| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Transaxle i Gtech |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 07-12-2020 10:59 |
|
|
kubao napisał/a:
kolejny kosmiczny wynik
Nie kosmiczny - seryjny. Od 0-60mil w ~4,8sek to zupełnie seryjne wartości. To tylko potwierdza prawidłowe pomiary na gtechu, co mnie cieszy w kontekście 944 turbo.
kubao napisał/a:, ile sprzęgło wytrzyma takich launch control
Fakt, sprzegło wczoraj musiało trochę wytrzymać. A co gorsza to wciągające zajęcie..
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 07-12-2020 11:00 |
|
Autor |
RE: Transaxle i Gtech |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 561
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 09-12-2020 10:06 |
|
|
O, ciekawe jaki czas by zrobiła moja 997.2 z PDK na SPORT+ z Launch control, bo na światłach wciska niesamowicie i trzeba dobrze kierownicę trzymać.
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: Transaxle i Gtech |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1543
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 09-12-2020 11:16 |
|
|
Mnie zastanawia, dlaczego mimo wiekszego momentu 951 jest wolniejsze. KM to przede wszystkim Vmax, a jednak 911 szybsza. A może to kwestia trakcji?
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: Transaxle i Gtech |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 09-12-2020 16:18 |
|
|
Mnie to samo zawsze zastanawiało. 911c4s waży ponad 1,5 tony, 951 jest od niej 200kg lżejsze! 911ki zawsze miały ten stosunek mocy do przyspieszenia lepszy niż konkurenci. Dotyczy to starszych i nowszych modeli. Widać to bardzo dobrze przeglądając starsze prospekty i bawiąc się w porównania. Zawsze mnie to zastanawiało. Porównując 951 z 911, na pewno trakcja ma duże znaczenie, bo 951 ma z nią spory problem mimo skrzyni ze szperą. Być może znaczenie mają też przełożenia skrzyni. Tutaj na pewno charakerystyka silników turbo bez lunch control nie pomaga, bo chwilę trzeba poczekać aż "podpompuje". Trakcja jedenastki zrobiła na mnie duże wrażenie, kultura przyspieszania jest znacznie wyższa, auto się lepiej zachowuje niż transaxle, w któym podczas buksowania kół nieprzyjemnie dudni napęd (poduszki skrzyni zgodnie z tym co sugeruje Tona).
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 09-12-2020 16:23 |
|
|
|
|
|
| |