924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Hyde Park
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 07-12-2009 23:34
hej,
szukam bardzo dobrego blacharza lakiernika i kilku rad dotyczących tematu.
zależy mi na tym, żeby był 100% profi!

muszę:
1. zamontować nową maskę (na zapinki)
2. wymienić przedni zderzak
3. poprawić tylny zderzak
4. poprawić lekko przedni błotnik (wybić, bardzo niedużo)
5. poprawić lekko przy przednim kole drugi błotnik (te krawężniki ehh!! - też bardzo niedużo, zwłaszcza że dojście tam jest proste)
6. pomalować całe auto
7. nakleić oryginalne naklejki

bardzo mi zależy żeby wszystko było robione 100% profesjonalnie - żeby lakier był idealnie gładki (jak np. w aucie Adama 924 LeMans), żeby za parę lat nie wyszły żadne znaki złego malowania, żeby napakował jak najmniejszą ilość szpachli, żeby wszystko robił porządnie.

Powiedzcie mi proszę kilka rzeczy:
1. gdzie szukać takich fachowców?
2. ile kasy sobie przygotować?
3. kiedy najlepiej to robić (rozumiem, żeby było ciepło i mało wilgoci) i ile to może zająć czasu?

najważniejsze to: kogo byście mi polecili w obszarze (niekoniecznie Warszawa, może być też Lublin, Kraków, Poznań, Wrocław.

Z góry dzięki za wszystkie rady i wskazówki!


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 07-12-2009 23:37
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 08-12-2009 12:45
igor jak dokładnie oglądałeś auto ?
np pod gumami tylnych zamków jest rdza ?
wewnętrzne rogi tylnych świateł - od środka jest spaw wzmocnienia w tym miejscu ten spaw często rdzewieje...
przy śrubkach od podświetlenia rejestracji

najciekawsze podłoga smiley tak tak... swego czasu na niemieckich stronach znalazłem zdjęcia. pokazywały zdrową podłogę, ale jak od dołu zdarli zabezpieczenie w miejscu takich okrągłych kapsli to się okazało, że te kapsle całe rude, a podłoga na około nich już też tak od zewnątrz jak i wewnątrz - w tym roku sprawdziłem u siebie i mam to samo. zabezpieczenie jest i nic nie widać, a pod spodem gnije.... smiley
jak wygląda pod przednimi błotnikami ? w okolicy słupków drzwiowych ?
jak wygląda z tyłu przy odbojach buda ? wszędzie jest zdrowa ?
jak progi od środka wyglądają ? zdrowe ? zaglądałeś tam jakoś ?

możesz pojechać do nich pogadać http://www.fenixmotors.com/viewpage.php?page_id=1
ceny mają spore... za 4-5 tyś może lakier zrobisz, ale faktem jest, że wygląda on ładnie, ma głębię, choć na aucie znajomego i tak doszukałem się małych niedoróbek... ale to naprawdę było nic w porównaniu z blacharzo-lakiernikami jakich do tej pory spotkałem.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 08-12-2009 12:46
1290383
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 08-12-2009 13:36
PieszczoH - z tego co oglądałem auto jest w miarę zdrowe. nie chcę też tego robić tak kompleksowo, żeby wszystko wyciągać, rozbierać do gołej budy, itp. Chcę po prostu odświeżyć lakier smiley
wielkie dzięki za linka smiley odezwę się do nich smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 08-12-2009 13:38
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 08-12-2009 13:46
W sumie mnie tez temat interesuje. Bede chcial odmalowac auto i tez pare uszczerbkow ponaprawiac.
Ale rowniez mnie interesuje tylko zewnetrzna powloka + zabezpieczenie podlogi, bez wyjmowania czegokolwiek z srodka.


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 08-12-2009 16:39
Ja nie wiem czy Wy wiecie, ale samo zabezpieczenie podłogi jest warte bitexu. Podłoga zazwyczaj jest w lepszym stanie (jest to zazwyczaj rdza powierzchniowa) niż profile zamknięte typu progi.

