Autor |
Rajd Polski Historyczny |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 28-11-2011 18:42 |
|
|
http://www.rajdpolskihistoryczny.pl ....Jak myślicie? Mnie zaczyna kusić. Na Monte Carlo Historique szans nie mam, na Acropolis Historic czy Safari Historic tym bardziej...ale to może być kuszące W końcu to ostatni z najstarszych i nasłynniejszych rajdów świata który nie ma jeszcze edycji historycznej Może w pierwszej edycji będzie szansa się pokazać? Tylko te koszty...
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Rajd Polski Historyczny |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 28-11-2011 23:18 |
|
|
no, z kosztami to polecieli... ciekawe jak to im wypali (frekwencja?)
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Rajd Polski Historyczny |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-11-2011 00:50 |
|
|
Już pomijając koszta (choć ciężko, bo tyle wydaje na swój cały sezon startów - tą
niższą kwotę) to strasznie polecieli z tym rocznikiem... max 1981... Chyba lepiej
wystartować w Żubrach.
No i coś o czym nie mam zielonego pojęcia:
3.2. Do zgłoszenia należy załączyć kopię:
* paszportu technicznego FIA, lub
* kartę tożsamości FIVA (FIVA ID Card)
* ważnego dowodu rejestracyjnego
* ubezpieczenia OC, NW
* kolorową fotografię kierowcy i pilota.
Plus to, że pewnie moje auto się nie kwalifikuje według homologacji FIA dla 924.
Ciekawe jak to wypali.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Rajd Polski Historyczny |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 29-11-2011 04:09 |
|
|
Poczytałem ten regulamin... hehe cene to mają iście europejską Szczerze mówiąc jak ją zobaczyłem pomyślałem, że pewnie będzie jazda wokół Polski albo coś takiego... a tu czytam dalej... Kraków-Zakopane i Kraków-Wisła no chyba ktoś się za dużo napił
Porównując do organizowanych przez okoliczną grupę takich rajdów samochodów zabytkowych... gdzie cena max 500zł, chyba nie ma co się zastanawiać.
Prestiż kosztuje, ale aż tyle?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Rajd Polski Historyczny |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 29-11-2011 10:19 |
|
|
Pewnie liczą na Włochów z Bolonii i "niemieckojęzycznych".
Za 7 miesięcy będzie wszystko wiadomo. Wątpię, żeby zgłosiło się więcej niż 15-20 załóg. A to byłby blamaż.
W Krakowie chyba jednak już do tego przywykli...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Rajd Polski Historyczny |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 24-07-2012 20:49 |
|
|
Jest już lista startowa!
Trza będzie dopingować wiadome siły
http://rajdpolskihistoryczny.pl/zalogi
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 24-07-2012 20:50 |
|
Autor |
RE: Rajd Polski Historyczny |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-07-2012 21:36 |
|
|
Faktycznie dużo znajomych twarzy I nieznajomych - 928. Termin kiepski i znów
jak coś ciekawego do oglądania to znów Małopolska
Szkoda że Marcin Stryczak w tym sezonie nie jeździ w CA, była bardzo ciekawa rywalizacja
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|