| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Duze spalanie |
tajpor
Użytkownik
Postów: 1
Miejscowość:
Data rejestracji: 18.06.06 |
Dodane dnia 10-08-2006 22:17 |
|
|
Witam
Szukam speca od J-tronika. Od ponad roku zmagam się z nadmiernym apetytem mojego prosiaka. Potrafił on niekiedy wykołować około 40 ma sto. Na darmo jeździłem po fachowcach , nikt w okolicach gdzie mieszkam nie chce się brać za niego. Jeden fachowiec po zmierzeniu CO że bardzo dobrze i musi tak być, inny na upartego szukał gdzie podpiąć komputer.
Żeby zawęzić temat powiem co robiłem: Wymieniłem mu dwukrotnie cały układ wtryskowy, przekładałem trzy rozdzielacze i trzy komplety wtrysków w tym jeden od audi, wymieniałem pomp paliwową . Zmniejszałem ciśnienie na rozdzielaczu do tego stopnia że przy włączonej pompie (są dwie ,jedna podająca) i podniesionej tarczy wtryski pozostawały suche. Silnik dzięki zamontowanemu włącznikowi do wtrysku rozruchowego udawało mi się uruchomić- pewnie podciśnienie w kolektorze otwierało wtryski r11; tak myślę, ale spalanie ponad 20 . Zaniechałem tego, kiedy skojarzyłem, że wraz ze spadkiem ciśnienia paliwa spada też ciśnienie w komorze nad tłokiem rozdzielacza w wyniku czego tarcza unosi się zapewne wyżej niż powinna.
Na wszelkie sposoby regulowałem uniesienie tarczy i ampulowym ilość podawanego paliwa.
Zdjąłem ciężarek z ramienia regulatora ( to ten na którego drugim końcu jest tarcza).
Ciekawości zmierzyłem wydajność pomp paliwa i stwierdziłem iż na powrocie do zbiornika wypluwa w ciągu 30 sek 1,3 l zamiast jak to w instrukcji 0,75. Zamontowałem więc opornik i jest dobrze tyle że tylko wedle instrukcji po maszyna pali jak poprzednio.
Samochód jest używany sporadycznie i można by nad tym przejść do porządku dziennego, obawiam się jednak czy nie zarżnie się w ten sposób silnika.
Nadmienię na koniec że mój prosiak gościł już 924.pl pod kryptonimem rtajemniczy Porscher1;. Rzeczywiście tablice wskazują na Legionów , ale faktycznie garażuje on w podwarszawskich Markach, dokładnie w Strudze na ulicy Długiej 13. Zapewne widziany był na trasie na Radzymin. |
|
Autor |
RE: Duze spalanie |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-08-2006 22:44 |
|
|
40 litrow to juz nie jest chyba kwestia regulacji tylko dziury w baku... nie wiem jak to mozliwe ale czy jestes pewien ze na pewno benzyna nigdzie nie ucieka, moze np podczas jazdy kiedy tego nie widzisz? choc zapewne brales i taka ewentualnosc pod uwage to to juz zweryfikowales
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Duze spalanie |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-08-2006 08:30 |
|
|
Tez stawiam na wycieki. Moze jakas nieszczelnosc przy silniku w kablach miedzy zbiornikiem a silnikiem, a moze korek? Ciachu ty z nim miales problem, nie? Co do fachowcow, to na stronie sa nr do Porsch i Pahu924, ew polecam wejsc na www.porscheclub.pl i na forum w tematach przyklejonych sa adresy dostarczycieli czesci itp.... Zycze powodzenia!
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Duze spalanie |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-08-2006 12:31 |
|
|
Zmniejszanie ciśnienia sterującego powoduje zwiększenie dawki paliwa !!! Jakie masz ciśnienie sterujące na zimnym a jakie na gorącym ?
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
|
|
|
|
| |