924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
seb_jak
Użytkownik



Postów: 71
Miejscowość: k/Piaseczna
Data rejestracji: 30.12.08
Dodane dnia 05-05-2013 11:53
928 przy większości "wybebeszonych", przelatywały jak aksamitny zefirek (nie licząc GTS-a) smiley
Trochę zdjęć z imprezy: https://plus.google.com/photos/113328594278084178461/albums/5874416925599229585?authkey=CO_YzbfgjP3NywE


Sero
944 S2 '89
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 05-05-2013 22:11
TD1 -PODSUMOWANIE AMATORA .
Dużo wrażeń , zdeżenie się umiejętności i zapału technicznego amatorów z profesjonalistami .Misz masz aut przygotowanych do wyczynu - wydmuszki klatki superodciążenie i turystycznosportowe cacka z historią w rodowodzie . W sumie wniosek jeden , to fajnie , że można się gdzieś zabawić i w sumie doznać realnych odczuć praw fizyki.Takie imprezy wpływają bardzo pozytywnie na świadomośc drajwerów jak ważne są oponki ,dbałośc o technikę i by masa teściowej na tylnym siedzeniu nie wpływała na wynoszenie na łuku drogi .
Oczywiście to ja sam siebie krytykuję , bo pojechałem na motopiknik i nawet nie uprzątnołem rupieci z bagaznika auta. To mój brak profesjonalizmu . Dużo radości dała mi ta zręcznościówka bo faktycznie poprawia refleks i wyczucie samochodu . W sumie wiem , że muszę doinwestować temat opon dedykowanych sytuacji na torze . Kusi mnie Poznań bo tam już będą inne wyzwania . Tomek potwiedził moją wenę do kontynuacji zabawy choć świadomość , iż na europejskim rynku 928 GTS manual stał się rarytasem , trochę mnie hamuje . Bo te zabawy w szybkie samochody mogą źle wpłynąć na moje autko bo mam faktycznie forsujący styl jazdy . Zawsze twierdzę , że po to producent zrobił te autka ale żal " dupę ściska" a poza tym może to ktoś młodszy powinie nad moim gtsem popracowac i trochę się spełnić .
PS> jak macie jakieś materiały z Kielc to prześlijcie mi. Pozdrawiam -jak to Tomek -TETSUMARU napisał -dziadek WOJCIECH / cimex-biatel @wp.pl

Edytowane przez WOJCIECH dnia 05-05-2013 22:21
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 05-05-2013 23:38
No to ja tym razem krótko.
Znów Kielce...
Znów w deszczu...
Gdy w piątek ściągnęliśmy auto z lawety uzmysłowiłem sobie że ostatni raz za kółkiem siedziałem we wrześniu właśnie w tym samym miejscu! Auto kompletnie bez zmian ale z dwoma "nowymi" kompletami opon. Treningi pojechałem na stareńkich R888 i było jak zawsze czyli @#$%... Tym razem 4 godziny, można było teoretycznie wyjeździć się do woli choć kolejka była ciągle dłuuuga (dopuszczono 50 aut).

Na zawodach tym razem mieliśmy wyjątkowo skromną reprezentację 4-cyl. Było tylko jedno 924, jedno 968 ale za to pełna gama 944 - 2x2.5, S, S2 oraz turbo. Do tego kilka 911-tek (2 szt 930) i 3 sztuki 928 - w tym takie rarytasy jak GT i osławiony już GTS. Od rana siąpił deszcz i zapowiadało się że znów będzie wszystko po mokrym. No ale tym razem założyliśmy WET'y i pojechaliśmy zapoznanie - okazało się że jest nieźle i że wreszcie da się jechać! Ba, nawet po pierwszych próbach stała się rzecz niesłychana bo okazało się że Cichy (tym razem w turbinie Mikołaja) jest kilka sekund za mną... Ale niestety (niemożliwe że to piszę smiley ) tor zaczął przesychać i szybkie auta zaczęły pokazywać na co je stać. Cichy założył Federale i ostatecznie wykręcił najlepszy czas dnia (ex aequo z bardzo szybką Lancia Delta jadącą w grupie III) i złoił mnie o... 0,2 sek smiley Niestety zawiniła zła strategia zespołu ( smiley smiley smiley ) - o jedną próbę za późno założyliśmy slicki...
W dodatku na ostatniej próbie zagotowałem płyn chłodniczy - padł wentylator.

