Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 09:08 |
|
|
co do gabarytów to opla GT prawie można w 928 do bagażnika schować
928S 81 Hulk
racestar dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 30-04-2014 09:47 |
|
|
GT fajne, ale ten akurat egzemplarz to straszny ulep |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 30-04-2014 09:49 |
|
|
Ten ulep startował w rajdach łódzkich klasyków dwa razy i dwa razy wygrał próby sportowe
|
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 30-04-2014 09:50 |
|
|
ale świetnie wygląda 928 przy 125p - i pomyśleć że te auta w tym samym czasie produkowano
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 30-04-2014 09:53 |
|
|
Bluebird Tomek napisał/a:
Ten ulep startował w rajdach łódzkich klasyków dwa razy i dwa razy wygrał próby sportowe
Oglądałem go na żywo, z ewentualną chęcią zakupu jakieś 3 lata wstecz - był w Oławie, pod Wrocławiem (mam gdzieś zdjęcia).
Bo głębszym spenetrowaniu karoserii, szczerze mówiąc...to to auto jak dla mnie trzymało się na lakierze.
Tylko do całkowitej rozbiórki i składaniu na nowo, wyglądać, to może on jakoś wyglądał z dwóch metrów - patrząc po malowaniu, widać że za dużo blacharsko się tam nie działo. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 10:53 |
|
|
vip3r napisał/a:
ale świetnie wygląda 928 przy 125p - i pomyśleć że te auta w tym samym czasie produkowano
Miałem minimalnie młodszą ŁADĘ 2103 i Hulka, wrażenie z przesiadek nie do opisania.
Jak dzień i noc.
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 01-05-2014 11:06 |
|
|
http://www.autoblog.com/2014/04/30/1981-porsche-928-carelli-convertible-ebay-motors/
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
PiotrFr
Użytkownik
Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 04.05.14 |
Dodane dnia 04-05-2014 17:02 |
|
|
Witam. Mieszkam we Francji. Od zawsze chcialem miec 928 ale ciagle czegos brakowalo do podjecia decyzji. Trafila mi sie okazja. Moj znajomy sprzedaje auto, ktore kupil dla siebie ale z braku czasu chce sie go pozbyc.
Jest to 928s z 83r w manualu. Samochod jest w bdb stanie, tylko byl uderzony w podwozie i nadwozie jest nie do naprawienia. Ma drugie nadwozie proste i bez rdzy. Wiec wszystko do przelozenia. Do tego drugi sprawny silnik. Cena jest nie istotna bo to groszowe sprawy. Pytanie tylko do tych co znaja ten model. Czy da sie to jakos ogarnac? |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 04-05-2014 17:16 |
|
|
Sprawa podstawowa - czy 2 nadwozie ma porządek w papierach.
II sprawa podstawowa - skoro pierwotne nadwozie jest rozbite w stopniu doszczętnym to należy zakładać, że reszta podzespołów nie będzie w stanie lepszym (czyli cały zespól napędowy prawdopodobnie też ucierpiał).
Koszta będą spore (choćby uwzględniając, że np. trzeba będzie uzupełniać jakieś braki w wyposażeniu).
Poza tym proces odbudowy może zająć bardzo wiele czasu (raczej miesiące niż tygodnie). Oby Ci się nie znudziło po drodze
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
PiotrFr
Użytkownik
Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 04.05.14 |
Dodane dnia 04-05-2014 17:44 |
|
|
Papiery sa ok. Wiem ile to potrwa. Liczylem wiele miesiecy
Auto jest kompletne bo wczesniej jezdzilo (wiem ze nieco bedzie i tak do wymiany). Zespol napedowy jest ok auto jezdzi tylko ze wzgledu na przepisy ubezpieczeniowe musi byc zmienione nadwozie, by je zarejestrowac. Znudzic mi sie nie znudzi, bo i tak szukalem czegos do dlubania. Jedynie czy to jest odpowiedni obiekt?
I jeszcze jedno pytanie. Czytam, ze 928 jest fajne jak dziala. Czy rzeczywiscie sa takie problemy z elektryka czy wynika to z tego, ze sa to niezbyt zadbane egzemplarze?
Pytam, bo jezdze Alfami i zadna nigdy nie sprawiala mi problemow w co nikt nie chce wierzyc
Edytowane przez PiotrFr dnia 04-05-2014 17:51 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 17:47 |
|
|
http://www.topgear.com/uk/photos/porsche-928-render-2014-04-29
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 23:55 |
|
|
chciałem sprawdzić ile pali Hulk... zalałem auto do pełna i poszedłem zapłacić jak wróciłem pod autem była kałuża benzyny
odjechałem ze stacji z gaśnicą na kolanach i świadomością że za chwilę mogę się zapalić....
Michał napiszę krótko : jedni nazywają to rutyną inni brakiem profesjonalizmu dla mnie to chu.... nie robota. To że zlikwidowałeś wyciek z pompy paliwowej nie oznacza że była to jedyna nieszczelność!!! Zmarnowałem więcej czasu niż myślałem wstawiając auto do ciebie do naprawy. Naprawdę brak mi słów.
