Postów: 1556 Miejscowość: Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 01-09-2015 17:49
Sliniłem sie nad nim juz pare dni ale jednak nie ma to jak robic auto pod siebie...kombinacje z deską pochłoneły mase energii a wyszła 'kupa' i jeszcze jedno...308km/h na skrzyni turbo to obroty ładnie ponad 7500 chyba ze mowimy o licznikowej V. W jednym opisie głowica S2 w drugim vario-ram? pierscienie JP czyli co stalowe tuleje a tłoki fabryczne...cos mi tu brzydko pachnie. Inwestycja 70E a teraz sprzedaz za 1/2.
Postów: 1704 Miejscowość: Szczecin / Warszawa Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 01-09-2015 18:25
a co do tłoków - są zmienione. Wcześniej latało na fabrycznych, ale chyba przytarli alusil czy coś i jak założyli tuleje stalowe to zmieniliu tłoki - nie tylko pierścienie.
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________ 951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany 944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..