Autor |
RE: dzięi ciachu |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 08-03-2007 20:58 |
|
|
Dzięki ciachu,
JUNGI nie obrażam sie i zapraszam do wpadnięcia na jakiś zlot PCP - sam sie przekonasz jak to wygląda
(btw. na zdjęciach jakieś dziwne te kolory powychodziły nie mogę się doczekać tych obiecanych elektronicznych)
pzdr,
JB |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 08-03-2007 23:06 |
|
|
nadal proszę żeby JUNGI ustosunkował się do mojego ostatniego posta
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
JUNGI
Użytkownik
Postów: 110
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.11.06 |
Dodane dnia 09-03-2007 09:55 |
|
|
Byłem na zlocie w Poznaniu.
jezeli chodzi o moj osobe i znajomosc modelu 924 osobiscie pracowałem i byłem w ekipie nadzorujoncej przebieg i produkcje modelu 924
potem zostałem oddelegowany do przeprowadzania audytów.-
Jak niekturch z was niebyło jeszcze na swiecie to ja juz pracowałem w Porsche wiec prosze osoby kture chc sie wykazac swoj wiedz na temat firmy o kontak na priv chetnie sie zmieze.
co do orginalnosici modeli to prosze podawajcie mi numery vin a ja moge powiedziec co było w nim orginalne a co nie. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 09-03-2007 13:13 |
|
|
nie chce ci udowadniać że wiem więcej o 924, prosze jedynie o dowód na to że 924 ma homologacje sportową, bo bardoz mnie dziwi fakt że nigdzie jej nie można znaleźć.
I skoro jesteś tkai oblatany to powiedz mi czy fabryka oferowała do 924 dystanse kół tylnych, bo jakieś mam ale nie chce ich zakładać jeśli producent nie przewidzial
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
JUNGI
Użytkownik
Postów: 110
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.11.06 |
Dodane dnia 09-03-2007 13:20 |
|
|
jak chcez miec jak orginał to zamontuj zawieszenie od 924s, |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 09-03-2007 17:47 |
|
|
skąd taka propozycja ? czy fabryka nie wypuszczała 924 z tkaim zawiasem jak ma kazdy z nas ?
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 09-03-2007 19:27 |
|
|
ale mi oryginał - montowanie zawieszenia od innego auta
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-03-2007 22:26 |
|
|
Zwierz napisał/a:
skąd taka propozycja ? czy fabryka nie wypuszczała 924 z tkaim zawiasem jak ma kazdy z nas ?
Przypuszczam ze chodzi o to ze S ma z tylu dystanse.
a ja powiem tak, jak chodzi o pozary, to wystepowaly,
w 924S, zreszta jest z tym zwiazana akcja serwisowa, o ktorej pisal jeden z naszych kolegow i takie auta czasem na e bay mozna znalesc.
Pozatym artykulu nie widzialem i pewno nie zobacze :-)
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-03-2007 14:07 |
|
|
Wiciu napisał/a:
ale mi oryginał - montowanie zawieszenia od innego auta
oryginał to wg mne znaczy taki jakiego go wypuściła fabryka, czyli jeśli fabryka uznała ze ten zawias sie nadaje to sie nadaje.
Dystanse jakie posiadam nie są od S bo są na 4 sruby, więc powtarzam pytanie: czy fabryka oferowała opcjonalnie dystanse dokuł tylnych do modelu 924 2.0. Nadal bez odpowiedzi została mja prośba o jakiś dowód na istnienie homologacji sportowej dla 924. JUNGI ma być taki oblatany a ja sie nie moge dowiedzeć takich rzeczy. Przepraszam ale już się troche poirytowalem tonem wypowiedzi kolegi JUNGIego.
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy)
Edytowane przez Zwierz dnia 11-03-2007 14:08 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
JUNGI
Użytkownik
Postów: 110
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.11.06 |
Dodane dnia 12-03-2007 07:38 |
|
|
Akcja serwisowa dotyczyła przewodow paliwowych. i to mogł byc problem jezeli chodzi o pozar. a kable sie nie paliło |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 12-03-2007 18:38 |
|
|
tia..
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 12-03-2007 19:17 |
|
|
924 T i wczesne 944 miały 21 mm dystans. Był w opcji dystans do 924 2,0 na tylną oś. Amen
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-12-2008 20:28 |
|
|
Troszkę odświeżę bardzo ciekawy i medialny temat
Czy ktoś mógłby mi skan tego numeru przesłać?
