Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 13-05-2012 20:49 |
|
|
mini relacja i fotki na www.PetrolHearts.pl |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 14-05-2012 01:06 |
|
|
No cóż, pierwsza impreza z rozdzieloną klasą 3 na classic i sport za mną. Było ciekawie bardzo. Na zapoznaniu rozwaliłem opony na szczęście bez strat w aucie. Ostatecznie miałem trzeci czas i drugie miejsce dzięki współczynnikowi za wiek.
Co najciekawsze na czterech próbach z pięciu zawsze szybciej ode mnie jechało i wygrało klasę dosyć rzadko występujące bmw e30 2,5e z silnikiem 2,7 - które ma parametry diesla - 122KM i 230NM... . No i ostatecznie lepiej czasowo też pojechało bmw e46 328.
Panowie, trzeba coś zrobić żeby nam BMW nie psuło opinii na CA
|
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
markar
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Data rejestracji: 13.05.12 |
Dodane dnia 14-05-2012 10:10 |
|
|
Dla mnie kielecki Tor to jak zwykle wielkie wyzwanie i miejsce gdzie nie można popełnić błędu,a już gdy jest mokro to liczy się opanowanie,technika,a moc autka nie ma tu większego znaczenia.Brak odcinka leśnego to również handicap dla samochodów o mniejszej mocy.Ale tym razem się udało i 930-tka wygrała swoją klasę no i I-szą grupę.Niestety w Rekinie oberwała się poduszka silnika i wiatrak wkręcił sie w chłodnicę,ale do Białej jeszcze trochę czasu i autko wróci do pełnej sprawności.
Do zobaczenia na kolejnych imprezach.
Marek |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-05-2012 11:56 |
|
|
piterson napisał/a:
W naszej klasie Cichy jak zwykle był poza wszelką konkurencją ale na mokrym ma silnego oponenta w postaci E30 325. Bardzo dobrze jechały turbiny - zarówno Tona jak i Mikołaj. Warto wspomnieć że cała ww trójka jechała na FZ-201 - to chyba absolutnie najlepszy oponiarski wybór na obecną chwilę - daje radę również na mokrym. Jedna uwaga FZ daja rade na mokrym , natomiast nie radza sobie z woda zalegajaca na torze. Czwarty przejazd z wizyta w trawie i 360' pod wieza dowiodly tego dobitnie.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-05-2012 13:28 |
|
|
https://picasaweb.google.com/RobertoEstamorales/CACup2012Kielce?authkey=Gv1sRgCL7pxb2Zha3iKA&feat=flashalbum#5742016150270493730
931? Czyje (to to,które się sprzedawało w Pępowie)?
https://picasaweb.google.com/RobertoEstamorales/CACup2012Kielce?authkey=Gv1sRgCL7pxb2Zha3iKA&feat=flashalbum#5742020568754753074
lowrider pitersona
wygląda, że krawędź spoilera ledwo sięga ponad zderzaka Sliwki
PS. Fajne wrzuciliście (foto)relacje! Czekam na kolejne. Będą filmiki?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-05-2012 14:41 |
|
|
Ślisko, mokro, lodowisko... tak to mniej więcej wyglądało
Dla mnie impreza zaczęła się w środę kiedy trzeba było zacząć przygotowania auta
na ten występ. Prostowanie pogiętego już wydechu, regulowanie hamulców z tyłu,
rozruszanie tego co stoi a nie powinno i dokręcenie tego co się rusza a nie powinno
Wielkie podziękowania dla Michała928 który dzielnie znosił moją długą listę
rzeczy do zrobienia Potem przyszły dni prac we własnym zakresie, troszkę poprawek
w elektryce i inne drobnostki. Wymiana opon na "nowe". Pierwszy etap dojazdu to
Rawa. Podczas drogi auto momentami dziwnie się zachowywało jakby przerywało,
ale tylko na wysokich obrotach. Myślę sobie pompa paliwa umiera albo filtr paliwa
zapchany. Kolejnym pomysłem była kopułka lub palec. Podjechanie w ustronne
miejsce ukazało "piękną" dyskotekę pod maską Widać Bosch już nie robi przewodów
zapłonowych które wytrzymają pokolenia Mają dokładnie 2,5 roku. Całe szczęście
zostawiłem sobie stare przewody i jeden podmieniłem. Kolejny odsunąłem od silnika
i już pracował pięknie bez efektów specjalnych. W międzyczasie umyłem kopułkę
i palec w ramach poszukiwań iskry.
