Autor |
[I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 28-08-2013 15:48 |
|
|
924S w atrakcyjnej cenie.
http://otomoto.pl/porsche-924-s-2449ccm-targa-z-niemiec-C30408102.html
7 200 PLN 1 692 EUR brutto do negocjacji
Model, Typ: Porsche 924, Sportowy / Coupe
Rocznik: 1986
Przebieg: 30 000 km
Rodzaj paliwa: benzyna
Silnik: 2449 cm³ (Moc 150 KM / 110 kW)
Skrzynia biegów: manualna
Kolor: szary-metallic
Liczba drzwi: 2/3
Status pojazdu: sprowadzony / nieopłacony
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kraj aktualnej rejestracji: Niemcy
Data rejestracji: 05/1986
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, szyberdach, światła przeciwmgłowe
Komfort:
el. szyby, el. lusterka
Historia:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy
Opis pojazdu
Auto sprowadzone z Niemiec przyjechało na własnych kołach!
Ostatni właściciel jeździł nim 14 lat do teraz wiec auto jest sprawne i dobrym stanie.Wszystko w nim działa..
DANE KONTAKTOWE
Polska, Jelenia Góra (woj. dolnośląskie)
tel.:+48 604 895 864
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 28-08-2013 15:54 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 28-08-2013 15:54 |
|
|
progi w słabym stanie , rozrząd robiony w 2004 roku, nie przeszedł TUVu , deska mocno popekana
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 28-08-2013 16:15 |
|
|
No i do opłat. Ale wciąż chyba wyjdzie w miarę tanio.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 28-08-2013 16:24 |
|
|
Deska popekana czyli standard,rozrzad to raczej tez standard,cena nawet po oplatach super.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 28-08-2013 16:29 |
|
|
deska popekana duzo mocniej niz standard ( daszek nad zegarami glownymi pekniety po calosci)
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
Edytowane przez nemo dnia 28-08-2013 16:29 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 28-08-2013 22:09 |
|
|
Fajny kolor, choc to oczywiscie kwestia gustu.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 28-08-2013 22:57 |
|
|
a mojego za 7000 nikt nie chce
chwilowy brak prosia.... |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 29-08-2013 09:51 |
|
|
Bo niestety między "S" a "nie S" jest spora różnica. Nawet jeśli do "S' trzeba doliczyć opłaty.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 29-08-2013 11:20 |
|
|
wit007 napisał/a:
Bo niestety między "S" a "nie S" jest spora różnica. Nawet jeśli do "S' trzeba doliczyć opłaty.
no 924 i 924S sa podobne tylko z zewnątrz reszta to 944 no ale to niby oczywista oczywistość
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 29-08-2013 12:39 |
|
|
Znajdę chwilę to zadzwonię i postaram się rzucić okiem z bliska na tego prosiaka... przynajmniej z opisu to rzut beretem ode mnie Zresztą sam z ciekawości chętnie popatrzę na S-kę
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 29-08-2013 12:58 |
|
|
obadaj progi bo ze zdjec jakie mam wygladaja zniechecajaco
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 06-09-2013 21:38 |
|
|
Bede je ogladal. Na co zwrocic szczegolna uwage w 924s?
W rozmowie wyszly wady - malowany przod i tyl. Na jednym progu w 3 miejscach go bierze. |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 07-09-2013 00:17 |
|
|
po pierwsze zgadaj się z Miśkiem na oględziny
po drugie: papiery
po trzecie: silnik/sprzegło
po czwarte: blacharka
po piąte: pamiętaj, że auto ma swoje lata i wybacz mu sporo już na wstępie
powodzenia! |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 07-09-2013 10:17 |
|
|
Ja bym dodał wybacz mu bardzo, bardzo wiele na wstępie
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-09-2013 16:53 |
|
|
Byłem i oglądałem to autko. Osobiście mi się podobało chociaż jak na swój wiek miało kilka wad... ale do ogarnięcia. Później napiszę szczegóły bo czasu nie mam... i mnie ktoś wałkiem zabije
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-09-2013 22:01 |
|
|
No to tak...
Najgorzej wychodzi prawy próg... są w nim trzy "dziury/dziurki". Lewy jak patrzyłem wygląda dobrze tylko w 2 miejscach rant jest zgięty pewnie ktoś źle podkładał lewarek. Podłoga wygląda ładnie i chyba jeszcze ma oryginalnego baranka... nie zauważyłem żadnych płatów rdzy itp... wszystko tam wygląda ładnie.
Do połatania bądź wymiany jest tłumik końcowy, jest jedna dziura na dolnej części.
Targa może wymagać odrobiny lakierowania bo przy tylnej krawędzi są odrapania lakieru, uszczelka i sprawność targi oki... wszystko wygląda na szczelne. Targa otwierana elektrycznie.
Możliwe że jest niewielka nieszczelność pod akumulatorem, ale jakiejś większej wilgoci pod nogami pasażera nie stwierdziłem więc mogę się mylić.
Deska popękana w sposób standardowy... nie ma co się czepiać i wcale nie jest jakoś tagicznie.
Podsufitka w tylnej części za targą się "poluzowała" i trzeba by ją było połapać na nowo, ale jest cała więc nie powinno być problemów.
