Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 24-10-2014 11:09 |
|
|
Widzieli widzieli.
Właśnie w tej przeróbce clue to kształt świateł i wlotów na masce.
Po prostu kwintesencja definicji "rekina".
Niestety front z rejestracją już nie będzie tak samo drapieżny.
ps. może by ciut mniejszą fotę?
|
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
sianoz
Użytkownik
Postów: 530
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.09.13 |
Dodane dnia 25-10-2014 23:55 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=tOrK23t9ATo
http://www.youtube.com/watch?v=qh6SE2-OqQ8
http://www.youtube.com/watch?v=U4b41swlL9A
928s '86
Edytowane przez sianoz dnia 26-10-2014 00:04 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 27-10-2014 17:50 |
|
|
http://allegro.pl/blaupunkt-sevilla-rd126-i4736491074.html
Zastanawiam się nad zakupem do 928 - co sądzicie ?
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 27-10-2014 18:17 |
|
|
A co z tym Twoim się stało ?
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 27-10-2014 18:39 |
|
|
Dobrałem się wczoraj do niego . Mechanizm kasety zepsuty i radio ma zasilanie ale nie banga .
Przemyślałem też sprawę - na te 8 głośników i wzmacniacz potrzebuję radio z CD . Głuchawy jestem to musi mocno grać
Głośniki będą miały wklejone nowe membrany to powinny wytrzymać moją głuchotę .
Wydaje mi się iż to radio ma w miarę klasyczny wygląd jak na koniec lat 80- dziesiątych .
Macie jakieś lepsze propozycje w cenie do 200 lub 300 zł ?
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
sianoz
Użytkownik
Postów: 530
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.09.13 |
Dodane dnia 27-10-2014 18:54 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=7QRlNE56J2I
928s '86 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 27-10-2014 19:06 |
|
|
Naprawiaj, a jak nie to oddawaj To radio występowało w opcji do 964 i 968.
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 29-10-2014 08:16 |
|
|
Czerwony - masz je w prezencie - ale naprawdę nie wiem czy nie lepiej kupić takie samo sprawne .
Pozostaje nadal pytanie czy ktoś ustąpi w tym tygodniu przed chorobą 928
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 29-10-2014 08:17 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Mate928
Użytkownik
Postów: 53
Miejscowość: Długołęka/Wrocław
Data rejestracji: 09.05.14 |
Dodane dnia 29-10-2014 21:12 |
|
|
Sławek ja u siebie zamontowałem radio Porsche CR-21wraz ze zmieniarką Porsche CDC3.
Mate928 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 29-10-2014 23:44 |
|
|
Mateusz o gustach się nie dyskutuje - dla mnie jednak za nowoczesny design i za mało przycisków ;-) . Ze wsi jestem i czym więcej przycisków tym więcej możliwości ;-) Blaupunkt zawsze mi się podobał , może zmieniarka rozwiąże moje problemy połączenia klasyki i funkcjonalności .
Jak na razie rozwiązałem problem pompy paliwowej . Do 928 s4 z 89 roku ma mieć ciśnienia dokładnie 3,8 - 4 bary . Taka pompa 4 barowa było montowana w ORI . W którymś manualu są dokładnie opisane modele i ciśnienia .
Co prawda nie wiem jeszcze na 100 % czy można z braku 4 barowej założyć 6 barową bezpiecznie dla samochodu ale ..... pewno niedługo się dowiem . Z powszechnie dostępnej wiedzy wychodzi mi że tak .
Nie długo zakładam bak , świece już nowe z Boscha po 8 zł zamówiłem .
Wydaje mi się iż wynalazłem też technikę " odrdzewienia " rdzawych tarcz . Wykonałem dziś próby i wyszły rewelacyjnie .
Stara tarcza jak nowa , bez toczenia . Jak się ma wyważenie po odrdzewieniu to się dowiem , bo mam możliwość sprawdzenia na wyważarce .
Pomalutku może odpalimy , nie ma co się spieszyć , bo trzeba będzie kupić następne :-)))))
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 04-11-2014 10:37 |
|
|
Przygotowuje się do wstawiania silnika do mojego 928, nigdy tego nie robiłem, a nawet go nie wyjmowałem niestety. Poszperałem po internetach, poczytałem, ale ciągle jestem pełen obaw Tak więc jeśli macie jakieś wskazówki, albo fajne poradniki, czy zdjęcia chętnie wszystko przeanalizuję
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 04-11-2014 11:05 |
|
|
Silnik jak wiele innych . Tyle że duży i ciężki .