W sobotę zaraz za Rawą złapał mnie lekki deszczyk, już wiedziałem że prognoza
w Miedzianej się sprawdzi. Droga bez większych emocji, może oprócz zajeżdżania
drogi przez jakąś Astrę ze Szczecina zaraz przed Miedzianą. Dostała nauczkę na
kolejnym zakręcie zostając w tyle Biuro imprezy, podpis, naklejki, BK (Pan pyta
czemu grupa 2?, prawdę powiedziawszy to nie wiedziałem początkowo co odpowiedzieć
tak mnie zamurowało ). Zapoznanie - bardzo mi się podobało, wreszcie można
zobaczyć na pełnym gazie jak opony poustawiali. Wprawdzie za drugim razem dogoniłem
poprzednika, ale poczekałem chwilkę i znów mogłem przetestować kilka
zakrętów. Pierwsza próba po suchym, choć już deszcz lekko kropił. Bez większych
problemów. Kolejna już po mokrym i pierwsze błędy zaczęły wychodzić. Ostatni
przejazd pierwszej próby to już kompletny brak przyczepności. Poza dwoma wizytami
na zielonym (raz prawie, ale czułem się jakbym tam już był), jednym zatrzymaniem
auta po sporym boku (oczywiście jak ruszać na śliskim to przecież nie na półsprzęgle )
przez cała próbą czułem się jak w 300 konnym potworze - kompletny brak trakcji,
każde dodanie gazu na prostej powodowało uślizg tylnej osi. Ostatnia próba na
przesychającym torze już zdaje się bez żadnych dużych problemów, choć trochę
płużenia przodem się zdarzało. Starałem się jak mogłem, ale na konkurencję nie
starczyło, jest pierwsze miejsce poza podium. W zasadzie to jestem szczęśliwy, bo
strat w sprzęcie nie ma a może uda się coś ugrać na jakiejś suchej imprezie
Gratulacje dla tych co na podium stali! Jakąś fotkę bym załączył z akcji ale jakoś
chyba auto niefotogeniczne Także czekam na więcej zdjęć i może jakieś onboardy?
Tyle ode mnie - do zobaczenia na kolejnej eliminacji!
chipis napisał/a:
Panowie, trzeba coś zrobić żeby nam BMW nie psuło opinii na CA
Spokojnie, Krzysiek powiedział że ma kilka starych koców w garażu i zabierze na kolejne CA
Jakby ktoś chciał zobaczyć jak to jest się ścigać na poważnie w Miedzianej w deszczu:
http://www.youtube.com/watch?v=vOSOp3lxUfQ
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 14-05-2012 14:42 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 14-05-2012 15:35 |
|
|
Z materiałów audiowizualnych, moje przejazdy.
Od 5:33 najlepszy przejazd (pierwsze miejsce w klasie).
Od 3:10 najciekawszy poślizg
http://www.youtube.com/watch?v=UYs3VZxsPic
Edytowane przez chipis dnia 14-05-2012 15:37 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 15-05-2012 09:34 |
|
|
pojawiły się wyniki.
http://www.classicautocup.pl/imprezy-2012/td-kielce-i/
ehhh, gdyby nie ten feralny 1 przejazd, ale jestem i tak zadowolony...
