Autor |
924 gulf (?) wydmuszka |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 09-01-2009 15:15 |
|
|
Ktoś umieścił na forum takiego jpga z pomalowanym na niebiesko 924. Miało to zdaje się 880kg wagi i ogólnie z laminatu zrobione. Nie mogę tego odnaleźć. Może ktoś kojarzy i podlinkuje jeszcze raz...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 09-01-2009 15:28 |
|
|
a nie 840kg?niebieskie z Porsche Club UK Cup czy jakos tak?z podloga wycieta i wspawanym aluminium?
154KM?
o masz,2min szukanai:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=1826#post_23373
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 09-01-2009 15:30 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 09-01-2009 15:32 |
|
|
Jak się ma odpowiednie słowo kluczowe to 2 minuty
Dzięki. O to mi chodziło.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 09-01-2009 17:40 |
|
|
Juras, chesz resztę tego artykułu?
Mogę to wystawić w "Download".
pzdr
jacek(pilatus) |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-01-2009 18:39 |
|
|
Myślę, że nie tylko Juras się ucieszy
Nie wiedzieliśmy że jest "więcej"
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 12-01-2009 09:01 |
|
|
Poproszę o ten artykuł.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 12-01-2009 20:06 |
|
|
Skany wrzuciłem do pierwotnego wątku o tym samochodzie.
Artykuł można pobrać też z działu "Download".
Zapraszam jednak do komentowania artykułu w tym wątku
Miłej lektury
pzdr
jacek(pilatus)
Edytowane przez pilatus dnia 12-01-2009 20:06 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 12-01-2009 22:01 |
|
|
Ciekawe, że zostawił oryginalne zwalniacze khem hamulce :]
A druga ciekawa rzecz to, że żeby dodać "tylko" 32 konie więcej niż seria trzeba było zrobić całkiem dużo bo rozwiercić silnik, założyć wał o dłuższym skoku, doprężyć go i założyć "ostry" wałek.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 13-01-2009 12:18 |
|
|
Z tego co gdzieś tam sobie czasem czytam w sieci wynika, że te silniki jakoś wyjątkowo niechętnie poddają się "tuningowi". Wydaje się, że 2 litry powinno wygenerować bez problemu więcej niż 125 KM, a z drugiej strony pamiętajmy, że to silnik z ciężarówki, który w oryginale miał 90 KM. Tak więc pierwszy tuning zafindował nam już producent.
Co do artykułu - myślę, że twórca tego projektu mógłby uzyskać więcej , ale nie chciał wyjść poza klasę 160 KM. Postawił więc na niską masę i podniesienie momentu obrotowego (który bierze się z pojemności głównie). |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-01-2009 13:05 |
|
|
Może oryginalne hamulce są po prostu lżejsze
Na 840kg powinny spokojnie wystarczyć.
Faktycznie dużo trzeba zrobić żeby mieć coś więcej niż 125. Kurcze żeby mieć 125 to
i tak trzeba dużo zrobić
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 13-01-2009 13:36 |
|
|
Ten moment max wyszedł mu całkiem wysoko bo 5200 obr.
A propos - kto ma jakieś materiały na temat klatek bezpieczeństwa 924/944. Takie ogólne rzeczy jak załącznik J można znaleźć w necie ale konkretne projekty / pomysły do 924/944 ? (Chodzi mi o pełną klatkę).
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 13-01-2009 15:30 |
|
|
Ciekawe jakby jezdzila taka wydmuszka po turbo kuracji... 210 koni i 850kg... O kurde. |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 13-01-2009 16:24 |
|
|
A moze po wymianie silnika i bebechow od 951S? Z podkrecona moca... 300KM np i pewnie cos rzedu 900-1000 kg...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-01-2009 18:02 |
|
|
Ale takie auta już są!
Kiedyś (cyba na rennlist) czytałem wątek o ekstremalnie przerobionym 944T (ok 650 KM i waga sporo poniżej tony!) które ma na kilku torach w USA rekordy w klasie!
Z drugiej strony ciekawy jestem ile takie 924 zrobiłoby w Poznaniu - bo to że z łatwością < 2:00 to pewne!. Tylko trzeba byłoby sobie sprawić lawetę! |
|
Autor |
RE: 924 gulf (?) wydmuszka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-01-2009 19:17 |
|
|
Lawetę powiadasz - już wiemy czemu Pilatusa nie widać ostatnio na zlotach, robi kategorię B+E
Juras, co do klatek bezp. w 924 to materiałów jako takich nie mam, ale jest do kupienia
klatka Sparco, cena trochę masakryczna (jak na budżet 924).
http://www.rallyshop.pl/index.php?p134401,klatka-bezpieczenstwa-sparco-porsche-924-944
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|