Autor |
RE: zakład |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 15-12-2008 23:27 |
|
|
uuuu... ladne. ja tez cos znalazlem.
http://www.rallyshop.pl/index.php?k194,slicki
chyba zakupie na poznan. |
|
Autor |
RE: zakład |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-12-2008 23:37 |
|
|
MASAKRA.....
Jeśli to prawda to normalnie szok!!! Siła allegro. |
|
Autor |
RE: zakład |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 15-12-2008 23:41 |
|
|
WOW!!!
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: zakład |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-12-2008 00:48 |
|
|
No faktycznie niezła okazja.
Michał, a to 924 Turbo ma suchą miskę?
Ktoś coś wie o tych slickach? 1200zł za komplet, to całkiem znośna cena
Rozmiar opony dobry do 924 (tylko -1,3% obwodu).
Pewnie lepsze od nadlewanych Matadorów ale powstaje pytanie czy lepsze od R888?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: zakład |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 09:05 |
|
|
Z pelnymi slickami jest ten problem ze nie mozesz jezdzic po normalnych drogach, a do tego ladujesz klase wyzej w pcp
A co do R888 tez jestem ciekaw, bede dzwonil kolo poludnia do kolesia, bo nie chcialem wczoraj w srodku nocy ;>
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: zakład |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-12-2008 09:17 |
|
|
W informacjach dodatkowych pisze, że ma znak dopuszczenia do ruchu E (czyli homologację) - ale coś mi się ie chce w to wierzyć....
Aha już wiem skąd znak E
Spójrzcie na stronę oficjalnego dystrybutora :
"Celem firmy jest rozwój sprotów samochodowych poprzez oferowanie zawodnikom regenerownych opon sportowych"
Znaczy toż to nic więcej niż brytyjska odmiana naszego rodzimego MarkGuma
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: zakład |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 09:18 |
|
|
szczerze mowiac klasyfikacja pcp mnie nie rusza... i tak na dluzsza mete podziekowalem juz temu klubowi.
sam jestem ciekaw jak z tymi oponami, warto nawet chociazby po to, by wozic w bagazniku i zmieniac przed torem.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 16-12-2008 09:18 |
|
Autor |
RE: zakład |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 09:32 |
|
|
E tam, igor, po prostu za bardzo sie tym wszystkim przejmujesz. Do pcp trzeba miec po prostu odpowiednie podejscie, a ty wszystko bierzesz do siebie
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: zakład |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 09:40 |
|
|
sorry, Wampir, ale jestem wyczulony na zawiść, i snobizm, których w PCP coraz więcej.
ale odejdźmy od tego tematu, bo nie chcę zaśmiecać wątku.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 16-12-2008 10:13 |
|
Autor |
RE: zakład |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 10:24 |
|
|
To wracajac do aukcji r888. Dostalem maila od sprzedajacego ze sie pomylil i mialo byc 600zl ale za sztuke. Wiec bedzie walka Niestety sprzedajacy jest na straconej pozycji, powinno sie udac
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: zakład |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 11:07 |
|
|
hehe no to powodzenie. i walcz, bo gosc przeciez ma wyraznie w ogloszeniu napisane:
Opony nowe prosto od dystrybutora, takie opony Toyo na stronie kosztuja 762zl za sztuke(Mozna sprawdzic www.toyo.pl) ja sprzedaje 4 sztuki za 600zl.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: zakład |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 14:57 |
|
|
Niestety turbo nie ma suchej miski i tego sie boje... Ale opony mi sie podobaja i zastanawiam sie czy nie sprobowac bo cena kusi... ale to i tak trzeba by zrobic drugi komplet felg bo ja niewiem czy opon by starczylo z wawy do poznania. Czy trzymaja lepiej od 888 - 1000razy. toyo to opona cywilna z zacieciem sportowym a te to czysty slick z gumy tak miekkiej ze mozna ja zdrapac paznokciem. Ale trzymaj jak diabli. A klasy to dla mnie martwy podzial bo i tak chodzi o czas. Co do allegro - moim zdaniem sprawa skonczy sie na negatywie i tyle... Chyba ze chcesz sie z gosciem sadzic - teoretycznie masz sprawe w reku ale praktycznie czy jest sens sie bawic? - zanim wygrasz sprawe to juz ci nie beda potrzebne...
Edytowane przez michal928 dnia 16-12-2008 14:58 |
|
Autor |
RE: zakład |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 15:30 |
|
|
Czy ja wiem czy nie bede potrzebowal. One sie szybko zuzywaja
Zobaczymy co koles powie na sadzenie sie. Kazda taka sprawa ktora wyladowala w sadzie byla wygrana przez kupujacego, a koszty i tak ponosi sprzedajacy, wiec raczej na samych kosztach by koles stracil wiecej niz sprzedajac po takiej cenie jaka wystawil. Jak na razie mam trudnosci z kontaktem.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: zakład |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-12-2008 15:52 |
|
|
Fajna ta stronka którą Michał podał ze slickami.
