| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Witam wszystkich :) |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 11-06-2006 01:17 |
|
|
Jak w temacie witam serdecznie Jakieś dwa tygodnie temu stałem się posiadaczem 924, silnik 2.0 rocznik 80 Narazie jestem na etapie rozpracowywania patentow poprzedniego wlasciciela i doprowadzania auta do uzytku
Wyglada ono poki co tak:
[img]http://img382.imageshack.us/img382/1583/prosiatko33hy.jpg[/img]
(srodek mi sie nie podobal to go wy..rzucilem i robie jakis ladny po swojemu ) Tutaj podziekowania dla ElastiC'a bo dzieki Jego opisowi z tego forum deska rozdzielcza zaczyna wygladac tak:
[img]http://img73.imageshack.us/img73/1391/prosiatko48el.jpg[/img]
[img]http://img373.imageshack.us/img373/4374/prosiatko13es.jpg[/img]
a z zewnartz wyglada tak:
[img]http://img53.imageshack.us/img53/7361/prosiatko29nz.jpg[/img]
Co do patentow to jednym jest np dziwnie podpieta pompa paliwowa Przekrecam kluczyk w stacyjce i pompa pompuje i pompuje i pompuje... czy ona nie powinna sie kiedys w koncu wylaczyc? bo albo mi aku siadzie albo pompe szlag trafi
Pozdrawiam
Wiciu
p.s. sorki za zdjecia juz sie poprawilem
Edytowane przez Wiciu dnia 11-06-2006 22:52 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich :) |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 11-06-2006 13:11 |
|
|
oh my god: troche duze te zdjecia
a tak ogolnie to jest przekaznik z pompy paliwa ale sie sypie i w wiekszosci 924 pompa sie nie odlacza na zaplonie a powinna po naladowaniu wtryskow. u mnie tez ciagle wali ale to nic strasznego i tak odrazu odpalasz auto a nie trzymasz na zajechanie pompy a propos deski to tez w koncu bedemusial znalezc czas i okleic
pzdr, drw.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich :) |
tomaszek355
Użytkownik
Postów: 51
Miejscowość: kraków
Data rejestracji: 25.02.06 |
Dodane dnia 11-06-2006 13:34 |
|
|
mam podobny problem tylko że u mnie się w końcu rozłącza po jakichś kilku sekundach niemniej jednak czasem słyszę ją w czasie jazdy i czasem jak obserwuje ładowanie jest ono na 12 i czasem mniej ja myślę że u mnie jednak to wina ładowania bo jak włączam który kolwiek z migaczy to jest spadkek napięcia ale to chyba normalne z tym że jak wejdzie na czerwone pole to kożysta chyba z akumulatorka przy pompie paliwa słyszałem że jest tam taki nawet mi to trszki wygląda na akumulatorek i co za tym faktem idzie jak już z niego skorzysta pewnie zalewa mi silnik wiem to s tąd ponieważ czasem trudno go po takim fakcie odpalić przynajmniej myślę że tak jest.
A przy okazji k-jetronica odpalacie używając pedału gazu czy bez bo ja np; muszę mojego przy starcie pompnąć dwa szybkie razy i wtedy walczy jak lew od pierwszego strzału co o tym myślicie.
aktualnie bez 924 ale są myśli nad 924 ponownie lub 944 |
|
Autor |
RE: Witam wszystkich :) |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 11-06-2006 14:58 |
|
|
wtrysk powinno0 sie odpalac bez dodawania gazu. gazniki mialy to do siebie ze mozna bylo resztke paliwa zlac do baniakow zeby ladniej zapalilo, ale na wtrysku to moze masz cos nie tak wyregulowane. nie wiem o jaki akumulator chodzi tobie przy pompie :? przy pompie jest tylko pompa wbaku ( dadatkowa ), ktora na wysokich obrotach dodatkowo podaje paliwo do normalnej pompy. a to ze tobie zalewa od czasu do czasu i ze musisz dodawac gazu przy odpalaniu moze jest wynikiem zlej regulacji czy to paliwowej czy zaplonu.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
|
|
|
|
| |