Autor |
PCP 2012 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 00:20 |
|
|
Widze, ze ciachu milczy wiec ja cos napisze.
Wiele osob deklarowalo chec czlonkostwa w PCP od tego roku. Mamy Ciacha w zarzadzie.
Pierwsze ciekawsze informacje:
- skladka roczna 200zl dla aut klasycznych tj do 91 roku produkcji - brak oplaty rejestracyjnej jak to mialo miejsce do tej pory (wychodzilo 350zl dla nowej osoby)
- wspolna impreza PCP, ClassicAuto(!) i 924.pl
- duze znizki dla wybierajacych sie wiecej niz na jedna impreze
Poza tym bardzo fajny i lubiany Ułęż, obowiazkowy i zaj%%% Poznan oraz Dzien dziecka w Warszawie z ktorym mam bardzo dobre wspomnienia i na ktory czekalem.
Ciachu - podaj wiecej szczegolow i nowosci!
Wiec kto sie zapisuje? Ja przedluzam czlonkostwo, a im nas wiecej tym bardziej uda nam sie zaszczepic troche "naszej" kultury i "naszego" postrzegania imprez.
Chcialbym aby Klasyki stanowily spora grupe w PCP - w koncu od tego sie zaczelo
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 06-12-2011 00:28 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 01:22 |
|
|
No cóż Michał uprzedziłeś mnie. Czekałem, aż oficjalnie zostanie rozesłany newsletter i nie zdążyłem napisać informacji w 2 godziny.
Ale może to i lepiej, że pierwsza informacja została przekazana przez niezależną osobę - jest tak jakby bardziej "naturalnie"
To może ja w takim razie trochę o kulisach spotkania zarządu z 19.11.2011r. i idei przyświecającej tym wszystkim ustaleniom, a przy okazji reszta informacji.
Po pierwsze składka.
Od razu wiadomo było, że wywoła gorące dyskusje. Paradoksalnie coraz częściej dochodziły zewsząd sygnały, że wysokość składki jest dzisiaj mniej istotna dla klasyków. Może to i racja. Ale ja mimo wszystko chciałem, aby suma była na tyle przystępna, że nie będzie powodem do żadnego zawahania. O tym, czy warto, chciałbym, aby każdy przekonał się na spotkaniach miłośników porsche.
Przyznam się, że w założeniu miało być nawet mniej, jednak po chłodnej kalkulacji dzisiejszej inflacji w stosunku do lat poprzednich, czy chociażby cenie paliwa zdecydowaliśmy ostatecznie, że cena rocznego członkostwa za auto starsze niż 20 lat w porsche klub polska wyniesie 200zł.
Cena za porsche młodsze niż 20 lat to 400zł (większości z nas jednak ona nie dotyczy).
Klubowicz dostaje pakiet startowy czyli przede wszystkim klubową kartę (z 9% zniżką na oryginalne części) i inne frykasy.
Kolejnym elementem, za którym głosowałem, było zniesienie zbędnej (moim zdaniem) biurokracji finansowej, tzn opłat za pierwszą rejestrację, zniżek czy rat.
Opłata jest jedna i niezmienna, aby nikomu nie wydawało się, że porsche klub polska to instytucja tylko finansowa.
Jedynym odstępstwem od tego co napisałem powyżej jest opłata po terminie tzn. po 29 lutego, gdzie wyniesie 300zł. Jest to podyktowane jedynie koniecznością opracowania budżetu na początku roku na planowane imprezy.
Kolejną istotną zmianą jest wpisowe na imprezy. Aby wynagrodzić w pewnym sensie osobę przyjeżdżającą regularnie na imprezy organizowane przez porsche klub polska (choć może brzmieć to cokolwiek dziwnie, w końcu zloty porsche to nie obowiązek zawodowy, czy wyrzeczenie) wprowadziliśmy zniżkę na kolejne wpisowe na każdy kolejny zlot dla osób, które były na poprzedniej imprezie.
Jednak jak wiadomo, najważniejszy jest klimat spotkań. Dużo osób podejmuje właśnie takie argumenty przy ocenie porsche klub polska. Brak tożsamości z klubem, większość nowych aut i brak wspólnego towarzystwa to jak podejrzewam główne powody.
