Autor |
[I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 20:35 |
|
|
http://aukcjeaut.com/Porsche_924_po_kompleksowym_remoncie-p7.html
Odbudowane przez chłopaków z klasyczny.com
Historia do prześledzenia u nich na portalu i fb.
Auto trochę kundel, bo niby buda z Turbo (według opisu), a piasty 4x108.
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering
Edytowane przez kiler dnia 13-05-2014 20:37 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:05 |
|
|
Bardzo fajne ma felgi, jak dla mnie leżą rewelacyjnie na 924 ale poza tym jakoś mnie do mnie ich remont nie przemawia
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:07 |
|
|
Ile warte waszym zdaniem takie cuś ?
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:19 |
|
|
7k?
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:24 |
|
|
Wygląda na to że ktoś przecenił siły i to znacznie . Deska zepsuta , lewarek dziwny ,plastiku brak ... jak tak reszta zrobiona to mi się ono nie widzi .
Do szumnego słowa Odbudowane to trochę brakuje .
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 13-05-2014 21:25 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:26 |
|
|
A gdzie ta historia bo patrzyłem na stronkę i nic tam o 924 nie znalazłem... Albo moze nie o tym. Wartość... Hym No te 5k pewnie by było.
Zawierciańskim na 4 czy 5 śrub? Bo po felgach niby 5 ale czy to nie na dystansach?
Ciekawe jaka skrzynia.. Dogleg z 924 czy 931?
Pas przedni i maska z turbo...
Po analizie zdjeć stwierdzam ze jest to 924 n/a rocznikowo na bank przed 80r. 931 to nie jest i nie było!
Skąd moja pewność... Brakuje elementów charakterystycznych dla 931 pod maska takich jak otwory i mocowania węży paliwowych... No chyba ze ktoś był tak nadgorliwy i je zaspawal ale to dużo zabawy. Brak tez podstawy filtra paliwa... Tego chyba nikt by nie wycinal?
Kolejna rzecz to vin na kielichu... Bo na grodzi go nie ma.
Zamki w drzwiach starego typu.
Nawiew chyba niekompletny.
Poza tym ciekawe czy sprzęgło hydrauliczne czy na linke? Bo to tez ważne.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 21:33 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:33 |
|
|
Kiedyś właściciel pisał mi, ze jest 4x108 i dystans zmieniający rozstaw.
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:37 |
|
|
Pomoce sprzęgło raczej jest na linke... Małe serwo hamulca...
Bardzo prawdopodobne ze to 79r ze skrzynia dogleg... I wszystko na to wskazuje ze napęd i silnik były oryginalnie wolnossace. Tylko założono nosek i maskę z turbo.
A jak zawieszenie na 4 śruby... To juz dobitnie wolnossace. Za dużo roboty z przeróbka n/a na turbo... Wiem bo praktycznie miałem tomzrobic
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1399
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 21:54 |
|
|
Dzwi od nowszego modelu
halogeny w zderzaku, patent wlasciciela (Wasem/Hella???)
brak zbiorniczka do spryskiwacza
konsola z wycietymi otworami pod inne wlaczniki
Dziwny
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 22:12 |
|
|
Wyloty powietrza na szybę to takie mini oponki . Oj odbudowywali z fantazją .
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-05-2014 22:23 |
|
|
Ciekawy pomysł ze przenieśli panel nawiewu tam gdzie jest radio... A miejsce na radio tam gdzie nawiew
Włącznik świateł to tez coś...innego.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
klasyczny
Użytkownik
Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.05.14 |
Dodane dnia 13-05-2014 22:30 |
|
|
Po prostu brak słów. Miałem się nie odzywać, ale nie mogę tego czytać.
Auto jak je kupiłem wyglądało jakbym je wyciągnał z jeziora. Dałem za nie dokładnie 1500pln i zjebane było w nim wszystko. Lakier, mechanika, brak wnętrza, elektryka jak makaron spagetti. Buda była zdrowa, choć i tak nie obeszło się bez spawania. Odbudowałem auto na tyle ile mogłem, jeździ, wygląda, skręca, a silnik naprawdę jest zrobiony na tip top.
Czytajcie opis. Wiem, że auto nie jest idealne i wiem, że ma swoje minusy - min wnętrze (o czym pisze!!) a wy robicie jakieś śledztwo jakbym napisał, że auto jest z zerowym przebiegiem wprost z salonu.
co do wątku turbo - nie wiem - ch*a się znam. Powiedział mi o tym poprzedni właściciel, a dodatkowo człowiek który sprzedawał mi wnętrze stwierdził, ze to buda z turbo. Znaczenia większego to nie ma, bo po turbo nie ma tam widu ani słychu.
Auto w sumie wyszło mnie ponad 15k (same felgi warte są 3k, a i kiery poniżej tyszcza nie znajdziecie) i pewnie można za to kupić igłę. Może tak, ale ja mam to nie inną. Lepiej ją było zezłomować według was?
