Autor |
RE: 944 1.8t |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 26-04-2018 14:11 |
|
|
2013 rok -> https://www.youtube.com/watch?v=9pb0p1HPeHE
-> 924 Targa EU'78
-> 944 Targa US'84
-> 95B S EU'14
https://porscheworld.pl |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
wron
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Bydgoszcz / Chełmno
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 26-04-2018 15:09 |
|
|
lpg jak nic
Było 924 '84 ostała się kierownica
jest Renault Laguna 3 GT 204
był Rover 416 Tourer '95
był BMW e39 520i '99 |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 29-04-2018 08:56 |
|
|
Gadałem z moim mechanikiem który tak się składa że zajmuje się tuningiem vagów chociaż i moje beemki mi ładnie "zacipował" i mówi że 1.8T to bodajże najtańsze 300KM które można bezpiecznie uzyskać. Ważne żeby dać duży cooler, odpowiedni wydech i wtryski i nawet wersja 150KM zniesie 300 bez szkody jeśli będzie szanowana.... dla przykładu wtryski o wydajności do 500KM do tego silnika to tylko 200zł sztuka... tak-że-tę...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 29-04-2018 09:52 |
|
|
Panie, ja juz jestem na etapie szukania odpowiedniej jednostki
Podobno nie wszystkie mają łożysko z tyłu wału korbowego ( EDIT: pilotujące... Chyba czas do apteki po jakies antydemencyjne proszki... ) i trzeba na to zwrócić uwagę. Ważne, żeby wziąć silnik który był montowany oryginalnie wzdłużnie. Słabym punktem są korbowody, niby do 300KM seria wytrzymuje, ale nie wiem, czy nie należałoby od razu przejść na jakieś sportowsze. Części do tego rzeczywiście - tanie jak barszcz.
Projekt z pierwszego linku, który podałeś wyjaśnia kwestię koniecznych modyfikacji miski olejowej i smoka, a także kwestię sprzęgła.
Tak, czy owak - nietanio wyjdzie, ale na pewno taniej, niż walka z 2.0 czy 2.5
Edytowane przez Pumba dnia 29-04-2018 11:25 |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 29-04-2018 20:22 |
|
|
Jak już zmieniać to albo grubo albo wcale...
https://youtu.be/n0DKXsUzc-I
Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3
Garaż:
982C - MY18 718 Cayman |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 29-04-2018 21:19 |
|
|
Pumba napisał/a:
Panie, ja juz jestem na etapie szukania odpowiedniej jednostki
Pan Panie to się Pan nie opierdalasz
Urok tego rozwiązania jest taki ze można sobie poetapować miast wszystko albo nic.
Będę śledził.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 29-04-2018 21:50 |
|
|
Spokojnie, zanim sie ogarnę z Hodorem, zdążysz Pan pewnie i drugą i trzecią chałupę wyrychtować.
Natomiast silniczek sobie w ramach jakiegoś pokręconego hobby kupię i powoli zacznę dłubać, zobaczymy co z tego będzie.
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 07-05-2018 19:33 |
|
|
Kurcze, projekty naprawdę grube. Ale 600 KM z 1.8 to szaleństwo!
Jak tam jest rozwiązana kwestia sprzęgła?
Ciekawe, jaką moc mają projekty 944T braci W. (nie byli na hamowniach z tego co wiem).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 07-05-2018 20:35 |
|
|
Gdzie "tam"? Wątpię, żeby ktoś z motorwerksów chciał się taką wiedzą podzielić
Co do projektów znalezionych na 924boardzie - to różnie ludkowie do tego podchodzili - jeden robił adapter do oryginalnego dzwonu 2.0 i używał bebechów sprzęgła od 924, inny rzeźbił adapter do transwału przy użyciu dzwonu, docisku i koła zamachowego z Golfa MKIV, na tarczy od jakiegoś Forda. Bardziej mnie ciekawi modyfikacja miski olejowej.
Trzeba szybko rzeźbić Hodora, ciekawość mnie zżera
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 07-05-2018 21:35 |
|
|
Z tego co pamiętam, proszę poprawić jeżeli się mylę, silniki montowane wzdłużnie miały mniejszą moc nominalnie...
Ile taki motor kompletny do Swapu kosztuję, ktoś przeglądał już?
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 07-05-2018 22:18 |
|
|
Okolice 2kPLN, jak pisał Seler, zależnie od przebiegu, czasem więcej, czasem mniej.
Ale to nie tak, że zakładasz i się cieszysz. Pracy i kombinowania jest naprawdę dużo. Myślę, że w 8ce się da zmieścić.