W aucie nie widziałem żadnych patentów itp.
Przednie fotele były obszyte na nowo bądź wymienione na "całe".
Z VINu rocznik 1986 czyli wszystko gra!
Silnik zimny odpalił od strzała, ciśnienie ok 4-5bar. Nie zauważyłem jakichś wycieków itp. Silnik nie był myty więc byłoby coś widać. Może miejscami się lekko pocić ale nie zauważyłem nic szczególnego.
Podczas jazdy przyspieszał dobrze i nie zauważyłem najmniejszych problemów. Co prawda w porównaniu do mojego Turbo wydawał się być nieco wolniejszy, choć to może tylko takie wrażenie przyspieszania w turbinie
Do przejrzenia tulejki wybieraka skrzyni biegów bo może być niewielki luz, ale może to kwestia przyzwyczajenia do doglega i inna skrzynia mi nie leżała Skrzynia pracowała oki, nic nie zgrzytało czy coś.
Hamulce - od stania pewnie nieco osłabły, ewentualnie przydałyby się nowe klocki. Ręczny oki. Przy hamowaniu lekko drgała kierownica więc albo tarcze troszkę podrdzewiały albo są nieco zużyte, jednak bez jakiejś tragedii.
Licznik nie nabija kilometrów ale prędkość pokazuje - pewnie zębatka
Kolor lakieru oryginalny, naklejki są na swoich miejscach... naklejka w bagażniku również. Na wyposażeniu koło zapasowe, lewarek, narzędzia...
Z opcji:
404 - Stabilizatory
440 - Antena manualna i 4 głośniki
567 - Szyba czołowa z pasem
650 - Targa
666 - Diabelnie ciekawa opcja bez ochrony lakieru i chromów?? cokolwiek to znaczy
Jest jeszcze:
MI4
KM5
Wersja wyposażenia na Niemcy C00
Auto stoi na telefonach... oponki były zimowe 195/65/R15
Nie zauważyłem śladów po jakimś wypadku itp... jest jedno lekkie wgniecenie na tylnym lewym błotniku, łatwe do naprawy. Elementy są dobrze spasowane i nie zauważyłem jakichś większych nieprawidłowości.
Właściciel ma do autka wszelkie papiery także z rejestracją nie powinno być najmniejszego problemu Zresztą bardzo miły człowiek a nie jakiś typowy handlarz...
Osobiście szukając autka dla siebie byłbym zainteresowany bo oprócz tego jednego progu cała reszta jest do ogarnięcia niemalże samemu.
Rozrząd należałoby także wymienić ale to raczej standard
Podsumowując moim zdaniem auto jak najbardziej warte ceny za jaką trafia do sprzedaży a jak komuś zależy na "oryginale" do poprawek to będzie super baza Oryginalne listwy ochronne są, choć miejscami się odkleiły.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 07-09-2013 22:14 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 08-09-2013 19:34 |
|
|
Ogladalem go. To co misiek pisal zgadza sie. Ja zauwazylem dwie kolejne wady:
1. Silnik po kilku km jazdy i kilku mocniejszych deptnieciach na powrocie (200 metrow gorki na jedynce przed zatrzymaniem) auto zlapalo temperature o jedna kreske powyzej srodkowej. Po delikatnym przegazowaniu temp spadla do srodkowej kreski, po dalszym gazowaniu spadla ponizej srodkowej kreski. Wentylator chlodnicy wlaczyl sie jak temp wzrosla. Jak gazowalem auto to rury nie puchly. Chlodnica z termostatem byla wymieniana w 2007. Co to moze byc? Zaciety termostat? Czujnik? |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 08-09-2013 19:37 |
|
|
2. Bardzo utrudnione wrzucanie jedynki i piatki - generalnie skrajnych biegow. Trzeba z calej sily lewarkiem w lewo i do przodu zeby weszla jedynka. Nie czuc za bardzo skrzyni - takie maselko... Czy jest to standardowy problem? Wodziki? Jak usunac?
Pozniej wrzuce moje pozytywne opinie )) |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 09-09-2013 09:12 |
|
|
Tymi wskazaniami temperatury to tak bym się zbytnio nie stresował, bo dokładność w tych autach nigdy mnie nie zaskoczyła. Może jak były nowe to lepiej pokazywały Ew może być do przejrzenia instalacja, bo raz miałem taki motyw, że po włączeniu świateł wskaźnik temperatury spadał mi o jakieś 0,5 cm Co do skrzyni, to jedynka nie powinna wchodzić z jakimś wielkim oporem. Dywaników home made pod pedałem nie był ? Sprzęgło dobrze dociskałeś ?
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [I] 924S 1986 Jelenia Góra 7200zł |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 09-09-2013 13:53 |
|
|
Dywanik był cieńki gumowy a pedał dociśnięty do podłogi.
Tutaj nie chodzi o to, że ciężko wchodzą biegi ale raczej o to, że trudno je trafić - aby wrzucić jedynkę trzeba maksymalnie i mocno w lewo i do przodu - podobnie z piątką. Jak za słabo w lewo to wtedy wchodzi trójka. |
|