4 w Grupie i 3 w Klasie
pozdr, jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-05-2012 10:23 |
|
|
Ja znowu 10 w generalce ale bez deszczu bedzie lepiej..Cieszy, ze w szlachetnej marce Cichy tylko lepszy. BMW naciskaja mi coraz bardziej na odcisk..trzeba koce wygrzebac z piwnicy
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Martynka
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość: Łazy
Data rejestracji: 19.03.07 |
Dodane dnia 15-05-2012 13:40 |
|
|
Znaleziona galeria.
http://fotografia-trojmiasto.pl/classicauto-trackday-kielce-12-maja-2012/ |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-05-2012 17:28 |
|
|
Oraz moje popisy:
http://www.youtube.com/watch?v=4VdP7jkAXeI
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-05-2012 21:43 |
|
|
Moje marne przejazdy też się pojawiły. Niestety zabrakło momentu jak rozp#$% szykanę
http://www.youtube.com/watch?v=87zLMK9gvAU
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-05-2012 23:54 |
|
|
Piotrek moze i szczescie Ci nie dopisalo ale jechales bardzo agresywnie..jak dla mnie to jest na co popatrzec. Mysle ,ze nie tylko opony odegraly swoja role ale rowniez ustawienie zawieszenia. Czekamy na suche Na filmie jest fragment po starciu z szykana jak wieziesz piate kolo pod spodem.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-05-2012 20:58 |
|
|
Piękne przejazdy panowie Mój oczywiście wcale nie lepszy
Ja czekam na zbiorczy, oj tam się będzie działo
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 16-05-2012 22:09 |
|
|
W miedzianej byłem po raz pierwszy i wygląda na to, że moje autko ze mną jeździć tam nie za bardzo by chciało - Ci co byli, wiedzą o czym mówie
tylko dorzuce od siebie "dwa słowa" po paru dniach - Impreza mega ciekawa - dużo pięknych klasyków, i jako widzowi bardzo mi to odpowiadało, choć rozumiem też zażenowanie chłopaków, że oraganizatorzy nawciskali tyle załóg, że niemożliwe było zrealizowanie obiecywanej ilości przejazdów. Szczęście w nieszczęściu, że jeśli o punktację chodzi - raczej mogłoby zadziałać jedynie na "naszą" niekorzyść - co tu się dziwić, skoro nikt od nas nie był przygotowany na tak śliskie warunki..
edit:
PS: dobrze Martyna, wstawie TO zdjęcie na forum, tylko czekam jeszcze na fotki z poniedziałku, bo sobotni nosek to był dopiero przedsmak do poniedziałkowego treningu w warszawie
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..
Edytowane przez Jarzyna dnia 16-05-2012 22:11 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 17-05-2012 10:06 |
|
|
Jest tez moj filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=KXYvYtgt6qw
Zdecydowanie najlepszy jest Iszy przejazd.
Widac ze zawias i opona fajnie działają.
Poźniej jak przyczepnosc spadła nie było juz tak dobrze, festiwal tanca po sliskim zaczyna sie od 4:38, 6:26 jakby ktos mial watpliwosci
Stwierdzam ze wizualnie jezdze bardzo nie efektownie....
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 17-05-2012 10:07 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 19-05-2012 17:12 |
|
|
Jest tez film Mikołaja:
http://www.youtube.com/watch?v=zr77l7_huO4
Fajnie sie to auto napędza... i tez zawór upustowy
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-05-2012 10:22 |
|
|
Dopiero teraz uslyszalem ten piekny dyskretny dzwiek...super, przypomina legendarna S1 grupy rajdowej B Niederbayern Rallye 2011 - Audi S1 Röhrl Pure Sound [HD]
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 20-05-2012 10:23 |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 20-05-2012 11:42 |
|
|
Mikołaj ma BOV? Przepływka na to nie protestuje? Bo u mnie czasem dostaje głupawki
Dla porównania muszę w końcu zmienić na oryginalny DV
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: CA Kielce I - 12.05.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-05-2012 13:32 |
|
|
Mikolaj ma zmieniona przeplywke ale zwykla tez daje rade na atmosferycznym BO. Ja jezdzilem na tym w zeszlym roku ale dzwiek byl bardziej podobny do "dyskretnego bąka" niz rasowego swistu.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|