Docenić trzeba tym razem profesjonalizm obsługi - próby szły bardzo sprawnie i pomimo złej pogody oraz 144 zgłoszonych aut udało się przeprowadzić 6 prób! No ale ciągle brakuje lasu smiley

Miałem wreszcie możliwość przejechać się autem Wojciecha i do teraz jestem pod wrażeniem. GTS w manualu to jest po prostu inny świat. Na mokrych Kielcach nie można było wkręcić go powyżej 3k rpm, powyżej 1500 obr zaczynał mielić kołami!!! Cały przejazd na 3 i 4 biegu smiley Inna sprawa że przy tych prędkościach obrotowych przyspiesza lepiej niż moje 944... W dodatku całkiem sprawnie radził sobie na ciasnym kartingu - kompletnie nie czuć tej wielkości i masy! Cholerny wirus chyba mnie dopadł...

Na sam koniec standardowo filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=wT0oIbgEGyY


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 05-05-2013 23:39
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 06-05-2013 01:19
Troszkę mi się zeszło z wrzucaniem zdjęć, ale może ilość wynagrodzi czas oraz
jakość. Zdjęcia amatora smiley :
https://picasaweb.google.com/lordbqbak/ClassicautoKielceI2013?authkey=Gv1sRgCK2A4N_r0bDKwwE

Jeżeli ktoś chce zdjęcie w wysokiej rozdzielczości to proszę pisać na
PM adres mailowy smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 06-05-2013 01:28
www.qbak.pl
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 06-05-2013 13:50
Pojawił sie również mój filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=4Derc3QvxqA

Tym razem Kielce okazały się dla mnie szczęśliwe ale o tym na koniec...

Po raz pierwszy jechałem doładowanym autem, a że z Mikołajem ustaliliśmy już wcześniej, że jedziemy wszystkie próby na mapie 1.2bara i żaden deszcz nie ma prawa tego podważyć to nie było na tym lodowisku łatwo.... smileysmileysmiley

Pierwsze mokre próby i jak mi tu brakuje mojej S2-ki, na szczęście bez większych błędów aczkolwiek moje czasy pozostawiały sporo do życzenia, wyniki oscylowały w okolicach 10-13miejsca, tutaj absolutnie rządził i dzielił Piterson, który dzięki rewelacyjnej jeździe na mokrej nawierzchni niemalże do końca przewodził generalce. smiley

W połowie zawodów tor zaczyna się robić suchy więc zakladamy Federale zamiast WETów i pozwalamy się trochę "turbince" napędzić, jednak po 4 próbie jestem już pozbawiony złudzeń nie odrabiając nic w generalce i tracąc do naszego lidera ok. 6-7s. Na ostatnich przejazdach staram się jechać trochę ostrzej a że tor jest już suchy to turbo może się odpowiednio rozpędzić i z dużą dawką szczęścia udaje się wygrać grupę. smiley

Moje wrażenia z jazdy turbo potencjał jest bardzo duży, można jechać naprawdę szybko, na Poznaniu co ja bym dał za taki strzał 1.2bara na prostych, to auto wręcz prowokuje aby "przeginać" co chwilę jękający zawór upustowy też ma swój klimat tylko nie potrafię tutaj pojechać z taką precyzją i lekkością jak w S2-ce....


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.

