Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-07-2012 13:59 |
|
|
mack10 napisał/a:
Miłego oglądania
Maciek Maciek chyba chciales napisac 'cierpliwego otwierania' juz nie pamietam kiedy tak wolno sie rozwijaly foty..imponujacy rozmiar
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-07-2012 14:01 |
|
|
Ogladalem ogladalem...u Ciebie za szybko u mnie za wolno , ale i tak wyszlo calkiem dobrze.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 04-07-2012 14:02 |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 04-07-2012 15:19 |
|
|
Zapomniałem dodać że rozmiar spory :/
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 04-07-2012 22:29 |
|
|
Szanowni Państwo,
Wygląda na to, że sprzęt pomiarowy niezauważył mojego przejazdu nr 5 na TDBP...
Brakuje mi słów.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 04-07-2012 22:42 |
|
|
Organizacja naprawdę "na medal". W życiu czegoś takiego nie widziałem
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-07-2012 22:51 |
|
|
Simprez, lepszego wstępu niż Twój nie można było dać
Żar z nieba faktycznie lał się strumieniami... rok temu było chyba troszkę
lepiej, było porównywalnie do Nowego Miasta dwa lata temu.
Dla mnie impreza zaczęła się już dawno temu, mnie więcej na początku czerwca,
ale to mało interesująca historia, więc zacznę od piątku, czyli jak zwykle dnia
przygotowywania auta - jakoś już do tradycji przeszło przygotowywanie na ostatnią
chwilę
Miało być kilka rzeczy zrobionych a wyszło jak zwykle i czasu starczyło tylko na
wymianę drążków kierowniczych. Sprawdziłem kilka rzeczy, potem myjnia, odkurzanie,
gps, alkomat i spać. Pobudka 4:50. Czekanie na Kraza i w drogę.
Sama podróż do Białej bez większych problemów, tylko wspomniany gps troszkę
poszalał w samej Białej i nie obyło się bez zawracania. W prawo przy stateczniku,
szlaban i naszym (tak Kraz się nie zgubił) oczom ukazał się piękny obiekt, a w depo
już kilkanaście klasyków rożnej maści, w tym kilka Porsche.
Na początku musiałem przygotować się do rejestracji zawodników z ramienia PCP,
poszło sprawniej niż myślałem, choć niektórych trzeba było siłą ciągnąć
W międzyczasie spoglądałem na kolejkę aut na zapoznanie z PS1, oj nie wyglądało
że szybko sobie pojeździmy. Myślałem że zapoznanie przed odprawą to dobry pomysł
przetestowany pomyślnie w Kielcach, ale czemu nie można było ustawić prób i ich
wystartować wcześniej? Nie mam pojęcia, podobno zawiodły firmy trzecie - mam
nadzieje że w NMnP będzie tak jak trzeba
Ok, kolejka na PS1 mała - jedziemy zapoznanie. Ja w kasku, Kraz w kasku - nie wiem
czemu niektórzy z Was jeżdżą treningi i zapoznania bez kasków, jaka to różnica czy
jest 150km/h na zapoznaniu czy na próbie z pomiarem czasu? Jeździliśmy raz
moim autem a raz Kraza. Próba bardzo szybka na pomiarowych próbach ja zapianełem
piąty bieg, czyli czwórka już była dokręcona, a na torze w poznaniu zdarzało mi się
to tylko na prostej startowej. Jedziemy na PS2 - tam ogromna kolejka w strasznym
słońcu. Razem z Jurkiem próbujemy się ukryć gdzieś w cieniu, raczej słońce wygrywa.
Zapoznanie bardzo przyjemnie, slalom na początku za startem do samego końca
bez odpuszczania gazu, ale tak chyba miał każdy kto ma przygotowany zawias,
no może oprócz turbo? Dziwny slalom (bo tak dla mnie wyglądało to co było rozstawione
na pasie głównym) całkiem sprawnie można było pokonać, choć jakoś tak zawsze
mnie zaskakiwał spowolnieniami. Na zawracaniu auto znów przelewało paliwo
i na wyjściu musiałem poczekać kilka sekund na powrót ciśnienia paliwa
Może ktoś ma jakiś inny pomysł na to? Już kiedyś na forum debatowaliśmy, ale
nic z tego nie wynika. W prawych zakrętach, jeżeli są dość szybko pokonywane
albo są to długie łuki, auto na wyjściu a czasem już w samym zakręcie/łuku
przestaje przyśpieszać i obroty silnika spadają, tak jakby gasł, ale zaraz jak
zwalniam to znów zaczyna jechać...?
