| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[SPRZEDAM] Lotusa Seven |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 24-09-2012 19:45 |
|
|
Witam,
No dobra wreszcie mam czas zając się Hardcorowym Prośkiem i na dniach ostro ruszam z daliszymi pracami, gotówka jest potrzebna wiec sprzedaje swoje maleństwo
Posiadam na sprzedaż replikę Lotusa Seven zbudowaną w firmie Walenda Motorsport http://walenda-motorsport.pl. Pojazd na licencji Tiger Racing Ltd. Roadster przygotowany do startów w imprezach typu Time Attack & Track Day. Auto szykowałem dla siebie, niestety jestem zmuszony je sprzedać ponieważ potrzebuję gotówki na rozbudowę firmy. Silnik zrobiony pod 200 KM, przy niewielkiej wadze pojazdu (570 kg), wrażenia z jazdy r11; Bezcenne! Przyspieszenie od 0 do 100 km/h nieco poniżej 4 sek. Z dokładnie takim samym silnikiem, nasz poprzedni Tiger objechał Caterhama R300 na Rozecie Wróbla (z czasem 1:16:50)
>FILM< .
http://www.youtube.com/watch?v=YqHhbLOUlvc&feature=player_embedded
Rok produkcji pojazdu to 2012. Auto jest ubezpieczone i zarejestrowane. Przegląd i ubezpieczenie ważne do czerwca 2013. Pojazd nie wymaga żadnego nakładu finansowego. W każdej chwili do autka można dopiąć drzwiczki i dach. Walenda Motorsport oferuje również pełen serwis tego auta z 15% zniżką. Posiadam pełną dokumentację z montażu tego auta. Pod tym linkiem znajduje się klip prezentujący auto:
>FILM<.
http://www.youtube.com/watch?v=wiodsA7lHTY
A klikając na poniższy link można poczytać dziennik montażu autka:
http://www.kitcarforum.pl/index.php?PHPSESSID=edc2db87b5907a1d16f5976867fde467&topic=16.msg8718#new
OPIS AUTA:
Wnętrze:
Skórzana tapicerka
Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe
Odpinana kierownica
Hamulce:
Tarcze Brembo + Klocki Ferodo (przód)
Tarcze Brembo + Klocki Ferodo (tył)
Przewody hamulcowe w oplocie
Zawieszenie:
Przód niezależne (4 wahacze)
Tył niezależne (4 Wahacze)
Sportowe amortyzatory Gaz Shocks z regulacją tłumienia i naciągu sprężyn
Sportowa przekładnia kierownicza 2,4 obrotu
Silnik:
Zetec 2.0 16v zrobiony pod 200 KM
Sportowe wałki rozrządu
4 gaźniki motocyklowe Kawasaki + Megajolt
Filtr powietrza Pipercross
Sportowy układ wydechowy 4w1 (stal nierdzewna)
Most ze szperą
Skrzynia biegów (N9)
Koła:
Opony Toyo R888 195/55 R15 (przód)
Opony Toyo R888 215/50 R15 (tył)
Felgi aluminiowe 7''x15''
Cena: Auto koszkotwało mnie nieco powyżej 60.000 zł, wiec taka kwota mnie interesuje do niewielkiej negocjacji.
W razie pytań proszę dzwonić:
kom.: (+48) 516-76-20-76
tel.: (22) 815-30-85
e-mail.: adamwalenda@op.pl
Auto można obejrzeć w Warszawie.
Link do aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2666151376
Fotki:
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
|
|
|
|
| |