Zabezpieczenia lepiej nie robić u blacharzy (nawet tych co podałem kontakt, kolega robił i pojechał do autowisu, o którym dalej) tylko w stacji do tego celu wyspecjalizowanej i faktycznie wtedy jest konieczne rozebranie wnętrza, bo musi być dostęp do korków w profilach. Twoje auto Wampir jest już w wieku wskazującym na odnowienie tej powłoki bo nawet niemcy - Ci co mają mało soli na drogach to robią np. na mytransaxle.net
Stacją godną polecenia jest firma autowis w warszawie przy Karczewskiej 18A, stosująca środki do zabezpieczeń marki teroson i valvoline w niemieckiej fachowej prasie jako najlepsze faktycznie spełniające swoje zadanie testowane na profilach zamkniętych w jakiejś ichniej uczelni (kiedys tłumaczenie całego artykułu było na forum Mercedesa).
Tu chodzi o to, ze podłoga to jedno, tylko co z tego jak Ci rdza wlezie w próg i będzie żarła go od środka, za kilka lat zacznie wyłazić i będą dziury.
U mnie już widać tego początki, u mr-nemo już dawno się to stało...

Auto zawsze możesz rozebrać sam, wtedy taniej policzą zabezpieczenie.

Igor Twoje auto itd. ale moim zdaniem rób coś dobrze, albo wcale...
Jeśli chcesz malować samochód cały, to ja nie wiem jak Ty nie chcesz go rozebrać... jak Ty tego nie zrobisz, to blacharz to zrobi, albo będziesz miał pomalowane uszczelki, bo zostaną źle oklejone... efektem żaden kolekcjoner na to auto nie splunie.
Jak chcesz odświeżyć lakier to oddaj auto do polerki. Albo niech Ci pomalują tylko to co konieczne, jak dobry lakiernik to zrobi to naprawdę dobrze Ci co podałem powinni sobie z tym poradzić.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 08-12-2009 16:40
1290383
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 08-12-2009 16:48
pieszczoh: bez rozebrania = bez wyciagania wnetrza. Wiadomo ze szyby, uszczelki itp dobrze by bylo wyciagnac w miare mozliwosci. Chodzi o to zeby nie wywalac calego silnika i tapicery i malowac calej ramy.


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne

Edytowane przez wampir dnia 08-12-2009 16:49
5215787
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 08-12-2009 18:10
tak jest - popieram zdanie Wampira. szyby i uszczelki tak, ale tapicerka i silnik (a nawet osprzęt silnika) raczej wolałbym zostawić tak jak są.


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 08-12-2009 20:04
PIeszczoH napisał/a:
możesz pojechać do nich pogadać http://www.fenixmotors.com/viewpage.php?page_id=1
ceny mają spore... za 4-5 tyś może lakier zrobisz, ale faktem jest, że wygląda on ładnie, ma głębię, choć na aucie znajomego i tak doszukałem się małych niedoróbek... ale to naprawdę było nic w porównaniu z blacharzo-lakiernikami jakich do tej pory spotkałem.


PieszczoH - przed chwilą rozmawiałem z Tomaszem z FenixMotors. Bardzo sensowny człowiek. Rozmawialiśmy o cenie malowania auta. I wstępnie po tym, co mu opowiedziałem, powiedział, że wyniesć to może coś ok. 6/7k zł, także troszkę ponad mój planowany budżet (właśnie max 4/5k)
Oczywiście wchodzi w to również demontaż elementów.
Poza tym jest to przybliżona cena, ale w dół raczej mało prawdopodobne, żeby zeszła.
Jeszcze ma mi odpisać na maila (wysłałem mu zdjęcia mojej eSki w większej rozdzielczości), a w następnym tygodniu podjadę do nich porozmawiać, pokazać auto.

Tymczasem czekam na kolejne opinie smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 08-12-2009 20:04
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 08-12-2009 20:20
jak mówiłem sprawdź podłogę, szczególnie te kółka, to się okaże czy nie trzeba wyjmować wnętrza.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 08-12-2009 20:27
PIeszczoH napisał/a:
jak mówiłem sprawdź podłogę, szczególnie te kółka, to się okaże czy nie trzeba wyjmować wnętrza.