Edytowane przez cichy dnia 06-05-2013 14:00
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 06-05-2013 19:14
Drobna poprawka do wypowiedzi Pitersona . Ja jadąc praktycznie kożystałem tylko z dwujki i trójki , nawet jedynki nie było sensu zapinać bo mielił tak samo a tylko strata czasu na zmianę biegu . Opony tył nowe nokiany 255/40/17, przód 6/7 mm bridegstony 235/45/17 - to w tkim aucie kółka turystyczne szczegółnie na kileckim asfalcie podobno z dużą zawartością okolicznego wapna, które podnosi temperaturę zabawy , bo odpowiada za szczególną śliskośc nawierzchni . Ta zręcznościówka to zabawa wokół trzepaka w S1 przed końcowym łukiem ledwie 150 na moment i już trzeba było się ratować by pozostać na torze .

Dzięki kolegom za uznanie .

Edytowane przez WOJCIECH dnia 06-05-2013 19:17
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
markar
Użytkownik

Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12
Dodane dnia 06-05-2013 20:51
WOJCIECH napisał/a:
Ta zręcznościówka to zabawa wokół trzepaka w S1 przed końcowym łukiem ledwie 150 na moment i już trzeba było się ratować by pozostać na torze .

Dzięki kolegom za uznanie .


W naszej 930 mamy zamontowany V-box i nawet na drugim suchym przejeździe V max nie przekraczała 120 km/h zaś na S1 było to do 100 km/h.No ale mówimy o realiach,a nie o tym co pokazuje "ślizgający" się szbkościomierz
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-05-2013 23:08
cichy napisał/a:
Moje wrażenia z jazdy turbo potencjał jest bardzo duży, można jechać naprawdę szybko, na Poznaniu co ja bym dał za taki strzał 1.2bara na prostych, to auto wręcz prowokuje aby "przeginać" co chwilę jękający zawór upustowy też ma swój klimat tylko nie potrafię tutaj pojechać z taką precyzją i lekkością jak w S2-ce....


Zobaczyłem filmik i to co zrobiłeś na dwóch ostatnich próbach to masakra!!! S2 chyba nie pojechałbyś tak szybko. Idealna jazda na krawędzi, cały czas w bardzo delikatnym uślizgu...
Zasadniczo nie wyobrażam sobie żebyś nie stracił głowy dla turbo...
S2 powinna zrobić jeszcze 1:4x w Poznaniu i pójść na emeryturę. A Ty do turbo!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 06-05-2013 23:36
DEWAGACJE NA TEMAT TOR ??? - POJEŻDRZAWKI I TAKIE SOBIE TAM ZABAWY

Trochę w tym prawdy ale szybkościomierz to średnia z ABS przód raczej opóżnia tył równo bo PSD , ślizga napewno. A ja też poświęciłem na tę obserwację mikrosekundę i napewno jest ona obarczona błedem emocji. Jestem pewien , że na mierniku wychyłowym wskazówka przekraczałe 140 przy oponach przed patelnią .Na przyszłość wprowadzę dwie kamerki zewnętrzną i drugą filmująca wartości cyfrowe prędkości . V-Box III ten profesjonalny w zestawie to majatek naście tys. a ten cywilny dogoniły już aplikacje telefoniczne i te pomiary też obarczone są błędem . .Dla mnie jazda o tej porze roku po lodowisku była jakimś doświadczeniem , ilość błota na torze , które sami permanentnie nanosiliśmy to błąd do jakiego dopuścił organizator. to skrytykowało wielu innych uczestników . Organizator twierdził , iż warunki dla wszystkich były równe .Tu trochę się mylił .I tu też chwała tym co przyjechali z zapasami różnych oponek lepszych od cywilnych . A ja tę imprezę traktowałem jak motopiknik , bawiłem się a nie walczyłem .Z góry z racji masy byłem na przegranej pozycji .Praw fizyki nie da się ominać . Tylko profesjonalna wydmuszka na dedykowanych do sytuacji oponach pozwala na rzetelną rywalizacje w klasach sportowych na torze , który dopiero mamy budować , więc cieszmy się z tego co mamy i nie obrażajmy na fakt , iż to co robimy to tylko taka większa niskobudżetowa zręcznościówka .

