924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - samochody
Autor [S] Torowe BMW e30 1,8 is 209 KM 1990 r.
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 11-05-2016 15:53
OPIS:
Witam, do sprzedania mam auto przebudowane do sportu w Firmie Walenda Motorsport na przełomie 2014/2015 roku. Jest to BMW e30 z 1990 roku, model IS z silnikiem 1,8. Sprzedaje ponieważ przygotowuję kolejny samochód, aby wystartować w innej klasie w Pucharze ClassicAuto Cup. Od momentu przebudowy auto, startowało w 4 imprezach (eliminacje pucharu Classicauto Cup). Samochód wożony był na imprezy na lawecie. Na co dzień auto jest garażowane. Od czasu przebudowy samochód zrobił około 800 km. Badanie techniczne ważne jest do 07.2016, natomiast ubezpieczenie ważne do 10.2016. Na auto nie żałowałem gotówki, przygotowanie samego silnika przekroczyło 28.000 zł, nie wspominając już o modyfikacji zawieszenia, czy układu hamulcowego. Stan blacharski i lakieru jest bardzo dobry.
SPECFIKACJA AUTA:

SILNIK:
Silnik 1,8 is o mocy 209 KM i 217 NM obr max 7400 /mi, 4 przepustnice DBilas Dynamic, sterowanie silnika Ecumasterem, strojenie na hamowni w firmie PROMOTOR, układ wydechowy 4w1 przelotowy ze stali nierdzewnej 2,5r1;, sportowe wałki rozrządu, osłona rpancernar1; miski olejowej, duża chłodnica wody z elektrowentylatorem dodatkowo sterowanym z kabiny

NAPĘD:
Skrzynia biegów BMW E36 (krótsze przełożenia), dźwignia zmiany biegów z short shifterem, tylny most ze szperą, przełożenie 4,45,

ZAWIESZENIE:
Zawieszenie kół P i T obniżone i utwardzone KW, stabilizatory wyczynowe HR z regulacjami

UKŁAD HAMULCOWY:
Hamulce kół przednich r11; tarcze 300 mm, zaciski 4 tłokowe Brembo Porsche, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulce kół tylnych r11; tarcze 280 mm, zaciski 2 tłokowe Opel, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulec ręczny hydrauliczny

UKŁAD KIEROWNICZY:
Przekładnia kierownicza z BMW E36 (krótsze przełożenie)

KOŁA:
Do auta dodaje dwa komplety kół:
kpl. Felgi BBS 7Jx15
Opony rna suchor1; Semi-slick TOYO R888 205/50R15,
oraz Kpl. OZ 7Jx16
opony rna mokror1; BRIDGESTONE 205/45R16

WNĘTRZE:
Deska rozdzielcza flokowana, fotele kubełkowe, pasy bezpieczeństwa 4 r11; punktowe, dodatkowe wskaźniki: temperatury oleju, ciśnienia oleju i napięcia akumulatora.

NADWOZIE:
Spojler na klapie tylnej od BMW M3, karbonowy z regulacją ustawienia lotki, klatka bezpieczeństwa Race Cages, szyby boczne tylne z poliwęglanu.


CENA:
Cena za auto to 59.900 zł do niewielkiej negocjacji
Allegro: http://allegro.pl/bmw-e30-1-8-is-209-km-1990-r-i6187733974.html

KONTAKT:
tel. 601-202-465
email: service@walenda.pl

ZDJĘCIA:
Więcej zdjęć pod linkiem:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.594330210629777.1073741851.132939230102213&type=3










IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: [S] Torowe BMW e30 1,8 is 209 KM 1990 r.
Adi_rallye
Użytkownik

Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15
Dodane dnia 11-05-2016 22:28
Ale moc smileysmileysmiley


Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1)
www.abgold.pl
Autor RE: [S] Torowe BMW e30 1,8 is 209 KM 1990 r.
Przemek1234
Użytkownik

Postów: 513
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 14.03.11
Dodane dnia 11-05-2016 22:36
Niezłe auto.



924 '80 2.0 było
944 '86 2.5
944 '89 S2
981 '13 2,7
www.arctic-klimat.pl
Autor RE: [S] Torowe BMW e30 1,8 is 209 KM 1990 r.
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 11-05-2016 23:22
Super osiągi ale z tabelki wynika, ze straty mocy są na poziomie AWD 70KM to strasznie dużo. Moja S2 miała ok 45. Adam z czego mogą wynikać takie opory?


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-