Autor |
HELL LOW |
k-750
Użytkownik
Postów: 56
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.01.16 |
Dodane dnia 22-01-2016 08:38 |
|
|
Witam szanowne koleżanki i szanownych kolegów
Od kilku miesięcy zastanawiam się poważnie nad zakupem Porsche 924, choć pierwsze objawy tej choroby pojawiły się już lata temu
Teraz muszę kupić drugie auto do dojeżdżania do roboty i wybór padł na Porsche
Trochę się jeszcze łamię, czy to auto się nadaje - dużo jeżdżę, po 3 000 km miesięcznie. Mam nadzieję, że to forum rozwieje moje wątpliwości. |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 22-01-2016 09:18 |
|
|
hej, do codziennego użytku chyba lepiej 944. Tak mi się przynajmniej wydaje. |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 22-01-2016 09:31 |
|
|
Hej,
Generalnie wydaje mi sie ze 30-40letnie Porsche do jazdy prawie 40k rocznie w rozne warunki pogodowe to sredni pomysl.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Edytowane przez michal951 dnia 22-01-2016 09:31 |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 22-01-2016 09:32 |
|
|
hej , albo 924S czyli 944 w skorze 924
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
k-750
Użytkownik
Postów: 56
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.01.16 |
Dodane dnia 22-01-2016 11:01 |
|
|
Tylko 924S i 944 są droższe (chyba że się mylę?), wybrałem opcje tańszego a w lepszym stanie. |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2016 11:27 |
|
|
Witaj,
Umeczysz się w 924.
Głośno, brak wspomagania.
2.0 nie jedzie i nie hamuje...
Pali tyle samo co 944.
Moim zdaniem na co dzień 944 ze wspomaganiem.
Kwestia Twojego budżetu.
Proponuję: Zrób przymiarkę do 924 i 944 po kilkanaście km i będziesz wiedział.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-01-2016 11:34 |
|
|
Witam
Ja bym polecił raczej Cayenne jeżeli ma być Porsche i spalanie
nie przeszkadza
Nawet 944 nie będzie dobrym pomysłem przy takich przebiegach.
Na auto weekendowe jak najbardziej 924
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
k-750
Użytkownik
Postów: 56
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.01.16 |
Dodane dnia 22-01-2016 12:55 |
|
|
Hałasu czy braku wspomagania się nie boję. Wcześniej jeździłem kabrioletem MGF, przed nim miałem Polskiego Fiata 125p z 1975r. Lubię ciekawe auta, niekoniecznie funkcjonalne.
Bardziej obawiam się wytrzymałości tego auta na takie przebiegi. Naprawianie czegoś co miesiąc będzie męczące.
Cayenne nie chcę, szukam małego, zwinnego autka o sportowym charakterze. Chciałbym wydać nie więcej niż 15 000zł - i to mnie najbardziej ogranicza. Od kilku dni patrzę na Porsche 924 Macieja z Piaseczna :http://otomoto.pl/oferta/porsche-924-zadbane-porsche-924-2-0-od-klubowicza-ID6yfRib.html
Jak nie Porsche, to rozglądam się też za Toyotą MR2 lub Smartem Roadsterem.
Edytowane przez k-750 dnia 22-01-2016 12:55 |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2016 13:08 |
|
|
Witaj,
To bierz 924, jemu niestraszne przebiegi.
Żadnych Smartów...
W aucie Maćka bardzo dużo rzeczy jest porobione.
Chyba że chcesz 924S ale to przekracza trochę 15kpln.
Powodzenia.
Pozdrawiam
Porsche & ?
Edytowane przez Dlugi dnia 22-01-2016 13:15 |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 22-01-2016 17:04 |
|
|
Wybierz Smarta, nowszy, ekonomiczniejszy, latwiej o czesci, plastikowy i nowoczesniej wyglada, a myslales moze o jakims BMW?
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 22-01-2016 17:18 |
|
|
Nie dasz rady 924 zrobic 40K km rocznie...czemu?naprawa pierdol ktore beda sie sypac zajmie Ci b.dlugo(zwlaszcza czekanie na niektore czesci)....924 to juz bardzo leciwe auto i usterkowosc jest poprostu bardzo duza.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 22-01-2016 18:52 |
|
|
Wg mnie ani 924 ani 944 nie da się robić 40k rocznie. To są stare, 25+ letnie auta i już mają dużo nalatane. Nie wytrzymają bez awarii kolejnych 120k w 3 lata.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 22-01-2016 19:54 |
|
|
Robiłem ponad 30kkm przez ponad 3 lata. Da się po ogarnięciu podstaw.
|
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2016 20:20 |
|
|
Witam,
Jeździłem 5 lat 924 i 944 na co dzień, ale w latach 2000-2005
Wiadomo wtedy te auta były nowsze, ale i chyba mniej dopieszczane niż teraz.