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 08-05-2018 06:59 |
|
|
Za auto jeżdżące jak turbo tylko 8tk... to super cena.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 08-05-2018 08:27 |
|
|
8 wychodzi Ci sam motor czy komplet z flanszą, coolerem, wydechem etc?
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 08-05-2018 09:24 |
|
|
Silnik i jego wstępny serwis to jakieś 4 ( rozrząd z łańcuszkiem i napinaczem w głowicy, uszczelnienie - te silniki będą miały już najmniej 150kkm nalatane ) , resztę zakładam na pozostałe zakupy - nie chcę tu insynuować, ile by miało pójść na co, bo jeszcze się taką operacją nigdy nie zajmowałem i tylko z grubsza sobie policzyłem- jak będę się bawił, to zrobię sobie tabelkę w excelu i na koniec zsumuję.
Natomiast wydaje mi się, że 8 to absolutne minimum, przy założeniu dużego nakładu własnej pracy ( spawanie, frezowanie, toczenie, gięcie rur etc. ). Wystarczy popatrzeć na ceny gumowych łączników do dolotu czy układu chłodzenia, flansz do downpipe'ów, czy wydechów... A to naprawdę dopiero wierzchołek góry lodowej.
Szkoda, że nikt w PL takiego projektu nie robił / się nie przyznał
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 08-05-2018 09:32 |
|
|
Pumba napisał/a:
Szkoda, że nikt w PL takiego projektu nie robił / się nie przyznał
Jaka szkoda, będziesz pionierem!
Sama mapa z hamowaniem to coś koło 1,5-2tys, pytanie czy moduł wagowski czy jakiś inny...
No jest się czym pobawić.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 21-05-2018 18:22 |
|
|
MWR wychodzi nam na przeciw
http://www.motorwerksracing.com/18t-engine-installation-components/
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
devilyn
Użytkownik
Postów: 313
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06 |
Dodane dnia 21-05-2018 22:27 |
|
|
Pumba napisał/a:
Szkoda, że nikt w PL takiego projektu nie robił / się nie przyznał
Jestem w trakcie prac nad 944 1.8T. Mamy 2 silniki ze skrzyniami i osprzętem. Szkoda, że nie pasuje obudowa sprzęgła z 931 (do 5 cylindrowych z Audi pasuje), bo wtedy byłaby to bajka. Dolotowy z samochodów, który ma ten silnik wzdłużnie należy zmienić. |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 22-05-2018 08:59 |
|
|
Heh, wygląda na to że muszę kupić sobie taki silnik zanim ceny pójdą w górę przy takim zapotrzebowaniu )
kurde MWR mogliby pokazać co w tej cenie oferują...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 22-05-2018 09:09 |
|
|
devilyn napisał/a:
Pumba napisał/a:
Szkoda, że nikt w PL takiego projektu nie robił / się nie przyznał
Jestem w trakcie prac nad 944 1.8T. Mamy 2 silniki ze skrzyniami i osprzętem. Szkoda, że nie pasuje obudowa sprzęgła z 931 (do 5 cylindrowych z Audi pasuje), bo wtedy byłaby to bajka. Dolotowy z samochodów, który ma ten silnik wzdłużnie należy zmienić.
Super! Ciekawe, jak Wam to wyjdzie. Z tego, co wyczytalem, to na boardzie gosc stosowal docisk i kolo zamachowe oraz dzwon z golfa/passata, tarcze od jakiegos forda. Ja do 924 i tak bede musial inne lapy silnika wyrzezbic, a do tego przejsc na hydrauliczne sprzeglo i naped z S2, ale ciekaw bylbym jak Wam to wyjszlo.
|
|
Autor |
RE: 944 1.8t |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 26-04-2019 08:05 |
|
|
My z moim genialnym mechanikiem tez idziemy w ta strone. Silnik juz mamy. Chcemy najpierw zalozyc kute korbowody, bo bez nich tylko 300km mozna zrobic. Caly czas sie drapiemy po jajach co z oryginalu zostawic, a co nie. Jeden problem, ktory mnie bardzo ciekawi jak zostal rozwiazany w mwr, to rozrusznik, ktory z 1.8t wypada w srodku auta. Myslimy nad zostawieniem oryginalu i zrobieniu wlasnego zamachu - to chyba jedyna opcja i bycmoze oni tez to tak zrobili. Sprzeglo jakies wyczynowe z 944t i moze da rade przeniesc to na kola. Martwi tez skrzynia, bo chyba wszystko co mozna porschowego tam wsadzic jest za slabe |
|