Wszystko co chcesz wiedzieć jest w manualach .
Dobrze jest też poczytać forum Rennlist i garaż Dwaynea
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 04-11-2014 11:32 |
|
|
Żeby mnie nikt źle nie zrozumiał, przeczytałem manuale itd. obejrzałem wszystko, pytam o rzeczy, które nie są napisane w manualu, coś na co warto zwrócić szczególną uwagę, na co uważać, jak sobie pomóc, żeby było łatwiej, no i jakieś słowa otuchy
Jakby nie patrząc, nie jest to silniczek od 924, czy Corsy C
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
sianoz
Użytkownik
Postów: 530
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.09.13 |
Dodane dnia 04-11-2014 12:32 |
|
|
no wiesz - zestawić tak silnik 924 i corsy - nie obędzie się bez obrazy,)
grupa obrony dobrego imienia 924,)
928s '86
Edytowane przez sianoz dnia 04-11-2014 12:34 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 04-11-2014 13:12 |
|
|
Ogolnie ogrom elektryki do podlaczenia i czujnikow do przeoczenia...ja bym sie skupil miedzyinnymi na podcisnieniach bo one moga pozniej dawac dziwne symptomy i odrazu zaczyna sie podejrzewanie z 5 innych rzeczy ...na koncu pozostaje klepniecie sie w czolo i stwierdzenie 'ja pierdziele to wszystko przez ten jeden wezyk' .
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 04-11-2014 13:36 |
|
|
Czerwony, przede wszystkim zwróć uwagę na łączenia transwału, jezeli źle wydystansujesz transwał wzgledem wału korbowego to po nagrzaniu układu napędowego transwał będzie napierał osiowo na wał korbowy co powoduje uszkodzenie panewki głównej ustalającej. przesuniecie osiowe wału powoduje wtedy, że korby pracują z kata i dochodzi do uszkodzenia układu korbowo tłokowego i wyplucie korby. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 04-11-2014 13:53 |
|
|
A maskę zdjąłeś?
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 04-11-2014 22:52 |
|
|
marchewa napisał/a:
Czerwony, przede wszystkim zwróć uwagę na łączenia transwału, jezeli źle wydystansujesz transwał wzgledem wału korbowego to po nagrzaniu układu napędowego transwał będzie napierał osiowo na wał korbowy co powoduje uszkodzenie panewki głównej ustalającej. przesuniecie osiowe wału powoduje wtedy, że korby pracują z kata i dochodzi do uszkodzenia układu korbowo tłokowego i wyplucie korby.
Chyba zależy od rocznika.
Ta usterka jest bardziej typowa dla automatów po liftingu (po '86), była wówczas rozmiarowa zmiana na transwale.
Pytanie czy silnik masz do swojego modelu, mogą być różnice w wiązkach.
Prawdziwy nick -> Łajka |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 05-11-2014 10:28 |
|
|
A no tak zapomniałem wspomnieć, kupiłem auto rozebrane, silnik był po gazie, miał wybity blok, okazało się, że to i tak 4.5l, więc nawet nie ratowałem, znalazłem inny kompletny silnik (niestety też 4.5l). Nie bawię się w kompletny remont i takie tam, chcę go na razie wstawić i zobaczyć co z niego będzie. Docelowo przy remoncie i tak pewnie go wyjmę jeszcze raz. Dodatkowo wyszły kolejne braki, mam uszkodzone siłowniczki (te od drgań silnika) ;/ Na razie skupiam się jeszcze na dokładnym ogarnięciu czy wszystkie elementy układanki są na miejscu. Maski jeszcze nie zdejmowałem, zastanawiałem się też nad zdjęciem błotników. Idę oglądać i myśleć dalej, zanim zawieszę tego kolosa
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 05-11-2014 19:51 |
|
|
Przeprowadzam test w celu weryfikacji osób zarażonych!
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82'
czerwony dodał/a następującą grafikę:
|
|