W sumie wcale nie chce go sprzedawać - pojawił się pomysł na nowy portal i stwierdziłem że taki będzie fajny pomsył na jego promocję. Będę na nim tyle w plecy, że lepiej żeby sobie stał i ładnie wyglądał jako mebelek. |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 13-05-2014 22:43 |
|
|
Talib z naszego forum je kiedyś miał, odkupiłem od niego spiderweby z tego autka (na 4 śruby było, sam odkręcałem), a mój ojciec je oglądał dokładniej, buda turbo stan kiepski, silnik zwykły, o problemach z elektryką też wtedy już słyszałem.
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82'
Edytowane przez czerwony dnia 13-05-2014 22:45 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-05-2014 23:15 |
|
|
Klasyczny... Nie denerwuj sie autko jest ładne i przyzwoicie wyglada. Pewnie jeszcze długo pojeździ bo większość rzeczy jest ogarnieta.
Jeśli chodzi o moje dochodzenie w sprawie budy.. No cóż juz tak mam ze czepiam sie pierdol dla 99% osób nie mających znaczenia. Na 931 zęby zjadłem i dlatego pisze co wiem
Po szczegółach buda nie wyglada mi na taka z turbo nawet z 79r... Są fotki z serwisówek porsche dla 79 czyli pierwsze 931... I są szczegóły których ta buda nie ma dlatego ja oceniam ja na 924 n/a czyli nawet lepiej bo więcej sie zgadza...
No i zawieszenie na 4 śruby. W wersji na USA mogłoby być... Ale to nie 79r.
Długo by wymieńiac...
A np zamki drzwi.. Czytaj te bolec w karoserii... Które raczej cieżko zamienić, były zmienione w 1980r na nowy typ z supportem. Do 79 był sam bolec... Jak tutaj.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 23:25 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
klasyczny
Użytkownik
Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.05.14 |
Dodane dnia 13-05-2014 23:22 |
|
|
Rocznik według papierów to dokładnie 79, dowód niestety jest stary i nie ma w nim podanej mocy a nie innych szczegółów. Nic więcej o nim nie wiem... To nie jest auto dla 100% kolekcjonera. Nie było oryginalne i nie jest jeszcze bardziej po tym jak je troszkę pozmieniałem, ale co z tego. Dla mnie wygląda doskonale i po prostu za każdym razem jak na nie patrze mówię "ależ kozak!" Myślę, że cena ustali się sama i będzie ok. Nie 20k, nie 15k, ale myślę że coś pomiędzy 5 a 10k będzie uczciwe. |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-05-2014 23:30 |
|
|
5 to takie min za przyzwoicie ogarnięte auto
Ciekaw jestem jaki jest nr seryjny ze skrzyni biegów? Znasz go? Sam vin pewnie za wiele sie nie powie... Juz lepsze byłoby info z tabliczki która jest za deska rozdzielcza... To mówi wiele a 99% aut nawet z przebitymi numerami itp ma ta tabliczkę nie ruszoną.
Masz tabliczkę znamionowa w komorze silnika... Notowana na 2 nity... Jest na niej tez vin i masy własne...? Mam taka z 76r wiec były od początku produkcji stosowane.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 23:31 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
klasyczny
Użytkownik
Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.05.14 |
Dodane dnia 13-05-2014 23:34 |
|
|
Tabliczka jest, wklejki jakieś też pod maską. Mogę sprawdzić. Skrzynia to dogleg, a sprzęgło jest "na linkę", która mimo usilnych zabiegów pięknie skrzeczy. Klamki są zmienione z VW golfa, poprzednie też z niego były a dodatkowo były mocno zniszczone. Drzwi... nie wiem nie ruszałem. Deski też nie odkręcałem, brak czasu. |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-05-2014 23:44 |
|
|
jak tabliczka jest to dobrze... Zawsze coś więcej dogleg był w dwóch wersjach:
Słabsza z wałem 20mm w wolnossacym.
Mocniejsza z wałem 25mm do turbo
Pierwszy stosowano tylko w 79r i potem wycofano bo sie za bardzo sypały.
Drugi od 79 do 83 glownie na Europę. Dla USA była skrzynia "normalna" i chyba tylko początkowe modele sprzedawano z doglegiem, a późniejsze tylko ze skrzynia podobna jak w 944. Wszystko przez nieszczęsne synchronizatory i to ze ludzie w USA z doglegiem sobie złe radzili
Co do klamek... Jak działa to oki ja pisałem o mechanizmie zamków starszego typu.. Chyba mniej wytrzymałam ze go pózniej zmienili, ale tomjuz tylko projektant wie o co w tym chodziło.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 23:47 |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 561
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 14-05-2014 00:18 |
|
|
Auto wygląda na całkiem fajne, poprawić wnętrze + kila szczegółów i będzie super fajne.
Można je nazwać turbo look
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 14-05-2014 00:50 |
|
|
klasyczny, nie denerwuj sie - chlopaki znaja sie na tych wozach jak malo kto i wygarna kazda pierdole ktora zauwaza... a widza sporo
Przeciez nikt mie napisal, ze szrot albo lepiej by bylo jakbys nic nie robil. Tutaj jest rzeczowa dyskusja na temat aktualnego stanu, a nie hejty jak czasami w komentarzach na fb. No i tu nikt nie pomyli go z 944 co na fb jest na porzadku dziennym
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|