924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Hyde Park
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Prosiaki 924
Piciek
Użytkownik

Postów: 8
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.12.11
Dodane dnia 28-12-2011 13:55
Misiek napisał/a:

Po VIN-ie czyli po Vehicle Identification Number - jest to numer nadwozia - jak to napisałeś "podwozia".

Google translator z Fahrgestellnummer. smiley

Misiek napisał/a:
Może być to też starsze 924 - wtedy VIN byłby mniej więcej taki : 92400001 smiley ale Turbo takich VIN-ów nie miały

Napisałeś 8 znaków, ja mam 10.

Rocznik 79, z salonu wyjechało w marcu 1980.


"Plus jest taki że nie trzeba się zastanawiać gdzie pomidory czy jabłka są tańsze.... i tak jak podliczyć benzynę najtaniej wyjdzie robić zakupy tam gdzie najbliżej." - vip3r
Autor RE: Prosiaki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-12-2011 13:58
Może być w starym formacie VIN.
Format: 924XY00001, gdzie
924 - wiadomo
X - rok produkcji (np. 8 = 1978)
Y - rynek (1 = Europa 2=USA 3=Japan 4=Turbo (Europe i RestOftheWorld) 5=Turbo (USA i Japan)
00001 - numer seryjny


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Prosiaki 924
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 28-12-2011 14:00
Generalnie 924 Turbo powinno mieć wloty powietrza w nosku i na masce. Ten ma?


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Prosiaki 924
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 28-12-2011 14:02
Ja też mam 10 znaków - czyli masz VIN starego typu po prostu. Misiek podał 8 pewnie przypadkowo - bardziej chciał pokazać, układ, że zaczyna się od 924.. i nie ma liter.


Autor RE: Prosiaki 924
Piciek
Użytkownik

Postów: 8
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.12.11
Dodane dnia 28-12-2011 14:08
wit007 napisał/a:
Generalnie 924 Turbo powinno mieć wloty powietrza w nosku i na masce. Ten ma?

Jak pisałem wcześniej nie mam teraz do niego dojścia. Przyjrzałbym się bliżej (z tego co patrzyłem w instrukcji Turbo mają wsteczny zamiast jedynki) tego typu pierdółkom.

Mój VIN ma jeszcze inaczej, bo nie zaczyna się od 924 tylko od 92A, a dokładniej to: 92A0415558


"Plus jest taki że nie trzeba się zastanawiać gdzie pomidory czy jabłka są tańsze.... i tak jak podliczyć benzynę najtaniej wyjdzie robić zakupy tam gdzie najbliżej." - vip3r
Autor RE: Prosiaki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-12-2011 14:10
Wychodzi że chyba 1980 rok Turbo smiley
Aha, Turbo na Europę czyli najlepszy model smiley
To że jest A zamiast 4 to tylko czeski błąd urzędnika na przestrzeni lat.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 28-12-2011 14:11
www.qbak.pl
Autor RE: Prosiaki 924
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 28-12-2011 14:11
Witam,

tylko w 1980r był Vin tkzw przejściowy 10 znakowy czyli jest to auto z roku modelowego 80.

dla Turbo

93A0140001 do 1803 jeśli europa i RTW


dla 924 N/A

92A0410001 do 9094 jeśłi europa i RTW

Edyta 2

silnik powinien mieć pojemność 1984 cm


pokazuje to fajnie skalę produkcji w roku modelowym 80

1803szt. turbo i ponad 9k szt. nie turbo smiley


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?

Edytowane przez Dlugi dnia 28-12-2011 14:22
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Prosiaki 924
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 28-12-2011 14:18
No to jeśli turbo to się nie zastanawiaj, kupuj i nawet jak Ci się nie spodoba to łatwo sprzedasz z zyskiem. Jeśli jest ładne i wszystko sprawne to powinieneś łatwo dostać drugie tyle.


Autor RE: Prosiaki 924
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 28-12-2011 14:40
Czyli chyba jednak N/A. A nie ma mocy w tych dokumentach? Wolnossący powinien mieć 92 kW/125 KM.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Prosiaki 924
Piciek
Użytkownik

Postów: 8
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.12.11
Dodane dnia 28-12-2011 14:42
Już się pogubiłem.
Moje 92A0415558 mieści się wg Długiego w kategorii:

dla 924 N/A
92A0410001 do 9094 jeśłi europa i RTW

ale wg Qbaka:
Format: 924XY00001, gdzie
924 - wiadomo
X - rok produkcji (np. 8 = 1978)
Y - rynek (1 = Europa 2=USA 3=Japan 4=Turbo (Europe i RestOftheWorld) 5=Turbo (USA i Japan)
czyli Turbo.

