| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
944 S z Rio de Świebodzinejro |
szczepan600
Użytkownik
Postów: 116
Miejscowość: Świebodzin
Data rejestracji: 08.03.14 |
Dodane dnia 12-04-2014 22:07 |
|
|
Cześć,
nadszedł czas żeby się przywitać. Miesiąc temu stałem się właścicielem 944S '87. Samochód na pewno Wam znany, gdyż poprzednim właścicielem był Ćwieq.
Po zakupie zostawiłem auto u Zbyszka ze Szczecina w celu wymiany sprzęgła i ogólnego przeglądu.
Zbyszek wymienił sprzęgło, świece, dołożył stabilizator na tył i przekonał mnie do zmiany dolotu na ten od S2. W między czasie prawdopodobnie uratował samochód od pożaru (sparciałe przewody).
Mechanicznie Prosiak jest w stanie dobrym - pozostało zespawać kolektor wydechowy, gdyż przepuszcza.
Teraz muszę się wziąć za kosmetykę. Będę chciał usunąć mankamenty blacharskie (kilka ich jest) i zrobić polerkę.
Środek wymaga naprawdę porządnego czyszczenia i prania. Do zrobienia jest fotel kierowcy i podłokietnik (na angielskim e-bay-u widziałem zestaw naprawczy, który chcę zamówić).
W ogóle to planów jest dużo - im dalej w las, tym więcej drzew Chciałbym zmienić felgi - mimo, że fabryczne telefony bardzo mi się podobają, to jednak z takim profilem opony trochę buja (choć z drugiej strony jest bardziej miękko na beznadziejnych drogach w moim mieście). Chciałbym też założyć pasujące do wnętrza radio itd. itd.
A jak się jeździ? Dla mnie rewelacja, bardzo polubiłem ten samochód jestem też zaskoczony jak pozytywne reakcje wzbudza wśród znajomych i nieznajomych - tego się nie spodziewałem, myślałem, że będzie odwrotnie.
A teraz coś z życia codziennego - dzisiaj pół dnia walczyłem z zakładaniem szyby w drzwiach kierowcy, ponieważ z niewiadomych przyczyn wpadła do środka. Zdjąłem boczek, który okazał się do połowy mokry (nie wiem skąd pociągnął wodę, wydaje mi się że z progu [po myciu]). Będę musiał zastosować poradę z forum dotyczącą impregnacji i utwardzania. Trochę czasu minęło zanim wpadłem na to jak za wpakować rolki w szyny, ale w końcu się udało i znowu wszystko działa.
Przed rozpisaniem się przeczytałem trochę wątków. Podoba mi się przyjacielska atmosfera na forum. Miło dołączyć do waszego grona. Pozdrawiam wszystkich
PS Zdjęć nie wrzucam, gdyż wizualnie samochód się nie zmienił.
928S '85 😊
Boxster 987 '12
944S '87 - ex |
|
Autor |
RE: 944 S z Rio de Świebodzinejro |
Alan
Użytkownik
Postów: 127
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 22.01.13 |
Dodane dnia 12-04-2014 22:24 |
|
|
Cześć!
Gratuluję jedynego słusznego zakupu i wybraniu transaxla
Możesz rozwinąć sprawę dolotu z S2? Co dokładnie zostało zmienione i czy są jakieś widoczne efekty?
944 S |
|
Autor |
RE: 944 S z Rio de Świebodzinejro |
szczepan600
Użytkownik
Postów: 116
Miejscowość: Świebodzin
Data rejestracji: 08.03.14 |
Dodane dnia 12-04-2014 22:32 |
|
|
Widzę, że jesteś z Poznania, więc mamy do siebie nie daleko (byłem w Poznaniu wczoraj) - możemy się spotkać jak będziesz jechał w stronę zachodnich sąsiadów lub gdy ja będę w PO - sam porównasz.
Moim zdaniem lepiej rozwija moc, ale przed zmianą jeździłem tyle co nic, więc nawet już nie pamiętam jak dokładnie było.
928S '85 😊
Boxster 987 '12
944S '87 - ex |
|
Autor |
RE: 944 S z Rio de Świebodzinejro |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 13-04-2014 09:48 |
|
|
Witam!
Alan- o dolocie mozesz zagadac tez do "19" juz troche dluzej testuje ta opcje.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
|
|
|
|
| |