Autor |
MOTOCYKL e |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 19:28 |
|
|
Stworzyło się cholera jakieś kółko miłośników MB, to tworzę konkurencję! Oto mój nowy nabytek (od 2h w piwnicy) - może znajdzie się na forum jeszcze jakiś motocyklista?
[img]http://img450.imageshack.us/img450/4796/mojavtr1nu4.jpg[/img]
pozdrawiam!
Wojtek
Edytowane przez Wojciek dnia 30-12-2006 19:29 |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 20:38 |
|
|
A jak ty tym wjechales do piwnicy?? Moze jakies dane tech tego cacka??
Pozdrawiam!!
Marcin
chwilowy brak prosia.... |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
fairfax
Użytkownik
Postów: 78
Miejscowość: gliwice
Data rejestracji: 08.11.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 20:57 |
|
|
widziałem dziś to "cudo" na własne oczy, naprwdę nie jest to nic nadzwyczajnego, a na dodatek nie odpala, więc bez rewelacji
a tak na serio to bardzo fajna maszyna |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
porsche89
Użytkownik
Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 21:22 |
|
|
Wierzący nie praktykujący zazdrosny jak cholera.!! Dasz sie karnąć ??
944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06 |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
porsche89
Użytkownik
Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 21:30 |
|
|
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Wszystkich milosników marki Porsche (BMW i MEROLI) Od Robka i Ludwika z Łaz koło Zawiercia
944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06
Edytowane przez porsche89 dnia 30-12-2006 21:30 |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 21:40 |
|
|
wojciek: piekna maszynka, ja tylko ujezdzam crossy ale aktualnie brak bo zajechalem silnik
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-12-2006 22:40 |
|
|
ja jak narazie ujeźdżam skuterek hondy i motorynkę romet tak do sklepu akurat. Ale na wiosnę chcę sobie sprawić hondę nsr 125... fajna maszynka
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
Misza
Użytkownik
Postów: 122
Miejscowość: Chorzow
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 31-12-2006 06:01 |
|
|
Wojciek czy Ty pamietasz ze obiecales mi karniaka jak sie pokaze w Gliwicach ?? To patrz tam jako bo mam rodzinke w Gliwicach wiec chyba bede ich czesto odwiedzal
Michal/Misza |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 31-12-2006 09:07 |
|
|
Dane techniczne - Honda VTR 1000F
Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: V2 90°
Rozrząd: dohc, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98 X 66 mm
Stopień sprężania: 9,4:1
Moc maksymalna: 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy:96 NM przy 7000 obr/min
Zasilanie: 2 gaźniki 48 mm
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw osi: 1430 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 65°
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 206 KG
Zbiornik paliwa: 16 l
Osiągi
Prędkość maksymalna: 235 km/h
Średnie zużycie paliwa: 6,9 L/100 km
Przyśpieszenia: 0-100 km/h 3,1 s;
60-140 km/h, (6. BIEG) 9,4 s
@mg83 - straszne problemy były, żeby wtaszczyć maszynę do piwnicy, ostatecznie spoczywa w połowie drogi między piwnicą a parterem
@Misza - nie ma problemu, karniaka masz zapewnionego
@porsche89 - zapomnij przyjacielu, chciałem się Malczanem przejechać, pamiętasz?
Tak w ogóle, to do motocykla dostałem tylko papiery niemieckiego właściciela, dowód rej z odciętym rogiem i brief. Umowę mam sobie spisać sam. Czy jest coś, o czym powinienem wiedzieć? Np. jaką datę mi najlepiej wpisać, zmieniają się jakoś przepisy w najbliższym czasie? I jakie mnie czekają opłaty? No i jak wygląda cała droga formalości? Jeśli ktoś wie, to bardzo proszę się podzielić
|
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
rychu
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: poznań
Data rejestracji: 01.06.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 22:36 |
|
|
Yamacha 750 virago vs 1400suzuki intruder potem elektra super glide HD no i ostatnio HD heritage tvin cam..przed tem komar ,jawa 90 roadster no i mz 250 ts i etz...ot i cała historia moich motocykli.. |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 01-05-2008 01:26 |
|
|
Odswiezam temat
Nie bede pisal co mialem, bo troche teg obylo i wiekszosc pierdzipedow 50ccm oraz zabytkow w stylu SHL M11 175ccm. Teraz ujezdzam Junaka, ktorego lekko podrasowalem. Oczywiscie zero chopperowego badziewiwa - zewnetrznie czysty oryginal, silnikowo - nie przesadze, rakieta
Pojemnosc zwiekszona z 350ccm na 530ccm, wal wyczynowy, korba Carillo - wyczyn, tlok kuty - wyczyn , itd ... Zmienione czasy rozrzadu itd. efekt jest taki ze zamiast 20 s do setki mojemu bolidkowi zabiera to okolo 7-8 s
Jak juz napisalem, zewnetrznie nei wiadomo z czym obcujesz , takze typowy M10. Jako ciekawostke podam, ze fabrycznie moj Junak to rzadkie B20, czyli fabryczny trojkolowiec, jako ze w momencie kupna nie bylo przy nim dokrecanego dwukolowego tylu, zrobilem go na normalny motocykl.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA
Wulkan dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
fairfax
Użytkownik
Postów: 78
Miejscowość: gliwice
Data rejestracji: 08.11.06 |
Dodane dnia 01-05-2008 06:14 |
|
|
ładny ten junak, mam tylko jedno pytanie modyfikowałeś silnik a co z hamulcami ??? |
|
Autor |
RE: MOTOCYKL e |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 01-05-2008 18:56 |
|
|
Hamulce, yyyyyyyyy, no tu jest problem, hamulce Junaka nie sa za mocne, z kilku powodow. Ale po pewnych zabiegach i przy mocnych nadgarstkach udaje sie na asfalcie zablokowac z przerwami (pra-ABS ) kolo przednie (tyl zawsze blokuje, ale tylny hamulec w motocyklu jest raczej wspomogajacy tylko). Sztuka ta jest obca dla ponad 90% jezdzacych Junakow.
Mimo to przy osiagach mojego Junaka, trzeba uwazac, i nauczyc sie tym jezdzic, z odpowiednim odstepem i myslec za siebie i za innych. Cóż, taki urok klasycznego motocykla.
Mam plany zbudowac sobie Junaczka od podstaw, z oryginalna rama, moze troszke zmodyfikowana (niewodicznie), z nowoczesnymi, wygladajacymi jak oryginaly zawieszeniami (przód na zdjeciu jest od jawy, szczelnie ukryty pod starymi oslonami- nikt sie nie pozna ) Hamulec przod moze szcekowy ale duplex, albo ewentualnie jakos zgrabna tarcza. Itp, itd.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|