928 GTS XPIPE[gołe bez kat. 3"] ,RMB [fabr 350PS/500NM] może bliżej 380/540 PSD .Ostatnio nowy docisk ,tarcza od Radzikowskiego cywilna wzmocniona nowe B6 komlet , nowa maglownica kompletna z poduszkami silnika i gałkami. Hamulce 330/32 lewe , prawe F - 299 tył klocki ATE zielone .W zabawach auto lepiej toleruje 245/35/18/8,5" F i 285/30/18 /11"R gdzieś też leży zapas unibali i kila innych pomysłow ale ciągle dociera do mnie sygnał ,że to profanacja. Takie presje powodują , że częściej myślę by do moich zabaw coś zacząć budować , ale czy czasem nie za póżno dla mnie na takie pomysły ,może raczej powiniennem pokierować młodszym i lepiej zorganizowanym finansowo zespołem .
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 06-05-2013 23:44
sprawdziłem dwujka jest do ok.110 a trójka przy 5800 ma 140 więc nie mogłem mieć 140 bo na pewno obroty troche przekraczały na trójce 5000 .ta analiza wartości realnych utwierdza tezę o przeroście emocji . Zwracam honor

Edytowane przez WOJCIECH dnia 06-05-2013 23:54
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 07-05-2013 00:01
WOJCIECH napisał/a:
może raczej powiniennem pokierować młodszym i lepiej zorganizowanym finansowo zespołem .


WOJCIECH nie podpuszczaj bo ja coraz częściej myślę o wydmuszce na bazie 928... Ileż tam można wyrzucać!!!
A po przejażdżce Twoim potworem jest jeszcze gorzej.

Chociaż myślę jednak że lepszym wyborem byłoby zwykłe 5.0 - wydmuchanie takiego rarytasu jak GTS to czysta profanacja...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 07-05-2013 00:09
Z bólem serca obejzalem wasze filmiki i caly czas czulem jak Cichy kombinowal jak wysadzic Mikolaja z autasmileywalka o 0,2 na calych zawodach dobre..strasznie wam zazdroszcze.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 07-05-2013 00:12
Ja bym celował w 928S. Na start trochę lżejsze, nad hamulcami można pomyśleć
i nie myśleć tylko wpakować kompresor smiley

Byłaby zabaweczka... a taką ładną S8 wybudowali obok Rawy... ehhh... smiley

EDIT:
Wyniki -> http://www.classicautocup.pl/imprezy/wyniki-1/wyniki-2013/


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 07-05-2013 00:19
www.qbak.pl
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 07-05-2013 09:34
Tak tak atak 5.0 daje prawie takie same możliwości . 928 wydmuszka nie przekracza 1200kg gdy nosek z kompozytów to nawet jest1120kg to się robi fajna zabawa i wcale nie trzeba walczyć na wstępie z mocami motoru bo o nas nie jeżdrzą takie szuflady jak w stanach . Ja zebrałem tematy 928 - podwozie/ wydech/ /wnętrzai klatki/ modyfikacje motoru.
Jest koncepcja na zespół ,
każdy coś wnosi np.buda ,praca,motor .lakier ,kompozyty . Samodzielnie taki temat jest jak dla mnie zbyt długi i czasochłonny . więc np. ja włączam się i mogę dać motor i wiedzę mogę koordynować czas biegnie,
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
vip3r
Użytkownik



Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 07-05-2013 09:47
to może ja wezmę ten motor 5.0 do swojej wydmuchy... i jakieś hamulce z S4... smiley


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 07-05-2013 11:27
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
GaZiK
Użytkownik

Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 07-05-2013 14:43
Ja nie będę komentował swojej jazdy, wszystko dobrze widać na http://www.youtube.com/watch?v=tESTMQ21Ekw