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 05-05-2014 00:41 |
|
|
Dziwne... Odebrałeś auto juz jakiś czas temu i do tej pory nie zglaszales problemu wycieku paliwa. Zglaszales problem, ze pojawił się jakiś wyciek ze skrzyni biegów która była uszczelniana - mówiłem Ci żebyś podjechał z tematem to zobaczymy, ze skrzyni lało się dosłownie ze wszystkiego i ciężko od razu wyeliminować wszystkie usterki...
Nie wiem w czym tkwi problem i dlaczego od razu tak mocne slowa - zawsze staram się zrobić wszystko jak najlepiej, jesli coś jest nie tak to sypie głowę popiołem i z mojej strony moge Ci zagwarantować usuniecie zaistniałych usterek na mój koszt włącznie z holowaniem auta w obie strony.
Jeśli natomiast okaze się, ze nie jest to moja wina to koszta poniesiesz Ty i bede się domagał przeprosin na forum. (zauważ, ze zawsze moze pęknąć jakiś przewod, auto nie jest młode, wycieku nie było a ty wylewasz wiadro pomyj).
To co robimy?
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 05-05-2014 08:16 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 05-05-2014 08:17 |
|
|
Michał problem tkwi w tym że są dla Ciebie ważniejsi klienci i mniej ważni. Ja byłem klientem marginalnym.Auto kończyłeś w pośpiechu, po terminie, a przypomnę Ci ze samochód stał u Ciebie ze 3 miesiące. Ok masz swoje priorytety to nie moja sprawa ale uważam że miałeś wystarczająco dużo czasu na usunięcie usterek i sprawdzenie czy zrobiłeś to należycie.
Mam do Ciebie 150 km i co proponujesz żebym dojechał na swój koszt i zostawił ci auto na kolejne 3 miesiące ? Wybacz ale to nie jest rozwiązanie, które mnie satysfakcjonuje.
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 05-05-2014 09:09 |
|
|
To jest właśnie syndrom 928 w najczystszej postaci
Naprawiles auto, zaplanowales wycieczkę, wyruszyles...
I wracasz do warsztatu
Na szczęście najczęściej są to właśnie usterki typu: "nie styka" "pękła rura" "padł bezpiecznik"
Arku-ja bym na Twoim miejscu skorzystał z propozycji Michała - jest uczciwa - napisał: z holowanie w dwie strony
(tylko sprawdź wcześniej czy faktycznie nie pękł jakiś wężyk)
Szkoda nerwów -naprawić - I w droge
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 05-05-2014 09:36 |
|
|
Michał bak się pocił, zdiagnozowałeś nieszczelność pompy paliwowej. Po zatankowaniu do pełna paliwo zaczyna cieknąć i uważasz że pękł wężyk. Czyli jak rozumiem sprawdziłeś ów wężyki i uważasz że był "sprawny" jak i inne ewentualne przyczyny wycieku ? Ja uważam ze nawet ich nie obejrzałeś po tym jak znalazłeś nieszczelność pompy.
Skrzynia cieknie , słychać jakieś dziwne dźwięki przy przełączaniu z 1-na 2 i ty uważasz że to może być nie twoja wina ? Wybacz ale straciłem do Ciebie zaufanie po tym co zrobiłeś i po tym co napisałeś. Nie wiem co mam dalej robić.
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 05-05-2014 10:13 |
|
|
moim zdaniem to klątwa 928 po prostu.
stary żebyś wiedział ile razy bestia mi taki numer wykręciła - wszystko cacy super pogoda i nagle pierdut cos nie tak - mam tylko tą poważną przewagę że mam do michała znacznie bliżej. owszem ma coraz mniej czasu i niestety jak większość mechników którzy są coraz bardziej popularni pracuje więcej nad nowszymi autami dla bogatcszych ludzi u których probelmów jest mniej, śruby sie wykręcają wężyki nie pękaają a i klientom łatwiej przełknąć kilka stów pln więcrj niż nam.
ja tam jestem wdzięczny michałowi że mimo tego że ma dużo łatwiejszych prac znajduje czas na bestię i inne moje graty - jasne boli że trzeba czekać długo z pierdółką - ale ja nie mam do nikogo większego zaufania niż właśnie do michała i wolę cierpliwie czekać
( a złość za awartie wyładowuję na winnym - na moim 928
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 05-05-2014 10:32 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 05-05-2014 11:09 |
|
|
ja wykupiłem asisstance z klauzulą "dowóz do Porschepana bez limitu km"
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 05-05-2014 11:33 |
|
|
Jacku i Pawle pozostaje mi tylko wam pozazdrościć.
Na początek zbiornik paliwa sam wyciągnę w weekend i zobaczę jakim to jest stanie.
Skrzynię niestety muszę u jakiegoś fachowca przeglądnąć sam nie dam rady. Mam dwa miejsca w Łodzi.
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 05-05-2014 12:05 |
|
|
Arku! Niedomagające skrzynie, wycieki i inne nieoczywiste bolączki na sandomierskiej ziemi też się bardzo dobrze likwiduje. Niemozliwe od ręki, cuda w dwa tygodnie.
Ps. Znam stresy okołopaliwowe, absolutnie nie zazdroszczę.
Prawdą jest, że nasze auta są leciwe a wszystko jest dobre, póki się nie popsuje. Z drugiej strony- długi czas oczekiwania na auto budzi we właścicielu poczucie, że wszystko jest tip-top i można jechać przed się.
|
|