| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: budowa "club sporta" |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 05-08-2014 17:03 |
|
|
jak masz ciśnienie na ";troche torową wersję" to widziałem gdzies rollbar którego nie trzeba spawać, mocowania chyba były do miejca zapięcia pasów, do tego dwa kubły + pasy szelkowe, nosek jak wyżej inne koła np oz ultralegera do tego jakas niska opona trochę gleby i masz jak wyżej w wersji odwracalnej w 1den dzień
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: budowa "club sporta" |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 05-08-2014 21:32 |
|
|
Porsche to auto urodzone do wyścigów. Przejedź się najpierw swoją serią po torze i stwierdzisz, czy chcesz to robić. Jeśli Cię złapie zajawka na ściganie to już tylko wydmucha zostaje. Club sport nie bardzo ma tu sens. Jesteś facetem, który nie idzie na kompromisy, jak weźmie Cię ściganie to będziesz szedł na całość. Pierwsze co musisz zrobić to odwiedzić swoim tor wyścigowy. Dowiesz się wtedy wszystkiego o sobie. Zawsze jeszcze można ścigać się serią, co daje gigantyczną satysfakcję, gdy objedziesz jakiś samochód przygotowany na tor swoim seryjnym Porsche .
EDIT, coś jeszcze dorzucam: warto znaleźć na wyścigówkę słabe auto, ciężkie do odratowania wnętrzem, czy lakierem, byle nie było jakoś bardzo zgnite. Mamy wtedy auto do wyścigów oraz satysfakcję, żę uratowało się samochód, a nie rozebrało .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 05-08-2014 21:48 |
|
|
|
|
|
| |