Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 21-08-2013 11:46 |
|
|
Marta - nie. W moim przypadku jest inaczej. Ja użyłem zupełnie innych argumentów, stąd zmiana mojego stanowiska, byłaby tak odebrana. W innych okolicznościach postąpiłbym podobnie.
Ponadto nie oszukujmy się - główną niepisaną zasadą TU jest wypłata jak najniższego odszkodowania.
Jestem na etapie pozyskania takiego kosztorysu - czy się uda zobaczymy,
Ustaw nakłada obwowiązek powiadomienia Konserwatora Zabytków o każdym uszkodzeniu i jednocześnie przewiduje sankcje za uszkodzenie zabytku dla sprawcy. Ja zrobię to w tym tygodniu.
Pieszchoch - jest ich cała masa. Tak naprawdę potrzebna mi wycena może pochodzić nawet od Gepetto.
Edytowane przez mojojojo13 dnia 21-08-2013 11:47 |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 21-08-2013 17:44 |
|
|
mojojojo13 napisał/a:
Już tłumaczę, dlaczego wycena z PCP nie jest dla mnie, aż tak istotna.
Pomijając autoryzację serwisu tej marki, w dalszym ciągu jest to warsztat który specjalizuje się w naprawach pojazdów, ale nie zabytkowych.
Argumenty na które powołuje się w odwołaniu, dotyczą m.in. specjalnej technologii naprawczej, takiej jak: (zacynowanie rys, użycie linii chemii przeznaczonej do pojazdów zabytkowych np. Novol Classic Car, użycie lakieru o identycznym lub zbliżonych składzie chemicznym do oryginalnego - a te zakazane są w ASO a dopuszczone w wyspecjalizowanych w zabytkach zakładach naprawczych).....
Mojojojo się obraź bądź nie, ale to co napisałeś to jakieś marketingowe dyrdymały.
Robienie auta Novolem - szaleństwo , bardzo wyszukany materiał....specjalistyczna linia że hoho.
Sprawdź jakie specjalistyczne materiały wchodzą w całą procedurę tej palety ....m.in. szpachla dostępna w każdej castoramie.
Novolem to sobie bramę garażową pomaluj a nie do auta z tym.
To raz, dwa cynowanie nie jest obce dobrym warsztatom i nie ma to nic wspólnego z zabytkowością.
Trzy...co ty tu chcesz cynować?
Kładzenie cyny na tą rysę jest równie dobrym pomysłem co profilaktyczne położenie szpachli na dachu tego auta.
Może cudem Rzepecki wie i MA POPARTĄ DOKUMENTACJĄ wiedzę odnośnie zobojętniania cyny (tak by było to najbliżej oryginału) - bo ŻADEN z dostawców cyny (nawet tej do renowacji pojazdów zabytkowych) w polsce, tej wiedzy nie ma.
Ot rzucają podkład wyżerający, epoksyd, zwykły podkład i heja.
Nękałem w tym roku wszystkich, do bólu... ciemnogród, podsyłanie ulotek itd.
Realnej wiedzy zero.
Z dobraniem chemicznym lakieru to już po bandzie pojechałeś, chciałbym zobaczyć labolatorium które wpierw proszkuje kawałek twojego lakieru by rozłożyć go na czynniki pierwsze a następnie współpracuje z lakiernią przy tworzeniu podobnego.
Gdzieś ty się takich cudów naczytał.
Jeśli znajdzie się warsztat który wyceni Ci czyszczenie całej powierzchni tego błotnika do metalu - to już otworzę BARDZO SZEROKO OCZY.
Najpewniej będzie lakierowanie na istniejącą warstwę lakieru ...bo inaczej się nie da.
Tzn da się, trzeba by całe auto lakierować od podstaw....bo lakierowanie jednego elementu to jedno, a zrobienie przejść lakieru na sąsiadującym elemencie to drugie.
Jeśli lakier był fabryczny od nowości - to niestety już tylko BYŁ.
Zrób tak jak piszą, wycenę w PCW a później szukaj człowieka złotej rączki żeby ci to zgrabnie uratował - nie cuduj, bo naprawa przekroczy koszt pojazdu kilkukrotnie.
|
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 21-08-2013 17:53 |
|
|
Łajka - ale to co piszesz jest dla mnie oczywiste. Wiem, także że to co napisał Misiek ma duży sens. Ja jednak walczę o wyższe odszkodowanie.
Więc nie będę odnosił się w szczegółach - proszę tylko o zrozumienie samej idei |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 22-08-2013 12:25 |
|
|
mojojojo13 napisał/a:
Pieszchoch - jest ich cała masa. Tak naprawdę potrzebna mi wycena może pochodzić nawet od Gepetto.
Tylko ile z tych warsztatów jest faktycznie specjalistami, bo zgadzam się z Ex_lajka, że jest naprawdę słabo.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 22-08-2013 14:42 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:Novolem to sobie bramę garażową pomaluj a nie do auta z tym.
A to niby dlaczego ? Jakieś uzasadnienie ?