PieszczoH bardzo dzięki za bardzo cenne rady smiley będę musiał posprawdzać wszędzie.
na dniach będę myślał nad dokładnym sprawdzeniem auta smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-12-2009 20:34
Kurcze droga sprawa takie malowanie 924. Ja sobie powiedziałem, że kiedyś zrobię
taką właśnie renowacje. Czyli rozbieranie wszystkiego i walka z rdzą o której nie
wiem i jak na razie nie chcę wiedzieć, bo jak widzę to spore wydatki...
Myślałem, że za 6-7k to już będzie kompleksowo wszystko. Trudno mi powiedzieć,
co oznacza to moje wszystko, ale chciałbym żeby auto nie miało nigdzie rdzy, dziur
i było zabezpieczone na przyszłość.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 08-12-2009 20:44
no właśnie chcę się rozeznać dokładnie. podobają mi się ich projekty, jak najbardziej jestem zainteresowany, aczkolwiek myślę nad redukcją kosztów.
bo to malowanie ma wliczone oczywiście demontowanie wszystkiego i ponowny montaż... a takie rzeczy można spróbować zrobić może taniej (choć też trzeba wziąć pod uwagę, że jeśli robi się samodzielnie, można coś uszkodzić i trzeba bardzo bardzo uważać).
co Ciekawe, Tomasz powiedział, że ma możliwość ściągnięcia z Niemiec elementów blacharskich do Porsche. Ciekaw jestem tylko ceny.
W każdym razie - temat jest jeszcze otwarty, czekam też na inne sugestie, gdyż głupotą byłoby rzucanie się na pierwszą ofertę (jakby ciekawa nie była to oferta, muszę jeszcze troszkę poznać rynek)


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 09-12-2009 13:45
hej,
wracając do tematu fenixauto dostałem dziś odpowiedź od Tomasza. Najpierw mój mail
igor do Feniks
Witam,
Chciałem zapytać o możliwość, ewentualny termin oraz cenę prac blacharsko-lakierniczych na aucie Porsche 924S LeMans z 1988 roku.
Posiadam tą perełkę od 2 lat, wcześniej użytkowana była we Francji. Ogólnie już od wielu lat szukałem auta w dobrym stanie blacharskim, bo wiadomo, w szpachlę nie ma co inwestować.
W każdym razie - chcę przywrócić jej świetność.
Więc tak:
- chciałbym wymienić zderzak przedni (zderzak oczywiście bym dowiózł)
- poprawienie zderzaka tylnego (przez 'francuskie parkowanie' jest on delikatnie opadnięty; kwestia naprostowania tylnych chwytaków na zderzak; w razie potrzeby będę mógłskombinować nowy zderzak tylny)
- możliwe, że będę chciał zamontować maskę z kompozytu na spinki (choć nadal biję się ze sobą, czy nie lepiej zostawić w oryginale) - maskę w razie czego mam
- jeden błotnik ma delikatne wgniecenie do wybicia - zależy mi na jak najmniejszej ilości szpachli)
- na tylnym nadkolu jest drobne wgniecenie od kamyka (takie naprawdę bardzo małe)
- próg przy przednim kole należałoby naprostować (cholerne krawężniki!!), ale tam dostęp jest bardzo prosty
- chciałbym pomalować auto na kolor czarny
- do tego po malowaniu chciałbym nakleić oryginalne naklejki (dowiozę je Wam): z tyłu na pasie nad zderzakiem 'Porsche' z tyłu przy klapie napis '924s', po bokach przez całą długość auta turkusowy pasek z napisem 'LeMans'

Pomalować chciałbym na lakier metallik, głównie zzewnątrz (gdyż auto 20letnie jest już w wielu miejscach porysowane, obdrapane, itp.), czyli w grę wchodziłoby ew. zdjęcie szyb i uszczelek.

