Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 04-04-2006 16:48 |
|
|
Spoko - jak już pisałem - tak się tylko nabijałem z japończyków. Daleki jestem od uogólnień, bo chyba nie ma złych marek samochodów - kwestia dbania o sprzęt.
Pozdrów ode mnie ojca - miłośników starych, japońskich wozów nie ma zbyt wielu.
pzdr
jacek (pilatus) |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 05-04-2006 23:35 |
|
|
Pilatus, chyba nie miałeś nigdy forda... (celowo napisałem z małej litery) |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 28-04-2006 17:56 |
|
|
Wiem, że odgrzewam temat, ale... No.1 SERWO!
Mam ponad 190cm wzrostu, przez to dość długie ręce, również ten kawałem niezginany, licząc od łokcia do dłoni. Mam spore kłopoty, żeby je tam w odpowiednią konfigurację ułożyć. A jak już się uda, to.... tak jak pisał Pilatus, klucz za wykładzinę i ****** psia jego ****.
To tak w przerwie piszę. Jeszcze mi dwie śruby do odkręcenia zostały. Jedną z nich już nawet zlokalizowałem wizualnie
|
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
bartekis
Użytkownik
Postów: 7
Miejscowość: Islandia
Data rejestracji: 02.03.06 |
Dodane dnia 02-05-2006 12:11 |
|
|
Pilatus dzieki za pozdrowienia
A co do Forda ( lub jak kto woli forda ) to mialem Escorta 1996 który mial przegnite progi
924 Turbo |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
KRAZ
Użytkownik
Postów: 532
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.05.06 |
Dodane dnia 28-11-2006 18:34 |
|
|
przy okazji przegladania forum dopisze moje uwagi
znalazlem wade konstrukcyjna w 924-jedyna, jest to mocowanie fotela kierowcy i pasarzera, uwarzam ze tylne mocowanie powinno byc na belce a nie na "zwyklej podlodze" co prawda przetloczonej ale i tak po 20 latach urzytkowania peka(mi pekla). najwiekszy nacisk jest na tylnie "nozki" fotela-wszyscy wiemy dlaczego uwarzawm ze jak dali jedna belke to powinna ona sie znajdowac pod tylknmi mocowaniami foteli a nie pod przednimi bo one nie sa tak obciarzone jak tylne.
. |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
Kaczik
Użytkownik
Postów: 236
Miejscowość: Pruszcz Gdanski
Data rejestracji: 16.04.06 |
Dodane dnia 28-11-2006 19:03 |
|
|
A ja uwazam ze jakos nie mam potrzeby przejmowania sie wadami konstrukcyjnymi mojego Porsche, Wkoncu ma 27 lat...
Tylna szyba, zderzaki USA, obrysowki... i mile wspomnienia... To wszystko co mi pozostalo... Woz niestety sprzedany, ale bedzie nastepny Prosiak... |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
andrzej
Użytkownik
Postów: 191
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 27.07.06 |
Dodane dnia 29-11-2006 20:03 |
|
|
Panowie chyba nigdy nie grzebali w mercedesie z V8 z lat '70-'80. Bog jeden wie ile lat życia mnie kosztował ten silnik. Jak Phill kupiła 924 i ogladnalem komorę to pierwsze co stwierdzilem to że tam jest do wszystkiego taki bajeczny dostęp. ;-) W mercu to naprawde czasem był płacz. A juz pomijajac ilosc miejsca ktore pozostaje to wszystkie graty przykręcone są na silniku a nie z boku no bo to w końcu V. Prowadzi to do tego że żeby ruszyc jednego "grata" trzeba zdjac wszystkie ktore sa nad nim ;/
Cieszcie sie tym co macie, a nie narzekajcie ;-D |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
rychu
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: poznań
Data rejestracji: 01.06.06 |
Dodane dnia 29-11-2006 22:27 |
|
|
żeby wymienić świece w 911/964 trzeba zdjąć kolektory wydechowe a co za tym idzie wymienić uszczelki pod tymi także...przerąbane... |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 30-11-2006 20:48 |
|
|
andrzej napisał:
Panowie chyba nigdy nie grzebali w mercedesie z V8 z lat '70-'80. to że tam jest do wszystkiego taki bajeczny dostęp. ;-) W mercu to naprawde czasem był płacz.
Oj święte słowa. Nigdy bym nie uwierzył, że może być coś bardziej upierdliwego w obsłudze niż motor w 924. A jednak!!
Głupia wymiana głupich świec jest w gwiazdce V8 zdecydowanie bardziej upierdliwa niż w 924, siedzą głęboko tak że ledwo palcyma można je naprowadzić na otwór i każda pod innym kątem w zasadzie. Sama radość
Acha i jest ich 2 razy więcej Więc dwa razy więcej "przyjemności"
andrzej
Cieszcie sie tym co macie, a nie narzekajcie ;-D
AMEN!
a na koniec coś dla tru loverów kjetronica
Damian dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Damian dnia 30-11-2006 20:49 |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 30-11-2006 22:53 |
|
|
Byś Damian przełożył ten silnik do 924 to by śmigało. |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 19-08-2009 16:40 |
|
|
Z ciekawych nowo odkrytych patentów
Rozbierał ktoś skrzynię 5tkę w 924 jak wam się podobało odkręcanie krzyżakowej śruby tkwiącej w górnej części skrzyni ??
4ry imbusy w pięć minut , a ta ostatnia cholera... dwa tygodnie
Edytowane przez Sliwka dnia 19-08-2009 16:41 |
|
Autor |
RE: Ankieta - inżynierowie porsche nie mogą się mylić. |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 29-08-2009 17:41 |
|
|
no to jak juz odgrzebales ten temat to cos dopisze chociaz nie wiele nowego:
(klejnosc przypadkowa)
- sprzeglo w 2.0 i 2.5l
- wydech(sam kolektor wydechowy) w 2.5l - wyjmowanie szybciutkie ale zakladanie spowrotem to juz troche trzeba sie nasiedziec przy tym...
- serwo 2.0 i 2.5l
Jakos nadzwyczaj dziwne i trudne to wszystko nei jest lecz czasochlonne - ogolnie jeszcze niczego nie rozkrecalem na co bym strasznie narzekal i przeklinal a to moze dlatego ze jakos w miare spokojnie i na luzie podchodze do wymiany czegokolwiek w tych autach.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|