924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor witam
pieron04
Użytkownik

Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14
Dodane dnia 19-08-2014 22:37
JESTEM NA KUPNIE 924. OGŁADALEM JUŻ KILKA EGZEMPLAZY ALE JESZCZE NIE ZDECYDOWAŁEM SIĘ NA ZAKUP ZE WZGLEDU NA STAN TECHNICZNY PORSCHE;P NA CO ZWRÓCIC PRZEDEWSZYSTKIM UWAGE?? JAKI POWINIEN BYĆ TŁUMIK BO NARAZIE WIDZALEM WSZYSTKIE ZE SPORTOWYM;/
Autor RE: witam
sianoz
Użytkownik

Postów: 530
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.09.13
Dodane dnia 20-08-2014 15:05
uwierz mi ze najlepiej brzmi oryginał. dwięk czasami jest podobny do garbusowego ale ogólnie jest bardzo rasowy. szukaj ori. jak chcesz posłuchać to zapraszam do kołobrzegu


928s '86
Autor RE: witam
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 20-08-2014 16:04
1. Zwracaj uwagę na kompletność - późniejsze szukanie/kompletowanie pozornych początkowo pierdół potrafi zabrać sporo czasu.
2. Stan techniczny - karoserii, mechaniki. elektryki (patenty, ślady napraw blacharskich itd.)
3. Porządek w papierach - aby nie wyszły potem jakieś "babole".
4. VIN - czy nie było jakichkolwiek kombinacji typu przeszczepy, nabijane, przebijanie. Mogą być całkiem legalne albo i nie.

Poza tym to już zabytkowe auto - więc należy mieć to na uwadze. Trafiają się jeszcze egzemplarze w stanie dobrym ale coraz rzadziej, więc polując na taki egzemplarz trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 20-08-2014 16:11
Autor RE: witam
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 20-08-2014 16:10
madmax332 napisał/a:


Poza tym to już zabytkowe auto - więc należy mieć to na uwadze. Trafiają się jeszcze egzemplarze w stanie dobrym ale coraz rzadziej, więc polując na taki egzemplarz trzeba uzbroić się w cierpliwość.


I $$smiley

Pzdr


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Autor RE: witam
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 20-08-2014 16:14
To już oczywiście pomijam smiley bo w zasadzie każde auto to skarbonka. Im starsze - tym większa.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 20-08-2014 16:17
Autor RE: witam
pieron04
Użytkownik

Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14
Dodane dnia 20-08-2014 21:46
mieszkam w irlandii i tu chce kupić samochód. duzym plusem jest to ze samochody maja mniejkszy przebieg i raczej nie skrecany. ale jest ich bardzo malo. ogładalem kilka i byly w nie najgorszym stanie ale zawsze jakies pierdoly nie dzialaly i ten wydech szukam jakiegos co bedzie mnial orginalny
Autor RE: witam
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 20-08-2014 21:58
30 lat dla auta to już ten wiek ze raczej w każdym będzie cos trzeba zrobić jeśli to tylko pierdoly to bym się niezniechecal,jesli trafisz na idealna sztuke będzie to tez odzwierciedlone w tym ile trzeba za nie zaplacic.Mechanika i elektronika w tych autach to nie kosmiczna technologia i da się to ogarnąć ,ja zawsze patrze na takie auta pod względem blacharki tego czy nie były zawinięte na drzewie,no i tak jak madmax napisał kompletność bo drobne z pozoru braki potrafią pochlaniac fortune jak i papiery bo chyba nikt nie chce jezdzic jakims Szczepanem.

Pzdr


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Autor RE: witam
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 20-08-2014 21:59
Sory dubel


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951

Edytowane przez michal951 dnia 20-08-2014 21:59
Autor RE: witam
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 21-08-2014 14:51
Trzeba po prostu albo uzbroić się w cierpliwość i szukać nie wiadomo ile egzemplarza w naprawdę dobrym stanie lub iść na kompromis i na pewne rzeczy "przymknąć oko". Jakie to mają być rzeczy to już zależy od kupującego. U mnie priorytety to papiery i buda OK. Resztę wiem jak, gdzie i za jakie $$$ ewentualnie ogarnąć - więc przymykam na to oko.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 21-08-2014 14:54
Autor RE: witam
pieron04
Użytkownik

Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14
Dodane dnia 26-08-2014 23:46
w modelu 944 po jakim przebiegu mniejwiecej sa przetarte siedzenia??
Autor RE: witam
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 27-08-2014 00:14
150 -200 . Zależy na jak długich trasach jeżdziło . Nie sugeruj się siedzeniami ino innymi rzeczami smiley . Ogólny wygląd środka , mechanika ,rdza .