Jest to niezwykle rzadka wersja (813 wyprodukowanych sztuk na cały świat) dlatego zależy mi na bardzo fachowej robocie.
Oczywiście wiem, że ze zdjęć ciężko osądzić stan blacharski (ze swojej strony powiem tylko, że jak na moje oko auto bardzo dobrze się trzyma blacharsko), dlatego ew. podjechałbym do Was. Ale przede wszystkim chciałbym wiedzieć, ile mnie ta cała zabawa może kosztować.
zależy mi na głębi koloru, jego gładkości, oraz na tym, żeby za parę lat nie wyszło 'złe malowanie'.
Jeszcze jedno pytanie - auto w oryginale było cynkowane. Korozji na nim nie dostrzegłem. czy jeśli będziecie w jakiś sposób 'zdzierać' poprzedni lakier (jeśli będziecie) może to wpłynąć na powłokę cynkową?

Zdjęcia auta można zobaczyć tu:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=1625
a ogólnie zmierzam w następującym kierunku:
http://www.356-911.com/post1974/moderngallery/gallerypics/924slemans1.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2443/3778314682_0466318297.jpg

Ogólnie spodziewam się informacji na temat:
1. sugerowanego przez Państwa przebiegu prac
2. przypuszczalnej ceny wyjściowej wszystkich prac
3. czasu trwania prac
4. możliwego terminu rozpoczęcia prac.

Z niecierpliwością czekam na informację.
Pozdrawiam,
Igor.


odpowiedź od feniks:

feniks do igora
Witam

Więc w odpowiedzi na pana e-maila dotyczącego naprawy Porsche doskonale pana rozumiemsmiley Wiem o jaki efekt końcowy chodzi, od razu muszę powiedzieć że
do naszych napraw lakierniczych stosuję tylko sprawdzone i markowe materiały takich firm jak Dupont, Ppg, RM
Grunty, podkłady, szpachle ,lakiery bazowe, i berbarwne. Dzięki takiej procedurze mogę dać gwarancję na lakier i perforację.
Nie stosuję tanich nie sprawdzonych materiałów gdyż ma to bardzo krótkie nogi i w perspektywie czasu przynosi więcej problemów i kłopotów niż korzyści z zadowolonego klientasmiley Co jest bardzo ważne w dzisiejszych czasach.

Po obejrzeniu zdjęć auta mogę tylko z grubsza wycenić naprawę, tak jak rozmawialiśmy wczoraj przez telefon
lakierowanie całego samochodu około 7000zł
prace blacharskie i ślusarskie czyli rozbrojenie i uzbrojenie auta okolo 3000zł-3500zł
inne prace przy aucie do dogadania

Dokładną i fachową wycenę naprawy jestem w stanie zrobić dopiero po oględzinach auta u nas w warsztacie, trzeba obejrzeć całe auto jak będzie suche i czyste, wjechać nim na kanał i dokładnie zobaczyć w jakim jest stanie oryginalna powłoka zabezpieczajaca, czy nie ma dziur i korozji.

W trakcie i tuż przed rozpoczęciem prac prowadzimy dokładną dokumentację foto graficzną, robię sporo dokładnych
zdjęć wszystkich miejsc wymagających spawania ,zabezpieczenia anty korozyjnego itp.
Na każdym etapie prac są robione zdjęcia, oczywiście w trakcie naprawy wysyłam właścicielowi je e-mailem aby mógł śledzić na bierząco co i jak się dzieje z jego autem. Pod koniec naprawy i przy odbiorze wszystkie foto zgrywam na płytkę i daję właścicielowi.

Jeszcze raz wracając do lakieru to auto było by wy lakierowane na trzy warstwy lakierem bezbarwnym, po wysuszeniu
lakier jest matowany specjalnej gradacji papierem i polerowany. Do polerowania używam systemu polerskiego firmy 3M
W efekcie końcowym lakier nabiera mega głębie i super połysk który jest trwały na lata. Na specjalne rzyczenie klienta
mogę zastosować lakier bezbarwny firma PPG typ Ceramic, jest to lakier bardzo odporny na zarysowania (bardzo twardy)
Posiada mocny filtr uv, z tego co wiem to firma Mercedes stosuje taki lakier na autach.

A propo techniki zdejmowania starego lakieru z karoserii (oczywiście jeżeli jest taka konieczność) to do taj czynności używamy specjalnego preparatu do usuwania starych powłok. Nie uszkadza się w ten sposób ocynku.

Termin w jakim mógłbym rozpocząć prace przy aucie to początek Stycznia.

