924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Hyde Park
Autor 924 gulf (?) wydmuszka
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 09-01-2009 15:15
Ktoś umieścił na forum takiego jpga z pomalowanym na niebiesko 924. Miało to zdaje się 880kg wagi i ogólnie z laminatu zrobione. Nie mogę tego odnaleźć. Może ktoś kojarzy i podlinkuje jeszcze raz...
smiley


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 09-01-2009 15:28
a nie 840kg?niebieskie z Porsche Club UK Cup czy jakos tak?z podloga wycieta i wspawanym aluminium?

154KM?


o masz,2min szukanai:

http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=1826#post_23373


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 09-01-2009 15:30
2457922
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 09-01-2009 15:32
Jak się ma odpowiednie słowo kluczowe to 2 minuty smiley

Dzięki. O to mi chodziło.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 09-01-2009 17:40
Juras, chesz resztę tego artykułu?
Mogę to wystawić w "Download".

pzdr
jacek(pilatus)
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 09-01-2009 18:39
Myślę, że nie tylko Juras się ucieszy smiley
Nie wiedzieliśmy że jest "więcej" smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 12-01-2009 09:01
Poproszę o ten artykuł.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 12-01-2009 20:06
Skany wrzuciłem do pierwotnego wątku o tym samochodzie.
Artykuł można pobrać też z działu "Download".
Zapraszam jednak do komentowania artykułu w tym wątku

Miłej lektury smiley
pzdr
jacek(pilatus)

Edytowane przez pilatus dnia 12-01-2009 20:06
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 12-01-2009 22:01
Ciekawe, że zostawił oryginalne zwalniacze khem hamulce :]

A druga ciekawa rzecz to, że żeby dodać "tylko" 32 konie więcej niż seria trzeba było zrobić całkiem dużo bo rozwiercić silnik, założyć wał o dłuższym skoku, doprężyć go i założyć "ostry" wałek.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 13-01-2009 12:18
Z tego co gdzieś tam sobie czasem czytam w sieci wynika, że te silniki jakoś wyjątkowo niechętnie poddają się "tuningowi". Wydaje się, że 2 litry powinno wygenerować bez problemu więcej niż 125 KM, a z drugiej strony pamiętajmy, że to silnik z ciężarówki, który w oryginale miał 90 KM. Tak więc pierwszy tuning zafindował nam już producent.

Co do artykułu - myślę, że twórca tego projektu mógłby uzyskać więcej , ale nie chciał wyjść poza klasę 160 KM. Postawił więc na niską masę i podniesienie momentu obrotowego (który bierze się z pojemności głównie).
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-01-2009 13:05
Może oryginalne hamulce są po prostu lżejsze smiley
Na 840kg powinny spokojnie wystarczyć.

Faktycznie dużo trzeba zrobić żeby mieć coś więcej niż 125. Kurcze żeby mieć 125 to
i tak trzeba dużo zrobić smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 13-01-2009 13:36
Ten moment max wyszedł mu całkiem wysoko bo 5200 obr.

A propos - kto ma jakieś materiały na temat klatek bezpieczeństwa 924/944. Takie ogólne rzeczy jak załącznik J można znaleźć w necie ale konkretne projekty / pomysły do 924/944 ? (Chodzi mi o pełną klatkę).


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 13-01-2009 15:30
Ciekawe jakby jezdzila taka wydmuszka po turbo kuracji... 210 koni i 850kg... O kurde.
31356497
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 13-01-2009 16:24
A moze po wymianie silnika i bebechow od 951S? Z podkrecona moca... 300KM np i pewnie cos rzedu 900-1000 kg... smiley


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-01-2009 18:02
Ale takie auta już są!
Kiedyś (cyba na rennlist) czytałem wątek o ekstremalnie przerobionym 944T (ok 650 KM i waga sporo poniżej tony!) które ma na kilku torach w USA rekordy w klasie!

Z drugiej strony ciekawy jestem ile takie 924 zrobiłoby w Poznaniu - bo to że z łatwością < 2:00 to pewne!. Tylko trzeba byłoby sobie sprawić lawetę!
Autor RE: 924 gulf (?) wydmuszka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-01-2009 19:17
Lawetę powiadasz - już wiemy czemu Pilatusa nie widać ostatnio na zlotach, robi kategorię B+E smiley smiley

Juras, co do klatek bezp. w 924 to materiałów jako takich nie mam, ale jest do kupienia
klatka Sparco, cena trochę masakryczna (jak na budżet 924).
http://www.rallyshop.pl/index.php?p134401,klatka-bezpieczenstwa-sparco-porsche-924-944


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl