| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Elektryczna turbina |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-03-2011 13:36 |
|
|
Powiem Was szczerze, że wcale niegłupi jest ten pomysł z magnetyzerami żeby
zmniejszyć toksyczność spalin. Wcześniej jak miałem starą uszczelkę pod klaposzybą,
to by się bardzo przydały, teraz mogłyby się przydać żebym wjeżdżają do garażu
mógł wyjść i nie wdychać tych spalin. No i może czujki CO by się tam nie włączały
ciągle... Do tego dochodzi placebo osiągów Muszę nad tym pomyśleć
Tylko ciekawe ile są warte takie magnetyzery na allegro (nawet te drogie) w porównaniu
do tych z Politechniki?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Elektryczna turbina |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 03-03-2011 19:34 |
|
|
a widzisz i ty jest podstawowa ruznica jesli piszesz o konstrukcjach bazujacych i bydowanych z zastosowaniem magnetyzerow, magnetyzery umieszczone w odpowiednich miejscach odpowiedniej mocy i wszystko przemyslane przez konstruktora to wieze w skutecznosc ale jesli pan Juzek zalozy se magnesiki na wezyk paliwowy i nie wie jak biegnie polaryzacja w danych magnesach - kierunkowosc to czy to cos da?
w przypadku daf-a no cuz auto z hollandji tam raczej konstruktorzy zamiast myslec o magnetyzerach poszli zapalic to i owo bo nestety fabryka nie wyposarzyla silnika w takowe, ecu silnika jest umieszczone pod przewodami paliw i zalozenie magnetyzera na przewody ma niekorzystny wplyw na ecu, kody bledu na canbusie ... niestety pan jozek o tym nie pomysla ...
wiesz po drugie na polibudzie nawet najmniejsze pozytywne wyniki beda sukcesem ale niestety w rzeczywistym swiecie niekoniecznie bedzie to oplacalne ...
magnetyzery ktore montuja nagminnie w daf-ach to:
www.mec.as
sa takie w polsce?
znalazlem cene tego magnetyzera co zciagnolen z dafa 4800 koron czyli 2200 zl .....
http://www.salgogmontering.no/wp-content/uploads/2009/03/automec-prisar.pdf
ktos chce odkupic??
Edytowane przez troll oslo dnia 03-03-2011 19:52 |
|
Autor |
RE: Elektryczna turbina |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 03-03-2011 22:37 |
|
|
Też miałem takie cuda kiedyś w fiacie 126p. Założyłem z ciekawości bo mój ojciec takie magnetyzery kupił. Nie wiedzieć czemu spalanie spadło o prawie litr. I z przyzwyczajenia założyłem też do 924 chociaż tu nie zauważyłem żadnej różnicy. Może to jest tak, że przy bardzo kiepskiej konstrukcji silnika zrobi to jakąś różnicę. Maluch nie ma praktycznie dolotu - z gaźnika wpada mieszanka prosto na zawory i na pewno jest słabo wymieszana, i to może też tłumaczyć dlaczego turbinka kowalskiego robiąca zawirowania w dolocie również potrafiła działać...
ps. A jak już się weźmie taki magnetyzer do ręki to też jest zdziwienie bo uczą nas na lekcjach fizyki, że magnes musi mieć oba bieguny z jednej i drugiej strony. A magnetyzer czerwony ma jeden biegun np południowy a mag niebieski np północny (a nie dwa). Ciekawe nie... ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Elektryczna turbina |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 03-03-2011 22:48 |
|
|
A nadmuchać to można czymś takim: http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_knight_turbo_electric_supercharger/index.html bo wiatraczkiem w dolocie wątpię...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
|
|
|
|
| |