924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Autor PCP Ułęż 2014
cooldude
Użytkownik

Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13
Dodane dnia 27-04-2014 12:58
Transaxli było jak na lekarstwo, a szkoda, bo pogoda była sprzyjająca.

Fotorelacja: https://plus.google.com/photos/107240088078364276185/albums/6006649980100298369?authkey=CIOOzK7joJGxNw

Onboard: http://youtu.be/fQciZz8RXyA (bonus: spontaniczny aaltonen w 1:00)
Autor RE: PCP Ułęż 2014
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 27-04-2014 20:18
Dzięki za pierwszą relację smiley
Śliskawo, szkoda że nie mogłem być... niby nie ma za bardzo czym, ale
i tak szkoda. Altonen ładnie wykonany smiley Ja zwykle gaszę silnik smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: PCP Ułęż 2014
cooldude
Użytkownik

Postów: 243
Miejscowość: Mokotów
Data rejestracji: 24.03.13
Dodane dnia 28-04-2014 19:17
Dzieki. Andrzej77 już wcześniej zdał sprawozdanie w wątku o swoim samochodzie:

Andrzej77 napisał/a:
Większość dziś bawi się na ranczo, a tymczasem na rozpoczęciu sezonu PCP w Ułężu mało ludzi. 996 zaliczyłem dziś pierwszą imprezę z jazdą na czas. Cały dzień deszcz. Pierwsza próba mocno mokra, z mocnym deszczem, druga już tylko kropiło. Ja już jestem w domu, niestety nie mogłem zostać w hotelu, a podobno warto bo fajny. Z "naszych" czyli 944/924 byli Ola z Ciachem, Wit007, cooldude, Cichy, brat Cichego, Miko, no i ja z 996, mam nadzieję że nikogo nie pominąłem.
Odczucia co do porównania prowadzenia 951 i 996: 996 jest mniej ekstremalnie, ot taki spokojny przejazd, nie buja, nie kładzie się w zakrętach, lepiej przyspiesza, kontrola trakcji, abs pomagają. Co do tiptronica to się sprawdza moim zdaniem, ale powinny być łopatki za kierownicą a nie małe przyciski w kierownicy. W zakrętach całkiem inna charakterystyka prowadzenia, jak na początku robiłem jak 951, czyli dohamowanie przed i przyspieszanie w zakręcie najpierw wynosiło przód, potem od razu łapałem bok i migała kontrola trakcji, a jak zacząłem wchodzić szybciej, hamować w zakręcie dociążając przód i za szczytem zakrętu pełen gaz to było dużo lepiej. Ale jak zwykle pojechałem wszystko dość zachowawczo z dużym marginesem bezpieczeństwa, kiedy w końcu się przestawię i przestanę za wcześnie odpuszczać, to nie wiem.
Fotki :
1. Z drogi do Ułęża, pada, choć słabo widać
2. W towarzystwie braci młodszych i starszych
3.z drogi powrotnej, piękna aleja ze starych drzew, przestawiamy na manual 1 i gaz w podłogę, piękne uczucie na tak wąskiej drodze smiley