924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Hyde Park
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: ciekawe jak 968?
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 16-02-2014 20:22
Ale to ze zdjecia to nie jest Turbo RS(byly 4sztuki) niestety zadne zrodlo nie podaje nawet cenysmiley To ze zdjecia to jakas 16V wydumka(amerykancka) co nie wyklucza ,ze zapierda.... W Polsce juz Szafranski zbudowal Turbo 3,0 dla Tromera i auto podobno urywalo glowe ale szereg skrótow w procesie tworzenia spowodowal, ze trwalosc byla mizerna a tego chcialbym uniknac. Ale usiadlem do kompa po wygrzebaniu cen porownawczych z 1994roku i tak 968cupe-92tysDM 911C2cupe-119tysDM 928GTS-158tysDM 968TS-175tysDM 911T3,2-191tysDM dla porownania AudS2-74tysDM BMW850CI-148 850CSI-180 Ferrari348-191 512TR-320 HondaNSX-130smiley Lotus Esprit-167smileysmileysmiley MB600SL-217tys. Wiec auto nie nalezalo do tanichsmileyKlonow jest juz troszke, wykonanych na roznych pułapach jakosciowych...ja chcialbym zrobic mozliwie najlepiej jak wyjdzie zobaczymy- ubolewam,ze przespalem przedni zderzak od TS w Bielsku- lezal na szrocie i wisial na allegro 2latasmileyaz nie moge uwierzyc skąd sie tam znalazł(dodatkowo w bialym kolorze) zrobienia wlotow w mascesmiley wymiana poszycia dachu na taki bez targismileywiele klonow nie ma tego zrobionego. Zdecydowalem o desce bez poduszki i kierownicy CS-byly robione rowniez z poduchami. Najwieksza bolaczka jest kompletny brak dokumentacji oraz mylne opisy w necie jak i monografiach ksiazkowych gdzie znalazlem 16V vanossmiley


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-

Edytowane przez tona dnia 16-02-2014 20:33
Autor RE: ciekawe jak 968?
Krokodyl
Użytkownik



Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12
Dodane dnia 16-02-2014 23:10
Nie no, wiem że 4 i że to fake, tylko emotka nie dałem w odpowiednim miejscu, tak czy owak jeśli uda Ci się zrealizować swój plan to będziesz bohaterem europy nawet za podane kwoty bo alternatywnie to wygląda tak:

In 2012 Gooding and Company auctioned off the only red turbo RS produced and when the hammer finally fell the rare 350 bhp 968 fetched a hefty $346,000.

Inspired by the superb 350 bhp in such a light frame, just 1212 kg, renound Porsche specialist Peter Fitzgerald recreated four 968 Turbo RS in his Melbourne based factory.

Obtaining the RS turbo parts from Porsche Racing division in Germany at a cost of $75,000 each and the original purchase price of each donor car at time being $130,000 this was not a cheap exercise.

Czyli nie ma innej drogi niż samozaszczita bez arużja bo raczej 75 kilo zielonych na części to bym nie przewidywał że ktoś zainwestuje w naszych okolicznościach przyrody tak więc carry on tona! smiley

a tu a proper engine i całe autko zrobione przez tych Aussie, wszystko ładnie obfocone

http://www.classicthrottleshop.com/modernclassic3.html


944 88

Edytowane przez Krokodyl dnia 16-02-2014 23:22
Autor RE: ciekawe jak 968?
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 17-02-2014 00:26
Porównywaliście na początku tematu odczucia pomiędzy 924, 944, 951 i 968. Niby auta mocno się nie różnią, ale w każdym inaczej się siedzi, fotele są jakieś inne. W zależności od materiału czuć, że jest coś inaczej z siedziskiem. Na komfort i wygodę ma wpływ zawieszenie, wspomaganie i kultura pracy silnika. Według mnie najbardziej komfortowo i cicho jest w 968, później 944/951 i 924. Jeśli chodzi o spalanie mega oszczędny wydawał mi się slink NA w 944 oraz 968, moja była 944S trochę więcej (100zł/100 km w mieście) a największym głodomorem jest turbo, no chyba że nam się nigdzie nie śpieszy.
Podsumowując, osobiście wybrałbym jakieś mocne czerwone 951, ponieważ z tym silnikiem urywa głowę.


8962262
Autor RE: ciekawe jak 968?
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 17-02-2014 07:57
Oj Paluch - co Ty opowiadasz, ze inaczej sie siedzi? moze miedzy 924 a 944.2 jest jakas roznica, bo inny fotel, ale miedzy 944, 951 i 968 nie ma zadnej w tym jak siedzisz.. fotele sa te same i tak samo montowane.. co do kultury i halasu poszczegolnych silnikow to sie nie wypowiem ale co do spalania tez w 944s jesli miales spalanie rzedu 100pln/100km to cos za duzo.. ja w miescie w turbo tyle nie mam, a w s2 mam okolo 70pln/100km..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: ciekawe jak 968?
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 17-02-2014 09:12
Największe zmiany nastąpiły między 944 a 944.2 zmieniono fotele, ale zmieniono też ustawienie kolumny kierownicy. Zatem inaczej się siedzi miedzy 924/924S/944.1 a 944.2/944S2/TBO/968
Fotele są podobne, a jednak zupełnie inne... uważam, że to jedna z lepszych modyfikacji jakie można zrobić 924.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: ciekawe jak 968?
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 18-02-2014 01:22
Jarzyna napisał/a:
Oj Paluch - co Ty opowiadasz, ze inaczej sie siedzi? moze miedzy 924 a 944.2 jest jakas roznica, bo inny fotel, ale miedzy 944, 951 i 968 nie ma zadnej w tym jak siedzisz.. fotele sa te same i tak samo montowane.. co do kultury i halasu poszczegolnych silnikow to sie nie wypowiem ale co do spalania tez w 944s jesli miales spalanie rzedu 100pln/100km to cos za duzo.. ja w miescie w turbo tyle nie mam, a w s2 mam okolo 70pln/100km..

Krzysiu, takie fotele materiałowo-skajowe w napisy PORSCHE są powiedzmy z takim płaskim siedziskiem. Twoje w S2, materiałowe w kratę są jakby głębsze. Całe skórzane znowu sztywniejsze i się dupa ślizga przy hamowaniu. To wszystko kwestia materiału, nie mówię, że konstrukcja fotela jest inna. Kolor wnętrza też robi wrażenie mniejszego lub bardziej przestronnego. W jednym jest bardziej przytulnie w innym zimno. Jeden pachnie śliwkami i cyną do lutowania, inny starym dziadem, jeszcze inny zdechłymi gryzoniami, inny fajkami i muchomorem. Każdy jest trochę inny, ja w dwóch takich samych wnętrzach jeszcze nie siedziałem.


8962262
Autor RE: ciekawe jak 968?
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 18-02-2014 07:51
Paluch - owszem, z takimi odczuciami sie zgodze ale to sie bedzie tyczyc kazdego starego samochodu - nie tylko naszych prosiakow, poza tym Twoj post przeczytalem tak jakbys sugerowal ze charakterystyka siedzen zalezala od modelu, co byloby nieprawda..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Strona 2 z 2 < 1 2