Więcej już panu nie napiszęsmiley) tylko zapraszam serdecznie do nas do warsztatu, w razie pytań proszę dzwonić i myślę
że się dogadamy.

Pozdrawiam.


10k to jednak za drogo, aczkolwiek chcę się z nimi spotkać i porozmawiać. zobaczymy co dokładnie wchodzi wskład.


tymczasem - macie jeszcze kogoś godnego polecenia?


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 09-12-2009 13:47
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 09-12-2009 15:00
Igor: daj mi znac jak po spotkaniu (mozesz pw najlepiej).
Z checia bym poszedl nawet za taka kase, bo i tak malowanie w planach mam dopiero w duzo pozniejszym terminie smiley Jesli ma byc zrobione naprawde profesjonalnie to warto wydac troche wiecej.

A jesli chodzi jeszcze o to gdzie. Warto rycha spytac. Jemu bardzo ladnie zrobili 964 po uderzeniu...


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne

Edytowane przez wampir dnia 09-12-2009 15:01
5215787
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 09-12-2009 16:27
Moim zdaniem na takiej naprawie nie warto oszczędzać, a jak jeszcze później ma się dokumentację zdjęciową to rzeczywiście można myśleć o sprzedaży (jeśli zajdzie taka konieczność, bo chyba nikt nie chciałby sprzedać auta w które wpakuje się dużo serca, czasu i pieniędzy) w kwotach o których pisałeś wcześniej.

Więc zamiast wydawać 5-6k na odnowienie lakieru to chyba lepiej pożyczyć sobie jeszcze 5 i zrobić to raz a porządnie.


Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 09-12-2009 20:21
Igor.. a czy przypadkiem wawa i okolice, to nie będzie najdroższy rejon jeśli chodzi o taką renowację? 3,5tys za przygotowanie auta do malowania i spasowanie elementów? :/ Jeśli chcesz to mogę skontaktować Ciebie z bardzo dobrym blacharzem-lakiernikiem. Ewentualnie uderz do Długiego.. W końcu szykował 912 pod konkretną odbudowę i napewno miał na oku jakiegoś magika od lakierowaniasmiley


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 09-12-2009 20:42
Hmmm w Lublinie napewno wyszloby DUZO taniej ale ja z założenia nikomu juz ani blacharza a tym bardziej lakiernika nie polece, bo pozniej zawsze bardziej sie przejmuje naprawa i jej jakoscia niz sam wlasciciel... smiley


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.

Edytowane przez cichy dnia 09-12-2009 20:43
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
igor
Użytkownik



Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 10-12-2009 10:27
no właśnie wiem, że ciężko w ten sposób polecać...
Michał928 - czy masz kogoś wartego polecenia? kiedyś wspominałeś coś o koledze - czy jest dobry?


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 10-12-2009 12:21
Hmmm... Ja niestety musze sie przychylic do wypowiedzi Cichego. Mam "swojego" blacharza i lakiernika. Blacharz nigdy mnie nie zawiodl, robi dobrze i w miare tanio. Lakiernik jest tez OK. Moge dac namiary ale wolalbym uniknac sytuacji polecania bo z tym roznie. U mnie sie sprawdza, polece Ci go, tobie nie przypasuje i bedziesz mial do mnie pretensje o jego robote mimo ze to nie moja wina...
Ogolnie to śliski temat i chyba wiekszosc podejdzie do tematu ostroznie.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: porady: blacharz / lakiernik
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 10-12-2009 12:52
Dokładnie.. śliski temat, ale jeśli Igor kogoś szuka, to namiar można dać, a decyzję komu da auto podejmie już sam. Lepiej jest wybierać wśród takich, których znamy i możemy polecić niż sugerować się ogłoszeniem z gazetysmiley Trzeba też brać pod uwagę fakt, że nie każdy podejmie się takiego wyzwania. Lepiej uniknąć sytuacji że prac podejmie się pseudo fachowiec i tylko zniszczy auto. Z mojej strony masz Igor PM.. porozmawiać nie zaszkodzi a i będziesz miał wgląd na ewentualną różnicę w kosztach.


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Strona 1 z 2 1 2 >