924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Hyde Park
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Elektryczna turbina
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 03-03-2011 13:36
Powiem Was szczerze, że wcale niegłupi jest ten pomysł z magnetyzerami żeby
zmniejszyć toksyczność spalin. Wcześniej jak miałem starą uszczelkę pod klaposzybą,
to by się bardzo przydały, teraz mogłyby się przydać żebym wjeżdżają do garażu
mógł wyjść i nie wdychać tych spalin. No i może czujki CO by się tam nie włączały
ciągle... Do tego dochodzi placebo osiągów smiley Muszę nad tym pomyśleć smiley
Tylko ciekawe ile są warte takie magnetyzery na allegro (nawet te drogie) w porównaniu
do tych z Politechniki? smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Elektryczna turbina
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 03-03-2011 19:34
a widzisz i ty jest podstawowa ruznica jesli piszesz o konstrukcjach bazujacych i bydowanych z zastosowaniem magnetyzerow, magnetyzery umieszczone w odpowiednich miejscach odpowiedniej mocy i wszystko przemyslane przez konstruktora to wieze w skutecznosc ale jesli pan Juzek zalozy se magnesiki na wezyk paliwowy i nie wie jak biegnie polaryzacja w danych magnesach - kierunkowosc to czy to cos da?

w przypadku daf-a no cuz auto z hollandji tam raczej konstruktorzy zamiast myslec o magnetyzerach poszli zapalic to i owo bo nestety fabryka nie wyposarzyla silnika w takowe, ecu silnika jest umieszczone pod przewodami paliw i zalozenie magnetyzera na przewody ma niekorzystny wplyw na ecu, kody bledu na canbusie ... niestety pan jozek o tym nie pomysla ...

wiesz po drugie na polibudzie nawet najmniejsze pozytywne wyniki beda sukcesem ale niestety w rzeczywistym swiecie niekoniecznie bedzie to oplacalne ...


magnetyzery ktore montuja nagminnie w daf-ach to:

www.mec.as

sa takie w polsce?


smiley znalazlem cene tego magnetyzera co zciagnolen z dafa 4800 koron czyli 2200 zl .....

http://www.salgogmontering.no/wp-content/uploads/2009/03/automec-prisar.pdf

ktos chce odkupic??




Edytowane przez troll oslo dnia 03-03-2011 19:52
Autor RE: Elektryczna turbina
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 03-03-2011 22:37
Też miałem takie cuda kiedyś w fiacie 126p. Założyłem z ciekawości bo mój ojciec takie magnetyzery kupił. Nie wiedzieć czemu spalanie spadło o prawie litr. I z przyzwyczajenia założyłem też do 924 chociaż tu nie zauważyłem żadnej różnicy. Może to jest tak, że przy bardzo kiepskiej konstrukcji silnika zrobi to jakąś różnicę. Maluch nie ma praktycznie dolotu - z gaźnika wpada mieszanka prosto na zawory i na pewno jest słabo wymieszana, i to może też tłumaczyć dlaczego turbinka kowalskiego robiąca zawirowania w dolocie również potrafiła działać...

ps. A jak już się weźmie taki magnetyzer do ręki to też jest zdziwienie bo uczą nas na lekcjach fizyki, że magnes musi mieć oba bieguny z jednej i drugiej strony. A magnetyzer czerwony ma jeden biegun np południowy a mag niebieski np północny (a nie dwa). Ciekawe nie... ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Elektryczna turbina
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 03-03-2011 22:48
A nadmuchać to można czymś takim: http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_knight_turbo_electric_supercharger/index.html bo wiatraczkiem w dolocie wątpię...


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Strona 2 z 2 < 1 2