Ok, zapoznanie zaliczone, jedziemy po paliwo dla Kraza i klej dla Pilatusa.
Jednak dobrze mieć namiastkę tylnej kanapy - jest gdzie przewieźć kogoś
awaryjnie Na starcie krótka pogawędka z konkurencją z klasy. Jednak
nie ma to jak II-2000, ciekawe auta, mnóstwo zawodników, konkurencja
się ciągle szkoli i zbroi Nie mniej uważnie podpatrywałem poczynania
konkurencji z klasy Club Sport w ramach rywalizacji w PCP.
Same próby przejechałem raczej (nie przypominam sobie) bez większych
błędów. Jedynym błędem który na szczęście nie zmienił nic w moim wyniku
było potrącenie jednego pachołka na PS2 (kara 5 sekund). Była to chyba
najszybsza impreza w moim życiu na jakiej byłem i bałem się miejscami
przejść szybciej, a po filmach innych widzę że dało radę Po drugich
przejazdach spadłem mocno w klasyfikacji, choć czasy miałem na tym samym
poziomie jak PS1 i PS2, także na próbę 5 i 6 wiedziałem że trzeba przycisnąć
i tam gdzie poprzednio było 3, teraz skrzynia napędzała auto biegiem z nr 4.
Cały czas mimo wszystko "nie wierzę" moim hamulcom że dadzą radę, jak się
okazuje bezpodstawnie, ale co tu dywagować po fakcie
Imprezę mimo początkowych problemów z zapoznaniem mogę jednak uznać
za bardzo udaną Udało się wywalczyć 3 miejsce w klasie i 6 w generalce,
znów mnie Alfa przeskoczyła współczynnkiem, zresztą chyba nie tylko Alfa,
ale ja w tych wynikach nie mogę nic odszukać. Apeluję do CA (jeżeli to czytają)
o powrót do wyników w excelu Wyniki, ha, to dopiero temat rzeka, jakoś
jednak udało się je ogarnąć na wieczorny bankiet. A bankiet to też temat rzeka
skończyliśmy o 3-4 nad ranem jeżeli dobrze pamiętam.
Powrót do wawy zapamiętam jako gonitwę za lawetą z żółtym kanarkiem
i spoglądaniem na temperaturę oleju (po co mi ten wskaźnik ). Potem tylko
burza przy rozładunku auta i w sumie tyle
Dziękuje wszystkim za wspólne emocje i rywalizację! Było świetnie, rewelacyjnie, już
dawno tak się nie bawiłem! Emocji, rozmów (także tych niedokończonych,
za co przepraszam) było tyle, że można by rozdzielić na cały tydzień. Do zobaczenia
w Poznaniu na Torze oraz w Nowym Mieście na kolejnym CA!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 04-07-2012 23:16 |
|
|
browar napisał/a:
Szanowni Państwo,
Wygląda na to, że sprzęt pomiarowy niezauważył mojego przejazdu nr 5 na TDBP...
Brakuje mi słów.
Za to u mnie sprzet pomiarowy zauwazyl jakąs taryfe na PS1... Jechalem 4 zapoznania tej proby, pozniej wszystkie proby tak samo wiec nie wiem dlaczego akurat tam ja dostalem... Nie sprawdzalem czasow na bierząco wiec nawet o niej nie wiedzialem... Pisac mi sie do nich nie chce bo i ta nie zmienia to mojej pozycji w klasyfikacji PCP - ta CA mnie nie interesuje mimo ze tam zmiena sie wtedy sporo...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 04-07-2012 23:16 |
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 05-07-2012 08:54 |
|
|
Mi jednak uznali reklamację. Okazało się, że wynik nie został wpisany po prostu. Niewiele to zmienia w Klasyfikacji CA, bo z 11 wpadłem na 7 miejsce. Ale jedno się liczy. Witek pokonany na suchym
|
|
Autor |
RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 05-07-2012 09:24 |
|
|
Hehe, niezły burdel mają w tym Archeo Pytanie co by było gdyby liczyć n-1 Ale to takie akademickie rozważania
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
|
|
|