Nie miałem większych problemów.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2016 20:54 |
|
|
Witaj.
ja przez prawie 5lat do codziennej oszczędnościowej jazdy miałem zagazowane 924, naprawdę chyba po mercu beczce najmniej problematyczne auto jakie miałem. Ostatnie 3lata 944 na codzień, również zimą. W zasadzie bez większych sensacji, ale rocznie do 10000km. Choć były i miesiące pod 3000km.
Fakt, brak wspomagania boli w ręce, ale bez przesadyzmu.
Do codziennej jazdy zdecydowanie fajniejsze są "czwórki", przy ostrej miejskiej jeździe nie przekroczyłem nigdy 13l/100km.
Tylko musisz pamiętać, że jak masz pole position, to zanim strzelisz ze sprzęgła po zapaleniu się zielonego policz zawsze do siedmiu... Jak chcesz, żeby blacharsko dłużej posłużyło...
Edytowane przez Damian dnia 22-01-2016 20:56 |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
kwiatek
Użytkownik
Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 25-01-2016 10:58 |
|
|
Serwus!
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
darek
Użytkownik
Postów: 78
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 06.08.10 |
Dodane dnia 25-01-2016 15:08 |
|
|
W latach 2003 - 2006 jeździłem swoim 944 jako przedstawiciel handlowy, robiłem nie za dużo jak na taką prace bo ok 5 tys km miesięcznie przez prawie 4 lata co jak łatwo policzyć daje około 200 tys przebiegu.
Powiem Ci tak , jak masz jaja i nie boisz sie walki z autem to bierz 944 , jeśli nie będzie strasznie zmęczony to wszystko da się ogarnąć.
Ja w swoim musiałem wymienić oprócz normalnych części eksploatacyjnych typu łożyska, paski, klocki tarcze i takie tam : poszła do wymiany tarcza sprzęgła, chłodnica oleju, simeringi z przodu silnika, stacyjka, czujki położenia wału i chyba tyle , z tego co pamiętam, a i jeszcze jak tylko zacząłem nim jeździć pękł mi tylni wachacz, więc poszły do wymiany dwie sztuki.
Nie kupuj żadnych plastików i innych kompaktów.
944 da ci usmiech na gębie jak na budyniu
Chyba Długi ma 924 S ale z silnikiem chyba z turbo nawet, odpycha się nieźle
Porsche 914 / było około 25 lat temu
944 /1982 było
VW 1600 TL /1966 było kilka sztuk
VW Dehler profi T3 jest
Porsche 914 prawie odrestaurowany
tel 512 293 068
Edytowane przez darek dnia 25-01-2016 15:09 |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 25-01-2016 20:38 |
|
|
Przez 4 lata miałem 924 jako jedyne auto ... nigdy nim nie stanąłem po drodze, ale uczciwie serwisowałem - nie oszczędzałem na eksploatacji ... da się
wygodnie też było, w wakacje trasy typu Kraków - Monachium - Kraków robiłem, tudzież nad morze latałem czyli przebiegi typo 800 km w jeden dzień nie robią wrażenia na tych samochodach,
powiem tak, do dziś, mimo posiadania tzw doopowozu, jak ktos się mnie spyta które auto jest wg mnie najpewniejsze na niespodziewaną trasę to poweim ze 924 - 2.0 TDI mimo że regularnie serwisowane i dopieszczone to ma dwumas, turbinę DPF i inne rzeczy które lubią się odezwać w najmniej oczekiwanych momentach ...a 924 ... po prostu jeździ - poszukaj dopieszczonego auta i śmigaj śmiało
powodzenia
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: HELL LOW |
Przemo924S
Użytkownik
Postów: 101
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 06.12.14 |
Dodane dnia 10-02-2016 20:27 |
|
|
Jednak zdecydowales sie na 924 ale wybrales Ske wiec cos pomiedzy 944 a 924
Jestem ciekawy jak bedzie sie sprawowac przy takich przebiegach...
Porsche 924 S |
|