A śmiałem się przed imprezą z kontenerów i mało brakowało by mnie dopadł smiley


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 07-05-2013 15:51
GaZiK - 10 minut filmu i tylko 2 bąki? Eeeee, nuuuda smiley. Ale kosz za 3 punkty faktycznie był blisko. No i jak tu się podnieść po dogonieniu przez "safety car" smiley
Dobra, nabijam się, ale po suchym za to szło nieźle. Szczególnie podoba mi się fragment w okolicach 7:17 - wygląda na prawdę szybko i dynamicznie.

Bardzo byłem ciekaw Cichego w Turbo. Interesowała mnie konfrontacja precyzji jazdy blisko granicy (znana z wolnossącego S2) z gwałtownością i nieprzewidywalnością Turbo (która to, w moim przekonaniu, precyzji jazdy nie sprzyja). W wolnossącym trzeba szanować prędkość. W Turbo można próbować nadrabiać na prostych. Choć sam nigdy nie próbowałem, to wydaje mi się, że Turbo jest trudniejsze. Sam Cichy opisał to najlepiej. Najlepszy czas imprezy robi wrażenie.

Na koniec obejrzałem film Pitersona... Ależ to auto jest niskie!!! A negatyw z tyłu zawstydza nie jedno "bulwarowe BMW german look" smiley. Jednak moim zdaniem najbardziej agresywna, a przy tym szybka i płynna jazda. Jak jeszcze sobie przypomnę parametry silnika to, tym większe wrażenie robi. Fajne jest ujęcie gdzie doganiasz coś amerykańskiego (jakiś Dodge???) i widać jak tę samą sekwencję zakrętów pokonują te dwa, zupełnie inne auta.

Trochę żałuję , że nie było mnie w Kielcach, ale TT, muzeum i przede wszystkim Nordschleife wygrały tym razem z chęcią rywalizacji. Przygotuję się na Szydłowiec smiley (mam nadzieję).

pzdr
jacek/pilatus

Edytowane przez pilatus dnia 07-05-2013 15:52
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 07-05-2013 20:20
Mnie też się bardzo spodobało obniżenie Pitersona smiley :
[img]http://lh4.googleusercontent.com/-3jRvgz4NdXM/UYZxJfaA2SI/AAAAAAAADms/YbmeDs_DBtw/s912/DSC01717.JPG[/img]
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-b-OPkeJzFFM/UYZ0Zm-mxDI/AAAAAAAADoM/JiHLrLmp3Ps/s912/DSC01728.JPG[/img]
[img]http://lh5.googleusercontent.com/-inb0glNYprU/UYZzdYCBE1I/AAAAAAAADns/_268FGkwhbU/s912/DSC01726.JPG[/img]


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
cooldude
Użytkownik

Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13
Dodane dnia 09-05-2013 15:16
pilatus napisał/a:
GaZiK - 10 minut filmu i tylko 2 bąki? Eeeee, nuuuda smiley. Ale kosz za 3 punkty faktycznie był blisko. No i jak tu się podnieść po dogonieniu przez "safety car" smiley


Przebijam: miałem 3 i to w pierwszym przejeździe:
https://www.youtube.com/watch?v=TMXgd6lOI4Y
Autor RE: CA Cup Kielce I 04.05.2013
jurek968
Użytkownik

Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09
Dodane dnia 09-05-2013 21:41
Mi się jeżdziło świetnie , wogóle impreza jak rzadko w Kielcach dopracowana bez zbędnych przestojów.
Mam nowe zawieszenie , skrzynię i nie tylko , teraz muszę się wjeżdzić i coś na przyszłość z oponami pokombinować( szczególnie Kielce)!
Czy ktoś wie , do 968@944S2 wejdą felgi 15 tki?

A Pitersona auto jest niższe od mojego 0 7 cm..a mój podobno niski bardzo smiley
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >