924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 15-02-2010 01:39
pit napisał/a:
ceny: głowica kompletna 1000zł,
silnik dół:szklanki,pierścienie,panewki,planowanie 2000...


Czy aby przypadkiem nie mylisz szklanek z tłokami? Szklanka to element w głowicysmiley


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
pit
Użytkownik



Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08
Dodane dnia 15-02-2010 12:18
[/quote]Mammoth napisał:Czy aby przypadkiem nie mylisz szklanek z tłokami? Szklanka to element w głowicysmiley[/quote]

Nie,nie mylę chodziło mi o tuleje cylindrów zwane potocznie szklankamismiley,Te w głowicy ze względu na rozmiar powinniśmy nazywać chyba szklaneczkamismileysmiley.Zbierzność nazw potocznych,ale miałem na myśli tuleje cyl. w bloku.smiley




Edytowane przez pit dnia 15-02-2010 12:20
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
szeryf
Użytkownik



Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07
Dodane dnia 15-02-2010 12:22
Tomek napisał/a:
Panewki pasują na 100% - ale jak pisałem w @ dostępność 0.
Panewek głównych nigdzie nie ma, korbowodowe raczej jeszcze są....


No właśnie wg mechanika korbowodowe mam już kupione. smiley

BTW na fota.pl są dostępne, trzeb będzie zweryfikować tą wiadomość smiley


Don't Call Me Zombie!!!
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
Tomek
Użytkownik



Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 15-02-2010 18:07
[b]szeryf napisał/a:[b]

BTW na fota.pl są dostępne, trzeb będzie zweryfikować tą wiadomość smiley

Na 100% nie ma panewek w Focie o średnicy czopa 64 mm - typ H937/5.
Są chyba jeszcze dostępne, chyba w Focie, panewki H811/5 o średnicy czopa 60 mm - ale tylko dla rocznika 76 i stosowane tylko w 2-3 tyś pierwszych sztuk silników.
NIDZIE nie ma już panewek głównych do 924, wystarczy poczytać na 924.org.


TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
transaxle.pl
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
szeryf
Użytkownik



Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07
Dodane dnia 15-02-2010 18:10
Cóż, trzeba będzie kombinować smiley


Don't Call Me Zombie!!!
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 15-02-2010 18:59
Nigdzie, ale zdaje się że u Ciebie Tomku są? Chyba że już ktoś kupił, a tylko na stronie
jeszcze widnieją. Widzę że można kupić główne i korbowodowe. Są nadal dostępne?

Przyznam się, że zastanawiałem się czy sobie nie kupić na przyszłość, ale z drugiej
strony jeżeli u mnie mają leżeć a ktoś ma szukać.

Tomek mi rok temu "wyczarował" ostatni komplet panewek głównych, myślałem że
już będę stał pod ścianą, ale się udało smiley Korbowodowe dostałem ostatni komplet
z InterCarsu, tu mi Michał928 podpowiedział smiley

Co do mojej wymiany pierścieni to nie wiem jak się to robi, bo nigdy nie robiłem
remontu silnika, choć kiedyś jak miałem 8-9 lat pojechaliśmy na wakacje Polonezem
z przyczepą kempingową. Skończyło się tym, że na wakacjach auto przeszło remont
silnika, bo dojechało ostatkiem sił na kemping smiley

W żeby napisać coś zupełnie w temacie, to moja droga do 924 była wyboista smiley
Zaczęło się oczywiście od fascynacji z dzieciństwa 911. Następnie Abelard kupił
sobie jedno 924, potem kolejne. Potem mogłem pomagać przy zlocie w Rawie,
to było wielkim przeżyciem po którym zdecydowałem się że pierwszym autem
będzie Porsche. Potem pierwsza przejażdżka 924 i byłem pewien smiley
Były plany na UAZa, Jeepy różne, Pontiaca Firebirda i inne muscle cary. Nie
wiedziałem czy kupować 924 czy 944/924S. Moje wątpliwości rozwiał Ciachu,
kiedy na zlocie PCP w Wawie w 2008 roku zobaczyłem Jego 924. Dwa miesiące
później już jeździłem swoim smiley



924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Historia czemu właśnie Porsche 924/44 by Marko84s
Tomek
Użytkownik



Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 15-02-2010 20:25
Qbak napisał/a:
Nigdzie, ale zdaje się że u Ciebie Tomku są? Chyba że już ktoś kupił, a tylko na stronie
jeszcze widnieją. Widzę że można kupić główne i korbowodowe. Są nadal dostępne?

Widniejąsmiley, ale nie można ich dodać do koszyka, bo ich nie ma...
Tylko korbowodowe.
Te co miałem już poszły.


TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
transaxle.pl
Strona 3 z 3 < 1 2 3