Autor |
944 "24 look" |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 14-03-2009 14:37 |
|
|
hm , taką mialem dzisiaj rozkminke:
skoro całkiem czesto spotyka sie 24 robione optycznie na 44 , czy ktos myslal , albo moze gdzies widzial w sieci sytuacje odwrotna czyli 944 zrobione optycznie na 24 ?
czyli wymiana interioru , blotnikow przednich i tylnych ?
???
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 14-03-2009 15:11 |
|
|
i bedzie 924 S .... |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 14-03-2009 15:32 |
|
|
Temat do zamknięcia hehe
Edit:
Chyba jeszcze nie było tak konkretnej i zarazem krótkiej odpowiedzi na tym forum
Edytowane przez Mammoth dnia 14-03-2009 15:38 |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-03-2009 17:19 |
|
|
czesc osob ktora ma 924 marzy o posiadaniu 944 (przynajmniej kiedys tak bylo,teraz juz raczej tak nikt nie robi) wiec robiono sobie 944 look ale dla mnie to bylo bez sensu bo to tylko spowalnialo zwyklego 2.0....
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-03-2009 17:57 |
|
|
Ale gdyby tak zrobić 944 turbo - 924-look to byłaby masakra.
Tylko jak tu wtedy rozwiązać problem z trakcją?
225 wejdzie do 924? Jaki największy rozmiar podejdzie do 924? Chyba było już kiedyś ale nie chce mi się szukać |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 14-03-2009 18:23 |
|
|
Przemek84.. Jak bardzo spowalniało? To jest ciekawe co piszesz.
944 wygląda bardziej agresywnie i niejeden o nim marzył. Różnica w cenach między 24 a 44 pchała ludzi w kierunku takich właśnie przeróbek. A czy bez sensu była chęć upodobnienia swojego auta do droższego modelu? Nie każdy waży wszystkie elementy i robi auto tak jak Ty - specjalnie do ścigania. Niektórzy poprostu chcą mieć coś co sprawia przyjemność z jazdy i do tego fajnie wygląda.
Edytowane przez Mammoth dnia 14-03-2009 18:24 |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 14-03-2009 18:32 |
|
|
Ale tu nie chodzi o masę, w każdym razie nie tylko. 924 jest węższe i dzięki temu stawia mniejsze opory niż 944. Nie raz czytałem, że 924s może dać popalić 944 właśnie dzięki węższemu przodowi.
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 14-03-2009 21:43 |
|
|
> 225 wejdzie do 924? Jaki największy rozmiar podejdzie do 924? Chyba było już kiedyś ale nie chce mi się szukać
ja miałem w 924S 205 przód i 225 tył na 16
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 14-03-2009 21:45 |
|
|
U mnie w turbo sa 215 i sie mieszcza. Blotniki sa oczywiscie takie same.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 14-03-2009 22:01 |
|
|
chyba nie kazdy zrozumial temat
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 14-03-2009 22:03 |
|
|
Mammoth napisał/a:
[..] niejeden o nim marzył. Różnica w cenach między 24 a 44 pchała ludzi w kierunku takich właśnie przeróbek. A czy bez sensu była chęć upodobnienia swojego auta do droższego modelu? [..] Niektórzy poprostu chcą mieć coś co sprawia przyjemność z jazdy i do tego fajnie wygląda.
o to to!
no wlasnie taka byla motywacja , i teraz moje pytanie i sens tego tematu to odwrocenie sytuacji
wziasc jakies super stan z konca produkcji 44 i zrobic na 24 look
spotkal sie ktos z czyms takim ?
ps prosze o brak offtopowowania
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-03-2009 22:10 |
|
|
na mobile.de bylo (i ktos tutaj podawal linka) wszystko poza buda z 944 turbo w 924 S bodajze. Cena chyba byla pow.10tys euro ale ta moc...grrrr .