Co do ocynku - jest to możliwe tylko większości się nie chce. Przeważnie z powodów ekonomicznych. W czasach PRL było stosowne amatorskie urządzenie do tego. Obecnie jego odpowiednik http://www.youtube.com/watch?v=hW6HrQLj-_g
Co do "specjalistów" - w większości przypadków to "zwykłe" warsztaty pracujące na współczesnych materiałach. Warto jednak mieć stosowną opinię/wycenę takiego specjalizującego się w zabytkach. I to nie byle jakiego typu "u Heńka" tylko takiego właśnie a-la "Rzepecki". Przedmiotem tematu jest auto o statusie zabytkowego więc warto mieć stosowną do statusu auta podkładkę. Zawsze można zakwestionować koszty naprawy bo "warsztat nie ten co trzeba".
Co do dobierania materiałów - nie przesadzałbym z tym zbytnio. Poprzestałbym jedynie na zapoznaniu się z warunkami renowacji auta i ich zastosowaniu. Poszukiwania materiałów "z epoki" na niewiele się zdadzą. Nikt ich masowo nie produkuje a jeżeli już to są to prawdziwi maniacy i "szczególarze" robiacy to na potrzeby własne. Nawet gdy zechcą sprzedać chociaż przysłowiową odrobinę - ceny będą słone.
Jedyne sensowne rozwiązanie problemu to zdobycie stosownych wycen tam gdzie trzeba, następnie skorzystanie z usług najlepszego możliwie warsztatu a-la Rzepecki i finalnej radości z efektu renowacji.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 22-08-2013 15:13 |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 22-08-2013 15:18 |
|
|
Co do Novola to według mojego stanu wiedzy to jest to zaledwie średni producent chemii do samochodów przynajmniej jeśli chodzi o podkłady i lakiery. Chemia ta jest stosunkowo tania i wystarczająco dobra, aby stosowali ją "malowacze" błotników. Chętnie zapoznam się z innymi opiniami
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 03-09-2013 09:17 |
|
|
Witam po przerwie. Ostatni okres było mocno obłożony zawodowo, dlatego dopiero dziś powracam z nowościami. W tym tygodniu pewnie będę miał kosztorys naprawy profesjonalnego warsztatu i przedstawię go ubezpieczycielowi. Jak tylko wpadnie w moje ręce, wstępnie opiszę.
Pieszcoh - pamiętam początki novola (zanim powstał novol classic). Mieli zróżnicowaną linie produktową co zostało im do dziś. Nie twierdzę i nie twierdziłem, że są to produkty godne polecenia, ale są dedykowane do aut klasycznych (niższa średnia). Kiedy malowałem Mercedesa, używałem lakieru pochodzącego od producenta oryginału (Glasurit) - i według lakiernika, to nie ten sam lakier co kiedyś (może do tego przyczyniła się unijna polityka?) |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 13-09-2013 18:41 |
|
|
Sprawa zakończona - uznano mi odwołanie w 100%. Wycena naprawy wraz z nowymi częściami z PCW - 1570 zł.
Pozostałym osobom, które obecnie borykają się z podobnymi problemami, życzę powodzenia! |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 13-09-2013 19:00 |
|
|
Ale odwołanie do czego? Bo chyba jest jakiś brak w opisie
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-09-2013 06:42 |
|
|
Myślę że nie wynika to z postów na 1 stronie |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 14-09-2013 08:54 |
|
|
Przewertowałem całość i
"Dostałem odpowiedź z mdirect. Pierwsza wycena (nie jest nawet nazywana wyceną a ofertą) - opiewa na 1311 zł brutto"
i końcowo:
"Wycena naprawy wraz z nowymi częściami z PCW - 1570 zł." zakładam, że też brutto
Chcesz nam powiedzieć, że całe to brandzlowanie o 259zł ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-09-2013 09:47 |
|
|
Myślę, że możemy na tym etapie zakończyć dyskusję. Nie wiem, czy brandzlowanie ale, tak chodziło o uzyskanie odszkodowania odpowiadającego rzeczywistemu rozmiarowi szkody i jej usunięciu. Uszkodzenie było małe - wiec i różnica nie duża. Myślę, że wątek może przydać się w przyszłości osobom, które znajdą się w podobnej sytuacji.
|
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 14-09-2013 15:17 |
|
|
Mojojojo13, bardzo sobie cenię, że dzielisz się z nami swoimi doświadczeniami w walce z ubezpieczycielem, ale czytając argumenty jakie miałeś podnosić
"Zarzuty które będę podnosił:
a) zabytkowy charakter auta pominięty w rozmowie telefonicznej, pominięty przez rzeczoznawcę(nie chciał ode mnie dokumentów), pominięty w wycenie
smiley amortyzacja części (uchwała SN w sprawie sygn. akt III CZP 80/11) + celowe i ekonomiczne uzasadnienie użycia nowych części (oczywiście uzasadnia je zabytkowy charakter pojazdu, dotychczasowa moja eksploatacja i jego stan.
c) utrata wartości poprzez uszkodzenie ocynkowanej powierzchni i jej naprawę.
