Autor |
944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 12:06 |
|
|
interesujące
http://www.924board.org/viewtopic.php?t=37749&postdays=0&postorder=asc&start=0
kompletny motór 1.8t kosztuje mniej niż 2tys pln.... Możliwości 250KM+ Brzmi to jak poor boys racer
A tu for rich bich:
http://www.motorwerksracing.com/porsche-944-engine-conversion-stage1-18t-swap/
Ech, kurde nie mogę się doczekać aż będę mógł zacząć jakiś projekt i głupoty po głowie chodzą....
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 24-04-2018 13:11 |
|
|
żeby tak można było ze zwykłym 2.0 N/A poszaleć... Jakoś tak mi się nie widzi swap na 1.8T...
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 13:38 |
|
|
Ojtam... to też vw
Trochę widze to tak że powoli kończą się opcje na moc "for fun" w transaxlach...
968, Turbo czy S2 to już raczej auta kolekcjonerskie lub, gdy ktoś nie ma serca to drogie zabawki na tor. Z kolei uturbienie/kompresor 2.5 NA to już nie tania zabawa a i efekt może być wybuchowy. Wyciskanie ostatnich soków z wolnossaka - morze $$ i efekt niewspółmierny, swap na silnik 968 czy s2 czy T to znów worek pieniędzy i już niewiele tych silników "luzem" do kupienia...
Więc osiągnięcie okolic 200KM/1tonę masy bez worka pieniądzów staje się niemożliwe. No chyba że 1.8T
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 24-04-2018 14:09 |
|
|
Taka opcja bardziej do mnie przemawia niż ładowanie V8 z Ameryki, kosztowo na pewno, lepsza opcja. Pozostaje jeszcze vr6 ale ten silnik drogi w utrzymaniu.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 14:17 |
|
|
nie no, do v8 same plusy, masa (ponoć sporo lżejszy od 2.5NA), cena, balans (mniejszy i cofnięty silnik) no i sporo miejsca wolnego pod maską
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 15:26 |
|
|
Tu jest ciekawie projekt opisany: http://forums.tipec.net/viewtopic.php?f=25&t=21900
Trochę "rat style" ale wskazane w detalach z jakimi problemami trzeba się zmierzyć.
Swoją drogą oszczędność na masie samego silnika to 70kg w stosunku do NA...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 24-04-2018 16:29 |
|
|
Nie kuś W sumie, największym plusem tego silnika jest głowica...
Temat w sumie mnie może dotyczyć, bo Hellmann's, jeżeli o mechanikę chodzi, ma obecnie już tylko dwa problemy: brak szpery i dychawiczne N/A. Jeździ świetnie, tylko takie mizerne to odczucie - wypada się z zakrętu ze szczerym bananem na ustach, wciska gaz w podłogę i... no brakuje.
Edytowane przez Pumba dnia 24-04-2018 16:30 |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 16:39 |
|
|
Niczym nie ryzykujesz Oryginała nie zniszczysz, a jak swap nie podpasuje to bez straty sprzedasz
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 16:40 |
|
|
A czysta kuni w majonezie to by było... paaanie...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 16:42 |
|
|
No i dostęp do części i modów....
W cale nie kuszę
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 24-04-2018 18:52 |
|
|
Pumba rób rób rób! bo jak nie Ty, to kto?
a jak Ci mało powodów to popatrz co Motor Werks Racing robią w ich pseudo GTP 1.8T
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..
Edytowane przez Jarzyna dnia 24-04-2018 18:52 |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 24-04-2018 18:59 |
|
|
Jak nie ja, to kto inny
Rozpoznam temat, może faktycznie nie ma co płakać po silniku z LT... Tylko od razu mówię, od teraz do chwili kolejnego ożywienia pierwszeństwo ma Hodor
Edytowane przez Pumba dnia 24-04-2018 19:01 |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 24-04-2018 19:25 |
|
|
Pumba napisał/a:
Jak nie ja, to kto inny
:
Ja! skąd myślisz to wynalazłem jeszcze tylko dokończyć podlogowke, posadzki, tynki, pomalować, jakieś plytki przykleić pomeblowac i też się biorę za temat
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 24-04-2018 19:59 |
|
|
Panowie, róbcie skrzętnie wszystko notujcie bo kto wie co będzie...
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 24-04-2018 22:23 |
|
|
Pumba ułatwię Ci - montuj 1,8T, wezmę od Ciebie 2.0
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 25-04-2018 09:36 |
|
|
No i masz... Po co Ci moje 2.0?
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 25-04-2018 11:56 |
|
|
umyję, wyczyszczę na półkę postawię - a jak już będziesz znanym i sławnym na świecie modyfikatorem aut to będę mówił .. znam go od lat - mam nawet jeden z jego silników ...
i wtedy małolaty będą mdlały i piszczały z wrażenia
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 25-04-2018 12:10 |
|
|
Wróżbita Maciej Ci to przepowiedział?
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 26-04-2018 08:57 |
|
|
no masz .. oczywiście
rozmawiałem z nim po 11,23 netto za minutę - najpierw czekałem 25 min na połączenie słysząc że jestem 3 w kolejce ... potem mnie połaczyło ale nie dał mi dojść do słowa tylko przez 5 minut powtarzał że Pumba wielkim budowniczym transaxli jest ....
potem się rozłączył szkoda bo miałem jeszcze kilka pytań ....
więc skoro ta wiedza kosztowała mnie 336,90 netto to musi byc coś warta .....
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 26-04-2018 13:47 |
|
|
Tyle, co funt kłaków Ale dobra, za wazeliniarstwo należy się jakieś podziękowanie - jak się wciśniesz w fotel, to sobie pojeździsz
A tak żeby jednak wrócić na właściwe tory, to patrzę sobie na te silniki 1.8t i prace MotorWerksów i rzucił mi się w oczy taki detal... Ktoś wie, co to może być?
Pumba dodał/a następującą grafikę:
|
|