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 14-03-2009 23:24 |
|
|
Witam,
ja widziałem przeróbkę 944 S2 na 924 w Niemczech, miałem nawet zdjęcia.
Punkt 1
Wymiana błotników przednich, problem był tylko z pasem dolnym - chłodnica.
Punkt 2
Wymiana tylnych błotników od 924 - tj. wycięcie oryginalnych z 944 i wstawienie od 924.
Reszta bez zmian.
Nie pytajcie o sens, auto miało wypadek, zrobione jako ciekawostka.
Każdy element miał inny kolor, malowany sprayem, wygladał jak szrot ostatni, ale wyobraźcie sobie miny innych kierowców jak takim padłem gościu mrugał na autostradzie, aby zjechali mu z drogi.
I chyba oto chodziło.
Mi się osobiscie podobało, środek, zawieszenia i mechanika od 944 S2 tylko 4 błotnik od 924 + spray, wygląd okropny, ale strasznie mylący.
Tomek
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-03-2009 00:47 |
|
|
944 ma szeroki tyl... wiec jakim cudem mu kolka nie wystawaly?
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 15-03-2009 01:44 |
|
|
Do 924 zmiesci sie 245 na tyl, 215 na przod. O ile tyl wyglada jeszcze spoko, przod jest juz za szeroki.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-03-2009 01:51 |
|
|
Ja chyba też nie zrozumiałem tematu.
Rozumiem robić 951 czy S2 na 924 look, ale przecież silnik 2.5 litra i ~160 KM
w budzie 924 to jest do dostania właśnie jako 924S.
Silnik 2.0 125 KM w budzie 944 nie jest do dostania i taka przeróbka to ma jakieś
ideologiczne podłoże. Choć ja tego w ogóle nie popieram.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 15-03-2009 11:00 |
|
|
sens jest jak przyjmiemy zalozenie (a biorac pod uwage nazwe tego forum powinnismy wszyscy tak uwazac) ze 924 jest autem fajniejszym i ladniejszym od 944
ja tak przynajmniej uwazam
boli mnie tylko to ze jako auto ok. 30 letnie ciagle zaskakuje jakimis 'niespodziankami'
tak sobie czysto teoretycznie pomyslalem o dorwaniu jakiegos 44 z lat 90 w super stanie , i wstawienie mu srodka z 24 i blotnikow takowcyh co pozwolilo by sie cieszyc pieknem 24 , lepszymi osiagami , i bezawaryjnoscia nowego w miare samochodu
glupie ?
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 15-03-2009 11:22 |
|
|
poziom awaryjności aut 20 i 30 letnich uważam za jednakowy
20 letnie 44 nie będzie yarisem prosto z salonu - "wsiadaj i jedź" - Wycieki w układzie wspomagania, problemy z niektórymi przekaźnikami, wentylacją, klaposzybą, sterowaniem lusterek, szyb, foteli - standard podczas intensywniejszej eksploatacji. Nie ma cudów - po jakimś czasie zaczniesz czerpać przyjemność ze zmagania się z takimi duperelami |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-03-2009 12:17 |
|
|
Teraz już rozumiem, o co chodzi
Z lat 90tych to kupisz tylko S2 lub Turbo. Jak ma się nie psuć, to musisz kupić
w dobrym stanie. Czyli popsujesz dwa samochody ładne 924 i ładne 944, żeby
zbudować jeden dość ciekawy, ale czy na prawdę potrzebny? 924 właśnie przez to
że jest takie a nie inne - jest wyjątkowe
Aha, koszta eksploatacji takie jak S2 lub Turbo...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 "24 look" |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-03-2009 14:26 |
|
|
troll oslo napisał/a:
i bedzie 924 S .... Mysle ze ta wypowiedz jest najbardziej trafna i od tego trzeba zaczac. Jesli chcialbys cos takiego miec to lepiej kupic 924S i uzbroic go w silnik S2?turbo zaciski tarcze itp czemu kaleczyc rzecz najwazniejsza BUDE?
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|