Sumarycznie jest 3724;-)

Edytowane przez slawek290 dnia 27-08-2014 00:16
Autor RE: witam
pieron04
Użytkownik

Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14
Dodane dnia 27-08-2014 13:06
znalazlem fajny egzemplarz 944 z 84 roku dwa małe ognizka rdzy. ogólnie lakier w bardzo dobrym stanie. silnik ładnie brzmi i ma najlepsze przyspieszenie z samochodów ktore ogladalem. brak wycieków. srodek bardzo zadbany raczej wszystko dziala. poprzedni właściciel zamontował immobilajzer. tylko jest jeden problem własciciel wymienial ostatnio klocki hamulcowe i hamulce mozna powiedziec nie dzialaja;// ponoć to jest pompa głowna, czy ktoś mniał juz taki problem??? pedał hamulca jest bardzo mieki.
Autor RE: witam
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 27-08-2014 15:04
Zapowietrzony uklad hamulcowy lub poprostu plyn hamulcowy do wymiany...(poszukaj tez przecieku na pompie hamulcowej/serwie).


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: witam
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 27-08-2014 20:59
Może być tylko zapowietrzony układ hamulcowy lub może być faktycznie uszkodzona
pompa hamulcowe (znam te dwa przypadki z własnych doświadczeń). Raczej autem
nie da się dojechać do domu w tym drugim przypadku, w pierwszym też nie radę,
bardzo łatwo odpowietrzyć układ. Gdybyś wymieniał na miejscu po zakupie pompę to
także będziesz musiał odpowietrzyć układ.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: witam
pieron04
Użytkownik

Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14
Dodane dnia 27-08-2014 21:07
własciciel twierdzi ze wymienił płyn. a wycieków nie ma. samochód mi się podoba ale nie chce kupic jak bede wiedzial czy dam rade naprawic usterki;pp
Autor RE: witam
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 27-08-2014 21:30
Może i wymienił płyn tylko czy odpowietrzył układ lub czy zrobił to jak należy ? Nie wiadomo. Zrób więc małą inwestycję na początek - zagadaj z właścicielem o możliwość sprawdzenia auta w zaprzyjaźnionym warsztacie i jeśli się zgodzi - zrób to celem rozwiania wątpliwości.
Autor RE: witam
pieron04
Użytkownik

Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14
Dodane dnia 27-08-2014 23:22
pojade jeszcze raz ogladnać samochód i odpowietrze pokoleji szczeki hamulcowe. a jeżeli to nie wina zle odpowietrzonego systemu, tylko wadliwa pompa hamulcowa to po czym rozpoznam??
Autor RE: witam
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 27-08-2014 23:44
Nie martw się na zapas smiley .

Edytowane przez konto_usuniete dnia 27-08-2014 23:50
Autor RE: witam
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 28-08-2014 07:26
Jak kolega pisze wyżej albo żeś jest Pieron z prawdziwego zdarzenia albo pierdoła nie Pieron . Nie ma sensu się martwić na zapas . Daj fotkę autka to coś podpowiemy . Jedno jest pewne Porsche da ci dużo radochy choćby z samego patrzenia na nie smiley


Sumarycznie jest 3724;-)
Autor RE: witam
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 28-08-2014 11:49
Pompa hamulcowa to taka trochę inna i większa strzykawka. Nieszczelna - nie będzie tłoczyć płynu w układzie (pedał hamulca wtedy można miękko i prawie bez oporu wcisnąć do końca). Inna możliwość to zatarty wewnątrz niej tłok - wtedy będą wyczuwalne opory z jego wciśnięciem.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 28-08-2014 11:52
Strona 1 z 2 1 2 >