Właściwie to nie potrzebuje całego numeru jak się domyślacie
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
dpacior
Użytkownik
Postów: 149
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 02.03.06 |
Dodane dnia 11-12-2008 22:11 |
|
|
I jak dostales skany? Jak nie, to jutro jak bedzie swiatlo lepsze moge zrobic zdjecia kom, szalu nie bedzie,a le odczytac sie raczej wszystko da. Podaj mi mejla na PW
--
Pozdrawiam
Darek
Porsche 944s2 M030 90r. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 12-12-2008 10:01 |
|
|
A ja (za namową mammotha ) kupiłem wczoraj wydanie Playboya z '78, w którym wg. zapowiedzi z okładki ma być artykuł o 924 Przyjmuję zamówienia na skany
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 12-12-2008 11:47 |
|
|
jadak przyjacielu
jestem pierwszy w kolejce
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 12-12-2008 11:49 |
|
|
JUNGI napisał/a:
jak chcez miec jak orginał to zamontuj zawieszenie od 924s,
Wiciu napisał/a:
ale mi oryginał - montowanie zawieszenia od innego auta
no niestety trzeba przyznać jungowi rację od 1978 czy 1980 była dostępna opcja m-471 która obejmowała zawieszenie 924s/944
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 12-12-2008 16:29 |
|
|
ja też chce skana! Ja też!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 13-12-2008 21:39 |
|
|
Zwierz napisał/a:
(...) prosze jedynie o dowód na to że 924 ma homologacje sportową, bo bardoz mnie dziwi fakt że nigdzie jej nie można znaleźć.
(...)
Wiem, że post odgrzebany i pewno już nieaktualny, ale kiedyś przeglądając zasoby fia.com doszukałem się do interesujących Zwierza informacji nt homologacji sportowych 924
1. homologacja nr 3075, Porsche 924, poj. silnika: 1984, data homologacji: 01.01.1977
2. homologacja nr 3083, Porsche 924 turbo, poj. silnika: 1984 (2778 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.04.1979
3. homologacja nr 660 (nr 657 to homologacja FSO Poloneza 2000 ), Porsche 924 turbo, poj. silnika: 2777, data homologacji: 01.02.1979
4. homologacja nr 672, Porsche 924 Carrera GT, poj. silnika: 1984 (2778 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.01.1981
5. homologacja nr 203, Porsche 924 Carrera GT, poj. silnika: 1984 (2778 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.01.1982
dodatkowo:
6. homologacja nr 284, Porsche 944 turbo, poj. silnika: 2479 (3470 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.06.1986
7. homologacja nr 2008, Porsche CAYENNE S, poj. silnika: 4806.2cc, data homologacji: 01.12.2007, wygasa w roku 2014
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 13-12-2008 21:39 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 w Classicauto |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-12-2008 23:25 |
|
|
simprez napisał/a:
Wiem, że post odgrzebany i pewno już nieaktualny, ale kiedyś przeglądając zasoby fia.com doszukałem się do interesujących Zwierza informacji nt homologacji sportowych 924
1. homologacja nr 3075, Porsche 924, poj. silnika: 1984, data homologacji: 01.01.1977
2. homologacja nr 3083, Porsche 924 turbo, poj. silnika: 1984 (2778 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.04.1979
3. homologacja nr 660 (nr 657 to homologacja FSO Poloneza 2000 ), Porsche 924 turbo, poj. silnika: 2777, data homologacji: 01.02.1979
4. homologacja nr 672, Porsche 924 Carrera GT, poj. silnika: 1984 (2778 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.01.1981
5. homologacja nr 203, Porsche 924 Carrera GT, poj. silnika: 1984 (2778 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.01.1982
dodatkowo:
6. homologacja nr 284, Porsche 944 turbo, poj. silnika: 2479 (3470 po uwzględnieniu współczynnika za turbo 1.4), data homologacji: 01.06.1986
7. homologacja nr 2008, Porsche CAYENNE S, poj. silnika: 4806.2cc, data homologacji: 01.12.2007, wygasa w roku 2014
A zwykłe 944 homologacji nie ma...
To skandal!!! |
|