Kto ma rację?

OK, już znalazłem. 92KW/5800, 204km/h max. Czyli po zawodach smiley


"Plus jest taki że nie trzeba się zastanawiać gdzie pomidory czy jabłka są tańsze.... i tak jak podliczyć benzynę najtaniej wyjdzie robić zakupy tam gdzie najbliżej." - vip3r

Edytowane przez Piciek dnia 28-12-2011 14:47
Autor RE: Prosiaki 924
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 28-12-2011 14:47
Halo Panowie to zwykłe 924 N/A z połowy produkcji rocznika!!!


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Prosiaki 924
vip3r
Użytkownik



Postów: 6075
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 28-12-2011 14:51
były nr z 924 i 92A jak masz vin jak podajesz to po vin to zwykle 924. (co nie jest złe ale już nie jest taką mega okazją jak 931 (czyli 924 turbo)) - na spokojnie obejrzyj.

jakby było turbo to jak koledzy pisali nie ma co się zastanawiać jeżeli tylko stan w miarę ok.

poznać nałatwiej (jak nie zaglądasz pod maskę) to po nosku turbo (wloty powietrza na nosku), wlocie na masce, i kołach na 5 śrub - ale naturlanie żeby nie było łatwo są wyjątki i zawsze w 30 letnim aucie coś ktoś mógł zmienić...


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: Prosiaki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-12-2011 14:53
Czyli zmienili format dla połowy rocznika?

Patrząc na moc to jednak n/a, natomiast tak jak Długi napisał pojemność
1984 to taka jest fabryczna (można nawet sobie samemu wyliczyć), ale w wielu
dowodach rejestracyjnych jest wpisana błędna 1960ccm. Nie wiem skąd ta
zmiana, bardzo często się zdarza.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Prosiaki 924
Piciek
Użytkownik

Postów: 8
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.12.11
Dodane dnia 28-12-2011 14:54
Pojemność mam 1960


"Plus jest taki że nie trzeba się zastanawiać gdzie pomidory czy jabłka są tańsze.... i tak jak podliczyć benzynę najtaniej wyjdzie robić zakupy tam gdzie najbliżej." - vip3r
Autor RE: Prosiaki 924
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 28-12-2011 14:59
Qbak napisał/a:
Czyli zmienili format dla połowy rocznika?

Patrząc na moc to jednak n/a, natomiast tak jak Długi napisał pojemność
1984 to taka jest fabryczna (można nawet sobie samemu wyliczyć), ale w wielu
dowodach rejestracyjnych jest wpisana błędna 1960ccm. Nie wiem skąd ta
zmiana, bardzo często się zdarza.


dla całego roku modelowego 80 (10 cyfrowy VIN), czyli od września 79r do lipca 80r.

od września 80r był już 'długi" VIN i rok modelowy 81.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Prosiaki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-12-2011 15:03
A wcześniej tzn. 1976-79 nie było 10cio cyfrowego VINu? Tak jak wyżej to opisałem?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Prosiaki 924
vip3r
Użytkownik



Postów: 6075
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 28-12-2011 15:10
tak, ale w 80 roku zamiast 4 pojawiło się A (i nie jest to czeski błąd)

co jeszcze ciekawsze to także w 928 nr sie zmienił na 92A w '80


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 28-12-2011 15:13
Autor RE: Prosiaki 924
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 28-12-2011 15:14
tez 10 cyfrowy
np 9247100001 do 8512

rok modelowy 77.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Prosiaki 924
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 29-12-2011 21:31
Tutaj podam przykład.. rocznik 1977. Widać VIN 10 cyfrowy - wcześniej podałem troszkę za krótki dla przykładu - najważniejsze jednak, że wiadomo o co chodzi.
Dywagacje w 99% można znaleźć w PET - są tam opisane VINy jakie pownny być w autach dla danych roczników.

Przykładowa fotka ze starym VINem.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli

Misiek dodał/a następującą grafikę:

7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Strona 2 z 2 < 1 2