Znalazłem na przykład coś takiego:
http://www.rallyshop.pl/index.php?p134401
Szkoda tylko, że w cenie 924... no powiedzmy, że połowy 924
Jakby kosztowała tyle co te najtańsze Sparco (czyli 2200zł) to można pomyśleć.
Niby dodatkowe 30kg, ale przecież można mniej auto zatankować
Jak macie zamiar łamać 2:00, to może dobrze się zaopatrzyć.
Macie namiar na taki sklep w wawie? Chciałbym sobie kupić kask, ale dobrze by
było jakiś przymierzyć
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: zakład |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 19:51 |
|
|
michal928 napisał/a:
Czy trzymaja lepiej od 888 - 1000razy. toyo to opona cywilna z zacieciem sportowym a te to czysty slick z gumy tak miekkiej ze mozna ja zdrapac paznokciem. Ale trzymaj jak diabli.
Właśnie że nie do końca tak jest!
Zakładam ze Maxsporty są podobne do Markgumów - obie to nalewki. Jeśli dasz miękką mieszankę to w ciepły dzień opona będzie Ci schodzić płatami!!! Tak się działo na 964 Szafrańskiego obutym w Markgumy, zresztą to problem powszechnie znany! Poza tym ludzie którzy trochę opon zjeździli uważają że Markgumy trzymają gorzej od Toyo. O Maxsportach niestety jest mało opinii.
Jak dla mnie ich niewątpliwym atutem jest cena - za komplet 16-tek (wprawdzie wąskich bo max. 205) cena jest 1200 zł - za komplet R888 225/45 w promocji wychodzi ponad 2000! Dlatego pewnie zestaw Maxsportów kupię w przyszłym roku - chociaż raczej średnią mieszankę.
Na Waszym miejscu w ogóle bym się nie zastanawiał tylko pakował R888 bo ceny 15-tek są bardzo fajne.
wampir - tak mi się wydawało ze to zbyt piękne by mogło być prawdziwe. W każdym razie 600 PLN/sztukę to żadna oferta bo na stronie producenta ten rozmiar jest po 610 PLN/sztukę. Walcz!!!! |
|
Autor |
RE: zakład |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 16-12-2008 20:37 |
|
|
wampir napisał/a:
Ponizej 100 to ciezko bedzie zejsc ponizej 2:00
popracuje się nad masą i aerodynamiką
chodziło mi raczej o to że podział na moc do 200 i od 200 koni jest trochę nie trafiony sokoro większość z naszych wozów znajduje się w przedziale 100-200
ja bym proponował podział na 4 grupy zawierające 924,944,968
2.0
2.0 turbo
2.5 itp sohc
2.5 itp dohc/turbo
a ile kto ze swojego silnika koni wyciągnął to już jego sprawa
a ponieważ mamy niewielw 931 można by 2.0turbo połączyć z 2.5 sohc
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: zakład |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 16-12-2008 21:43 |
|
|
wracając do opon, a znacie jakieś dobre opony w cenie za 17cali ok 400pln za sztukę? Oczywiście dobre na tor, ale przy okazji żeby trochę pojeździć an nie po 3 imprezach do kosza. Podobają mi się R888 ale 17 cholernie drogie. |
|
Autor |
RE: zakład |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 16-12-2008 22:25 |
|
|
generalnie 17" są cholernie drogie
i właśnie dla tego ja bym proponował 16" masa koła jest bardzo podobna
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: zakład |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-12-2008 22:28 |
|
|
Hades, ten drugi podział (wcielający 931 do 2.5) wydaje się najlepszym kompromisem,
ale tak naprawdę po co ten podział? Do poznania? Do pucharu 924.pl za cały sezon?
Hhmmm...
W sumie wychodzi taki sam jak na PCP
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: zakład |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 16-12-2008 22:32 |
|
|
Mi sie wydaje ze podczas letnich imprez te opony nie wytrzymaja dluzej niz 2 imprezy.. A tor poznan to inna bajka i takie calodzienne katowanie chyba spowoduje ich clkowite zuzycie... Znajomy startowal subaru w tegorocznej barborce i byl przed impreza w pracy autem na nowiutkich oponach - slicki w najmietszej mieszance. Po kilku os-ach opony nadaja sie na dodarcie - drugiej imprezy powiedzial ze nie wytrzymaja. Ale przyczepnosc takich opon jest rewelacyjna. To wlasnie mniej wiecej cos takiego jak te maxsporty. A o toyo mowil ze kiepskie i nie ma co porownywac do slickow. Juz lepiej wyrazal sie o markgumach ale powiedzial ze maja kiepskie, miekkie boki i czesto odłażą. |
|