Autor |
Witam wszystkich |
Turbot
Użytkownik
Postów: 10
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.12.18 |
Dodane dnia 04-12-2018 11:33 |
|
|
Stałem się posiadaczem 924 Turbo 79`. Mam zamiar zrobić z niego Carrere GT ale do tego jeszcze długa droga, zobaczymy. Na razie są problemy bardziej przyziemne. Potrzebuję waszej pomocy w sprawie elektryki. W instalacji było coś dłubane, na razie nic nie działa, w miejscu gdzie jest komputer od sondy lambda jest plątanina kabli, tylne wiązki do lamp są odcięte. Szukam kogoś w okolicy Wrocławia kto to ogarnie. Pytanie czy w turbo 79` jest ten komputer i sonda? Dzięki za wsparcie.
Marcin |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 04-12-2018 13:36 |
|
|
Hej.
Powodzenia w projekcie moze byc ciekawie chyba w Polsce nikt jeszcze tego nie robil, znaczy wiernej repliki CGT na 931.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 04-12-2018 14:35 |
|
|
o turbo! super! witaj!
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 04-12-2018 15:04 |
|
|
Witaj, no i wiesz co - poka zdjęcia
ciekawy projekt się szykuje - powodzenia i cierpliwości a potem frajdy !!!!
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 04-12-2018 20:37 |
|
|
Witam. Wtrysk jest mechaniczny nie ma sondy i kompa. I jka kolega wyżej napisał zapodaj fotki
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 04-12-2018 20:45 |
|
|
No to lubię ... super projekt!!! Trzymam kciuki
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 04-12-2018 20:55 |
|
|
Gratulacje i frajdy z zakupu
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Turbot
Użytkownik
Postów: 10
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.12.18 |
Dodane dnia 04-12-2018 21:39 |
|
|
Dzięki. Wrzucę fotki, na razie chodzę dookoła i poznaje furę. Buda jest zdrowa ale niezauwazylem jak kupowałem ze pod kierownica jest taka masakra w elektryce. :_oops:Wcześniej miałem Karmanna i Datsuna 240z także 924 to nowość. Przejdę na forum techniczne. |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-12-2018 21:51 |
|
|
Witamy i gratulacje!
Wtrysk mechaniczny paliwa, ale od rocznika modelowego 1980 był już komputer
który steruje zapłonem. Sondy lambda nie uświadczysz w 931 na RoW (Rest of World),
ale już Amerykanie zażyczyli sobie sondę i EGT, takie zabawki to u nich podstawa
Także wszystko zależy jaką masz wersję oraz jaki rocznik modelowy. Ten da się
wyczytać z numeru VIN. Zresztą akurat przełom 79 i 80 był rewolucyjny, bo zmiana
zapisu numeru VIN wtedy nastąpiła
Najpierw uruchomienie, potem sprawdzenie czy silnik jest ok i czy nie przeładowuje
(obowiązkowo wskaźnik doładowania), potem rewizja skrzyni biegów, ogólny serwis
reszty, a potem konwersja na CGT. Ja tak bym to widział, bo po co komu CGT która
odstaje sprawnościowo od Ski
Rozumiem że chcesz z naszą pomocą robić wszystko sam przy aucie? Szkoda, że
tak daleko stacjonujesz, bo najlepszy mi znany specjalista w kraju od 931 przyjmuje
w Raszynie pod Warszawą.
Jeżeli samemu będziesz uruchamiał/naprawiał, staraj się nie robić wielu rzeczy
na raz. Bardzo łatwo któryś element układanki rozregulować a potem trudno
dojść który jest odpowiedzialny usterkę.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 04-12-2018 21:55 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Turbot
Użytkownik
Postów: 10
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.12.18 |
Dodane dnia 04-12-2018 23:41 |
|
|
Dzięki. Tak zamierzam zrobić. Najpierw poukładam elektrykę, odpalenie i sprawdzenie wszystkiego, później reszta, moc, zawieszenie, wnętrze, body kit. Mam dobrego mechanika, ja dostarczam części on wymienia. Nie mam tylko dobrego elektryka który się podejmie poukładania tego bałaganu. I tu zatrzymałem się na starcie
Sterownik zapłonu ma z przodu po stronie kierowcy. Ciekawe jak rodzielacz paliwa pewnie do regeneracji. Auto długo stało, jest z Włoch. Gdzie kupujecie części ? |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 05-12-2018 06:06 |
|
|
to zależy są tak naprawdę 2 duże "sklepy" - Qbak i Tomek (transaxle.pl)
a używki to ... pytaj na forum tu zawsze znajdziesz
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich |
Turbot
Użytkownik
Postów: 10
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.12.18 |
Dodane dnia 05-12-2018 16:54 |
|
|
No, fajny sklepik skorzystam. Wyszukiwarka nie pokazała. |
|