d) nieosiągalność zamienników na rynku wtórnym (zabytkowy charakter pojazdu nakłada na użytkownika obowiązek specjalnego dbania o pojazd. Nie chcę i nie mogę, wkładać do niego zamienników (chyba że mowa o częściach mechanicznych)
e) pojazd zabytkowy, wymaga odmiennej technologi naprawczej. Rysę chciałbym aby mi naprawiono z użyciem miedzi i cynku, do tego lakier a może lepiej - jego skład. Jest obecnie zabroniony przez normy unijne (z wyjątkiem pojazdów zabytkowych) + koszt naprawy w warsztacie wyspecjalizowanym obejmuje inną stawkę roboczo godzinową."
doszedłem do wniosku, że walczysz o jakiś 1000zł, tymczasem zabytkowy charakter auta, brak amortyzacji części, utratę wartości i brak zamienników, a być może i niedostępność części w ASO do tego pracę wyspecjalizowanego warsztatu, który naprawi to uszkodzenie przy użyciu miedzi i cynku wyceniłeś na 259zł i sorry ale to mnie dziwi, bo to wszystko razem zdaje się być warte dużo więcej.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 14-09-2013 16:25 |
|
|
Pomijając inne kwestie - widzę że całe to rejestrowanie na zabytek jest bez sensu. I chyba sobie odpuszczę. Sporo pieniędzy, formalności i nerwów a "dobro narodowe" traktowane jest jak kula u nogi, zbędny grat, stary nic nie wart rupieć. Jedyna korzyść to zniżki na OC i nic więcej. |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 14-09-2013 17:42 |
|
|
madmax332 - a czego tu się spodziewać od ustawodawcy, patrząc na stan i "oryginalność" niektórych zabytków na żółtych blachach nic dziwnego, że to żadne dobro narodowe.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-09-2013 17:56 |
|
|
Zdaje się...to dobra określenie
Jeszcze raz odsyłam do fotografii które mieszczą się w pierwszy poście. Celem każdej likwidacji szkody z punktu widzenia użytkownika, jest pozyskanie środków na całkowite jej pokrycie prawda? Z tym niema co polemizować.
Argumenty które Pieszczoch podnosisz - zgoda - tych użyłem i potwierdzam. Ale skończyły się argumenty, kiedy prowadząc auto do jednego z bardziej renomowanych warsztatów zajmujących się restauracją poj. zabytkowych - prosząc o wycenę naprawy zgodnie ze sztuką - wyliczyli mi 1570 zł. Taki kosztorys przedstawiłem ubezpieczycielowi i ten na to przystał. Nie zarabiam i nie tracę.
W normalnym zaprzyjaźnionym zakładzie blacharsko lakierniczym chcą za naprawdę 430zł (z polerką auta).
Wniosek: widać nie każdy ubezpieczyciel aż tak drastycznie zaniża odszkodowanie. Rozumiem Pieszczoch, że zgodnie z tymi argumentami przytoczonymi (a cytowanymi przez ciebie z wyczuwalną nutą ironii) powinienem stać dziś przed Sejmem i żądać co najmniej równowartości swojego auta?
Edytowane przez mojojojo13 dnia 14-09-2013 18:01 |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 14-09-2013 20:14 |
|
|
ciachu napisał/a:
madmax332 - a czego tu się spodziewać od ustawodawcy, patrząc na stan i "oryginalność" niektórych zabytków na żółtych blachach nic dziwnego, że to żadne dobro narodowe.
No już choćby z tego tematu wiem, że niczego dobrego. |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 14-09-2013 20:14 |
|
|
Nie jednak źle mnie rozumiesz, teraz nie chciałem być ironiczny. Za to Twoja ostatnia wypowiedź o wycenie warsztatowej naprawy w zgodzie ze sztuką wyjaśnia dla mnie wiele więcej niż wcześniejsze wypowiedzi.
Zdradzisz ewentualnie co to za warsztat? może być PW jeśli nie chcesz na forum?
ps. naprawa przez PCW to minimum 500+vat za malowanie elementu. Możesz porównać z wyceną, którą masz.
Finalnie cieszę się, że jesteś usatysfakcjonowany, a auto ma szanse wrócić do formy.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 15-09-2013 11:52 |
|
|
Jeśli to nie tajemnica z tym warsztatem to proszę o jego namiary. Po prostu szukam rzetelnego od zabytków ( "szczególarzy" ).
PIeszczoH napisał/a:
i co to za warsztat wyspecjalizowany w naprawach zabytków.... bo raczej nie Rzepecki
A co z Rzepeckim jest nie tak ? Proszę o uzasadnienie Twojej opinii. Po prostu chciałem skorzystać z jego usług i teraz nie wiem czy warto.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 15-09-2013 11:53 |
|
Autor |
RE: Stuknięte (Crazy) 924 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 15-09-2013 14:04 |
|
|
Co u Rzepeckiego jest nie tak?
hmmm ceny
podejście do nowszych aut - będąc kilka lat temu 2009-2010 u niego stwierdził, że nie zajmuje się tak nowymi autami.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|