Autor |
Witam ;) |
pakiet22
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.06.14 |
Dodane dnia 17-06-2014 10:45 |
|
|
Cześć, planuje zakup 924 i będzie to auto, którym mam zamiar poruszać się na co dzień.
Mój budżet na zakup samochodu zamyka się w około 10 tysiącach na sam samochód,
możecie mi doradzić, czy w tej kwocie znajde samochód do którego nie będe musiał na dzień dobry
dokładać przy zakupie? Prosiłbym też o porady typu na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu samochodu. Czy samochody z pierwszych lat produkcji różnią się wiele od tych z lat późniejszych (poza ocynkiem)?
Pozdrawiam
Edytowane przez pakiet22 dnia 17-06-2014 10:46 |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 17-06-2014 10:59 |
|
|
nie znam się jakoś szczególnie na 924, ale wg mnie nie ma wśród nich samochodu do którego nie trzeba nic dołożyć od razu po zakupie. Pamiętaj, że są to około 30-letnie autka. Na szczęście przy takim budżecie nie będziesz mieć raczej problemu ze znalezieniem odpowiedniego egzemplarza 924, do którego dołożysz z niewykorzystanej puli budżetu. Tutaj na forum na pewno znajdziesz osoby które Ci pomogą ocenić realny koszt zakupu niektórych sztuk. Oczywiście nikt nie jest nieomylny, ale chłopaki (i dziewczyny) mają spore doświadczenie z tym modelem.
pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach.
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 17-06-2014 11:12 |
|
|
Ciekawa koncepcja zakupowa . Widziałem jedno auto że po dołożeniu jakiś 2 tysi można nim jeżdzić na co dzień ( koszty tylko części , robocizna raczej własna ) Ta jazda na co dzień nie obejmowała malowania całego samochodu i roboty ze środkiem ,bo to następne 2 tysiące . Brzy tym budżecie i takich założeniach możesz kupić
Fiata 126 .
Nikt raczej nie sprzedaje bardzo dobrego samochodu w którym jest ogarnięta blacha , mechanika i wnętrze za 10 tysięcy
Taki żeby nie mechanik mógł tym jeżdzić na co dzień .
Taki samochód moim zdaniem by kosztował ze 20 tysi .
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 17-06-2014 11:18 |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
pakiet22
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.06.14 |
Dodane dnia 17-06-2014 11:24 |
|
|
Dobrze wiem, że nie kupie 30 letniego samochodu w stanie idealnym za takie pieniądze, ale chce zakupić pojazd w którym nie będe musiał od razu dokonywać jakiś poważnych napraw. Tak jak pisałem na sam samochód chcę przeznaczyć okolo 10k, natomiast na "przygotowanie" go do jazdy będę miał dodatkowo około 2 tys. (wliczając koszty rejestracji, oraz ewentualnego sprowadzenia samochodu z Niemiec do tej kwoty). Może źle mnie zrozumieliście, nie chcę kupić 924 w super stanie, bo w tym budżecie tak jak Sławek290 pisałeś znajdzie się tylko ten fiat ale takie którym będę mógł spokojnie jeździć |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 17-06-2014 12:00 |
|
|
O przepraszam.
Kwestia fartu.
Gremlin kosztował niecałą piątkę. Po ogarnięciu kilku patentów i wymianie podstawowych rzeczy chodzi jak zegareczek. Koszt? Opony, tłumik, uszczelka klaposzyby i dwie setki lakieru. Plus trochę prac. Nawet jakby to wszystko zlecić, to by się w 8-ce zamknęło. Ale Gremlin to akurat przypadek niesamowity...
Da się, tylko musisz mieć kogoś, kto te auta umie ocenić. Pomogłaby lokalizacja, bo niemal w każdym zakątku Polski ktoś taki się znajdzie.
|
|
Autor |
RE: Witam ;) |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 17-06-2014 12:10 |
|
|
http://otomoto.pl/porsche-924-C33546104.html
tego kiedys widywalem na ulicy , jesli auto przy ogledzinach wyjdzie ze jest ok to bralbym
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 17-06-2014 12:48 |
|
|
Pumba - ale ty to jesteś Magik więc tanio wszystko robisz . No i masz Natale , ja jakbym miał taką Kobietę to też bym cuda czynił
Podaj lokalizację to może ktoś mieszka koło Ciebie . Łatwiej jak piszą koledzy będzie ci pomóc z Twoim pierwszym Porsche .
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 17-06-2014 13:23 |
|
|
pakiet22 napisał/a: Czy samochody z pierwszych lat produkcji różnią się wiele od tych z lat późniejszych (poza ocynkiem)?
Pozdrawiam
Różnią się wieloma rzeczami - w całym okresie produkcji było sporo zmian konstrukcyjnych w mechanice, elektryce itp. . O indywidualnych opcjach wyposażenia "na zamówienie" nie wspominając. Można trafić na egzemplarze-hybrydy, czyli poskładane z wielu roczników lub kabriolety, które są zwykłymi "obrzynami", ponieważ fabrycznie 924 nigdy nie były produkowane i sprzedawane w tej wersji nadwozia. Pozatym - jak każde auto - bywają odremontowane egzemplarze powypadkowe (po przytarciu, drobnej stłuczce lub potężnym dzwonie) lub bezwypadkowe.
Mniej lub więcej - ale zawsze coś trzeba zainwestować w 924 zaraz po zakupie. Potem to już worek bez dna - jak przy każdym innym aucie. Sporo tanich części ze starych VW/Audi, sporo tylko z Porsche.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 17-06-2014 13:42 |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 17-06-2014 14:29 |
|
|
bezwypadkowego chyba jeszcze nie widzialem
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 17-06-2014 14:48 |
|
|
Jarzyna napisał/a:
bezwypadkowego chyba jeszcze nie widzialem
ja widzialem i kosztowal ok 10k, najgorsze ze wtedy kupowalem swoje pierwsze 924
chodzi o Białe 924 LM Adama
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Witam ;) |
pakiet22
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.06.14 |
Dodane dnia 17-06-2014 17:25 |
|
|
Dziękuje za odpowiedzi, jestem ze Śląska z tym, że zakup 924 planuje na okolice sierpnia/września, jak już sprzedam swoje dotychczasowe auto. Chciałem się przede wszystkim wcześniej zorientować jak taka sprawa wygląda. Nie oczekuje, że będzie bezwypadkowy, ale też nie chciałbym kupić samochodu źle naprawianego, albo rozbitego. Najlepiej jakby był jak najbardziej oryginalny, żadnego cabrio nie chcę.
ah, i na ten z Lubina zwracałem uwagę, prezentuje się bardzo dobrze, chyba najlepiej z wszystkich samochodów teraz wystawionych na sprzedaż, ale troche przestraszył mnie fakt, że przez 5 lat nie był jeżdżony.
Edytowane przez pakiet22 dnia 18-06-2014 09:41 |
|