Ale zarówno na stronach pcp jak i tutaj, są ludzie, którzy nie znaleźli się w tych miejscach przecież przypadkiem. Klimat imprez tworzą sami klubowicze, to jasne. Dlatego powstała sekcja porsche classic, abyśmy zaczęli tworzyć w tym klubie prawdziwy trzon, nie jakiś tam kącik, tylko jeden z głównych filarów. Chciałbym, aby każdy utożsamiał się z tą wyjątkową sekcją jaką będzie porsche classic, aby był dumny, że do niej należy. A przy okazji korzystał ze wszystkich dobrodziejstw sponsorów klubu, wsparcia Porsche AG, imprez na wysokim poziomie dzięki temu, że do klubu należeć będą zarówno miłośnicy klasyków jak i nowych aut.
O regulaminie nie będę się długo rozpisywał, bo nie ma u nas dużej rozpiętości klasowej oraz brak zmian w naszych grupach. Istotną innowacją jest zaproponowany system łączenia klas, jeżeli w klasie niższej nie zbierze się minimum 4 startujących. Powody są oczywiste, puchary się zdobywa, łatwiej czy trudniej, ale jednak jest to rywalizacja.
Klasyfikacja z kolei jest tylko jedna - dla aut seryjnych i modyfikowanych.
W tym roku planujemy zorganizować 4 główne imprezy.
Ułęż rozpoczynający sezon - typowy, wręcz kultowy, obiekt na lotnisku pod Lublinem jest chyba idealnym miejscem na rozpoczęcie rocznej klasyfikacji. Będzie to impreza dwudniowa, reprezentacyjna tzn. z przejazdem po ulicach Lublina, na starówkę. Ale przede wszystkim impreza, na której nie tylko będą dobrze bawić się kierowcy, ale i ich rodziny i dzieci. Termin 12-14 lub 19-21 kwietnia.
Dzień Dziecka 2 czerwca w Warszawie.
Wspólny z Classicauto trackday w terminie 28 lipca lub 25 sierpnia.
I na zakończenie sezonu, ta impreza na którą wszyscy jak zawsze czekamy czyli Livingroom International Porsche Festival na torze Poznań w terminie 14-16 września.
Ważną informacją w kontekście imprez jest nastawienie na szkolenie i udział instruktorów dla chętnych oraz prorodzinny charakter spotkań.
Dla chętnych oczywiście jak co roku organizowana jest Akademia Sportowej Jazdy Porsche również na torze w Poznaniu, gdzie można wyjeździć się do woli i zakatować auto już zupełnie na śmierć
Dodatkowo, dla zadeklarowanej grupy chętnych, planowane jest zorganizowanie wycieczek zagranicznych na tor Nurburgring, Slovakiaring/Hungaroring, czy wycieczka na muzeum i fabryki porsche w Stuttgarcie, czy fabryki Lipsku, gdzie znajduje się tor testowy porsche.
Chyba jedną z ważniejszych informacji jest udział Pucharu 924.pl w wybranych imprezach porsche klub polska na warunkach jak dla klubowicza pcp, czyli za takie same wpisowe. Harmonogram imprezowy naszego pucharu podamy w późniejszym terminie, chcielibyśmy aby odbył się trochę tu, trochę tu, aby każdy czuł się usatysfakcjonowany i nie szykanowany
To na razie na tyle. Po wyjściu z obrad nowego zarządu jedna z myśli w mojej głowie była taka - nie taki diabeł straszny jak go malują
Było sympatycznie i koleżeńsko, dzięki Panowie za zaakceptowanie propozycji i naprawdę zachęcające podejście do tematu.
I na koniec dodam, że nie oczekuję, że nagle wszyscy zaczną walić drzwiami i oknami po przeczytaniu paru linijek tekstu, ale w głębi duszy liczę na to, że w miarę upływu czasu będziemy spotykać się właśnie na takich imprezach.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 06-12-2011 02:27 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 06-12-2011 07:18 |
|
|
jestem za
|
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 06-12-2011 07:27 |
|
|
Widze zmiany tylko na plus
Terminarz rewelacja bardzo lubie start sezonu w Ułężu i zakończenie w Poznaniu.
Zmiany regulaminowe tez pozytywnie!!!
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 06-12-2011 07:33 |
|
|
Bede potrzebowal 2 osoby rekomendujace.
Kto pomoze?
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 06-12-2011 07:47 |
|
|
Chętnie pomoge
Nr. klubowicza 195
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 06-12-2011 09:40 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Mirek
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 18.04.09 |
Dodane dnia 06-12-2011 08:46 |
|
|
Od początku się wahałem nad PCP. Zmiany bardzo zachęcające jestem na tak
Ktoś pomoże w rekomendacji?
944 S |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 09:18 |
|
|
taaaa...... a mam pytanie jako że jedno auto docelowe mam z 1992 roku,a drugie 1991 rok czy łapałbym się w tej niższej stawce opłaty klubowej czy nie ? jesli tak to pewnie byłbym za ,a może posiadając kilka sztuk miałbym emerycką zniżkę ?
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 09:25 |
|
|
Porsz - ty to jestes w ogole dziwnym przypadkiem i ciezko tu rozwazyc jakie wpisowe... Ja mysle, ze bez problemu to nizsze no ale niech sie wladze wypowiedza.
Lamer, Mirek - macie moja rekomendacje. Numer klubowicza 178
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 06-12-2011 10:18 |
|
|
Powiało "naszym" klimatem. Może uda nam się trochę naprawić atmosferę PCP.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 06-12-2011 10:21 |
|
|
Hmm. Trochę zapaskudzimy temat rekomendacjami.
Ciąg dalszy offtopu:
A ja też mogę Was podać? Zapiszę się - zacna inicjatywa, odmieńmy wizerunek PCP.
|
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 06-12-2011 12:05 |
|
|
cichy, michal928 dziekuje
Jestem dluzny po browarze
Zgloszenie poszlo
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 06-12-2011 12:43 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 12:11 |
|
|
Dajcie spokój z tymi rekomendacjami Wiadomo przecież, że wszyscy macie moją rekomendację.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 06-12-2011 12:25 |
|
|
Mirek, Pumba spokojnie mozecie mnie dopisac.
Lamer żaden problem.
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 06-12-2011 12:55 |
|
|
służe swoją rekomendacją.
pozdr, jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 13:32 |
|
|
jak ktoś potrzebuje rekomendacji to ja tez służe
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 13:45 |
|
|
Fajnie. Nareszcie coś się dzieje.
A potem spojrzałem do newslettera i uwagę moją przykuło: "W nowej siedzibie Zarządu PCP przy ul. Ogrodowej w Warszawie (zdjęcie obok)".
Można spytać na jakiej zasadzie to działa ? Tzn zarząd PCP ma całoroczne biuro wynajęte ?? Bardzo mnie to zastanawia bo wydawało mi się, że zarząd spotyka się kilka razy w roku...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 14:25 |
|
|
Właśnie, zapomniałem napisać o tak ważnej i fajnej sprawie. Dzięki uprzejmości staszka który uzyczyl miejsce w biurowcu, klub ma siedzibę całoroczna przy ul. Ogrodowej 58. W miarę możliwości wrzuce parę zdjęć bo wygląda naprawdę super. Modelki porsche na półkach, tabliczka porsche klub polska w holu biurowca.. Ma być to czasem nasze miejsce pracy, rozsylania korespondencji, spotkań zarządu czy miejsce zaproszenia sponsora na rozmowy.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 06-12-2011 14:30 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 16:25 |
|
|
ciachu napisał/a:
Modelki porsche na półkach,
jak modelki to ja tam cchce zamieszkac ;p
btw oczywiscie tez sie zapisuje, w przyszlym tygodniu wypelnie formularz.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: PCP 2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 06-12-2011 18:09 |
|
|
Ja też, ja też!!! Znaczy w sprawie rekomendacji. Numer klubowicza 78
A tak w ogóle po tym poście naszła mnie taka ochota na jeżdżenie że wciągam jutro S2 z garażu
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|