Autor |
Powitanie |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 29-05-2013 21:27 |
|
|
Nie ma tu chyba jednego wspólnego tematu, więc zakładam nowy, swój.
Nie jestem jeszcze właścicielem Porsche, dopiero zbieram informacje i oglądam.
Dotychczasowe doświadczenia mam głównie z japońskimi pojazdami, w większości FWD, więc tu dla mnie jest nowe terytorium.
944 podobały mi się od dawna wizualnie, ale dopiero od niedawna zaczynam się przekonywać, że samochód codzienny nie musi być koniecznie najmocniejszy i najszybszy. Torowy to co innego |
|
Autor |
RE: Powitanie |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 29-05-2013 22:15 |
|
|
Witamy. Nie chciałbym Cię rozczarować, ale myślę, że 944, również te cywilne są szybkie i mocne, szczególnie S2 i Turbo nawet dziś nie mają się czego wstydzić.
|
|
Autor |
RE: Powitanie |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-05-2013 22:33 |
|
|
Hej, witamy na forum
Masz już coś torowego?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Powitanie |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 29-05-2013 22:37 |
|
|
cześć,
wiesz nie wiem z czym porównujesz ale takie S2 solidny łomot potrafi dać wielu teroetycznie szybszym autom
pozatym przy porsche masz w "bonusie" dostęp do imprez PCP gdzie ścigasz sie z autami podobnymi więc rywalizacja jest fajna i dość wyrównana.
zresztą przejedź sie jakimś sam zobaczysz
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Powitanie |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 30-05-2013 13:46 |
|
|
a propos japońskich aut i słabych pseudoporschaczków przejzyj
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4905&rowstart=80
impreza hond, porownanie czasów:
Honda Civic, 180KM, semi-slick, utwardzona, wydmuchana... czas w Borsku: 1:59.
Porsche 924, 125KM, opona cywilna 195/50/15, bez modyfikacji... Czas w Borsku: 2:02
pomyśl teraz co zrobiłby seryjny 944 turboS, który od 924 jest dużo sztywniejszy, ma szerszy rozstaw kół, szersze opony (245 r 16 seryjnie), 250KM i 350NM...
jako posiadacz wybebeszonego 944turbo powiem jedno - bardzo rzadko na ulicach Warszawy spotykam szybsze samochody..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Powitanie |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 30-05-2013 14:41 |
|
|
Nie mówię, że są wolne, tylko nie najszybsze No ale wiadomo, że zawsze znajdzie się ktoś szybszy
Dorosłem do tego, że nie muszę być najszybszy w mieście, chcę mieć auto sprawiające frajdę także przy przepisowej jeździe - to chciałem przekazać.
Wiadomo, że zależy do czego się porównuje, z ciekawszych moich aut to miałem 3 Hondy, 2 Subaru, Saaba, Pontiaca, Mustanga, za kółkiem paru innych też mi się zdarzyło siedzieć. Porsche nie byłoby najsłabsze z nich, ale też nie najszybsze
Coś torowego już nie mam, zrobiłem sobie przerwę
Nie wiem jaki to był Civic, ale jeśli to 1.8, to mnie nie dziwi taki wynik, bo swoim 140KM też sobie z takimi radziłem. To jest średnio udany silnik i do tego ma tragicznie długą skrzynię. Dodatkowo seryjnie Civic waży 100kg więcej od 924, więc wydmuszka byłaby podobnej wagi lub niewiele lżejsza. Trzeba też pamiętać o różnicy pojemności i momentu, rozkładzie masy, typie napędu, środku ciężkości (ponad 10cm różnicy wysokości) ... Jak już to należałoby porównać z tylnonapędową Hondą S2000
Porównywanie 2.5 turbo z 1.6-1.8 wolnossakiem to już cios poniżej pasa, bliżej byłoby z Imprezą 2.0 turbo
Tak co do czasów na torze - Qbak się chwali czasem z Poznania 2:05, ktoś inny tutaj 2:01, a osobiście znam Hondy 1.6 i 1.8 robiące czasy w rejonie 1:50 |
|
Autor |
RE: Powitanie |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-05-2013 15:16 |
|
|
Hehe, Chyba nigdy nie jeździłeś 924 skoro porównujesz do Hondy S2000
Czy się chwalę? Bez przesady, czym tu się chwalić...
Zresztą podchodząc do podpisów w ten sposób, trzeba by je zlikwidować,
po co chwalić się jakimś tam 924...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Powitanie |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 30-05-2013 15:47 |
|
|
No ale obydwa mają wolnossący silnik 2.0 z przodu i napęd na tył, więc muszą być porównywalne Przecież te marne 100KM i 3k rpm to drobna różnica
OK, wyszło może trochę prowokacyjne, ale bez złych intencji. Z podpisem to też nic osobistego, a chwalić się trzeba skoro jest czym |
|
Autor |
RE: Powitanie |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 30-05-2013 17:02 |
|
|
Cześć Loko, zupełnie zapomniałem, że miałem odezwać się do Ciebie.. Mam nadzieję, że pogoda na weekend poprawi się to pokaże jak 924 w ruchu wygląda |
|
Autor |
RE: Powitanie |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 31-05-2013 00:28 |
|
|
Cześć Szeryfie A ja pamietam, tylko jakoś kiedy mam wolną chwile, to zawsze pogoda się psuje, więc nie zawracałem głowy. Może w końcu przyjdzie lato, to nadrobimy zaległości |
|