Autor |
924 s na szeroko |
macieJP
Użytkownik
Postów: 274
Miejscowość: Warszawa/Piaseczno
Data rejestracji: 01.06.10 |
Dodane dnia 12-10-2016 14:25 |
|
|
W ramach tęsknienia za 924 i myślenia o tym że może do niego wrócę, buszując po necie i docierając prawie na sam jego koniec natrafiłem na taką modyfikację.
http://forums.pelicanparts.com/porsche-924-944-968-technical-forum/843525-924s-wide-arch-kit-wide-fuchs-pics.html
Osobiście bardzo mi się podoba taka koncepcja...
Co sądzicie? Ktoś u nas w Polsze robił już coś takiego? 924 na szeroko? Ale nie na 924 carrera GT albo poszerzeniami od 944...
1. było 924 2.0 - Brudas aka Zielony, chociaż po umyciu okazał się szary - na niechodzie - nie wiem gdzie teraz jest
2. było x2 924 2.0 1979 - Demon - spełniłem nim marzenie, bo jeździ - przechrzczony na Bumerang jak do mnie wrócił - finalnie trafił do Sławka
3. było 924s soft turbo 1987 - ochrzczone jako turbafka - mogłoby do mnie wrócić - nie wiem gdzie teraz jest |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 12-10-2016 14:53 |
|
|
Moim zdaniem 924 jest zbyt waskie w seri takze tu in+.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 12-10-2016 16:37 |
|
|
Mi się podoba taki rajdowy jest
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 12-10-2016 20:14 |
|
|
Na szeroko dobrze wyglada Datsun. 924 przy jakiejkolwiek próbie tuningu wygląda pokracznie. Zaleta ale jednoczesnie przeklenstwo bryły 924.
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 13-10-2016 10:35 |
|
|
Mi się rajdowe poszerzenia podobają, no ale jeśli chodzi o cechy jedynie wyglądu to:
W moim przekonaniu 924 2.0 wcale nie trzeba poszerzać i cudować. Obecnie mam laczki 205, koła ET 18 7j z dużym parapetem i dystans 20 z tyłu. Koła dochodzą do krawędzi, są szerokie i "kanciate", a wąski tyłek idealnie to domyka. Ludzie obmacują na tych kołach auto paczałkami na ulicy 20% bardziej niż na standardowym rozmiarze.
Natalia ostatnio również lata na spiderwebach 4x108, laczki 205, dystans 25 z tyłu, albo więcej. Wypasiony look.
Poza tym wąska buda ma bardzo dużo mocnych stron. Nie próbuje niczego udowadniać. Jest po prostu cool. Wszyscy się paczą, nie oczekują, że zaraz będziesz jechał 200, tylko wiedzą, że się toczysz i słuchasz Rock'n'rolla. Policja nie zatrzymuje, nie dają mandatów. Jak jedziesz o 3 w nocy to zatrzymają, żeby pogadać. Żyć nie umierać.
Szarak obecny look:
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 13-10-2016 10:37 |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 13-10-2016 10:36 |
|
|
Szarak przedwojenny look:
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 13-10-2016 10:41 |
|
|
A jeszcze trochę spamu hue hue :
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
macieJP
Użytkownik
Postów: 274
Miejscowość: Warszawa/Piaseczno
Data rejestracji: 01.06.10 |
Dodane dnia 13-10-2016 11:47 |
|
|
Szeroki kapeć w wąskiej budzie tyż robi robotę. Ale z poszerzeniami jest jeszcze szerzej
Ja mam takie spostrzeżenie, że przy tych "rally" dokładkach buda nie traci na swojej lekkości, czyli trochę inaczej niż w 944, gdzie jego mięsistość i muskularność zawsze robiła na mnie wrażenie ciężkiego auta...
1. było 924 2.0 - Brudas aka Zielony, chociaż po umyciu okazał się szary - na niechodzie - nie wiem gdzie teraz jest
2. było x2 924 2.0 1979 - Demon - spełniłem nim marzenie, bo jeździ - przechrzczony na Bumerang jak do mnie wrócił - finalnie trafił do Sławka
3. było 924s soft turbo 1987 - ochrzczone jako turbafka - mogłoby do mnie wrócić - nie wiem gdzie teraz jest |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 13-10-2016 12:17 |
|
|
ale to kup 944, a nie poszerzaj 924 - będzie szeroko,
mnie właśnei buda 924 się bardzo podoba przez swoją filigranowość, 944 jest cięższe, co prawda może bardziej zadziorne ale cięższe
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
macieJP
Użytkownik
Postów: 274
Miejscowość: Warszawa/Piaseczno
Data rejestracji: 01.06.10 |
Dodane dnia 13-10-2016 13:35 |
|
|
No właśnie nie chcę 944. A ponieważ i tak myślę o kolejnym projekcie polegającym na przeróbce 924s, to ta byłaby tą najbardziej subtelną
1. było 924 2.0 - Brudas aka Zielony, chociaż po umyciu okazał się szary - na niechodzie - nie wiem gdzie teraz jest
2. było x2 924 2.0 1979 - Demon - spełniłem nim marzenie, bo jeździ - przechrzczony na Bumerang jak do mnie wrócił - finalnie trafił do Sławka
3. było 924s soft turbo 1987 - ochrzczone jako turbafka - mogłoby do mnie wrócić - nie wiem gdzie teraz jest |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 13-10-2016 13:58 |
|
|
jesli przerabiac 924 to na CGT
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 13-10-2016 16:43 |
|
|
[img]http://i1111.photobucket.com/albums/h474/stv951/924/1980924turbo-gt-2_zpsd7f22b8e.jpg[/img]
924 na I planie jak i to w tle, stacjonują chyba w muzeum Sinsheim, które zwiedzaliśmy we wrześniu:
http://sinsheim.technik-museum.de/pl/
O ile pamiętam, to były rajdówki na bazie 924 turbo. Więc jak najabardziej można by się wzorować na oryginalnych rozwiązaniach fabrycznych
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 13-10-2016 18:52 |
|
|
Mi tam szerokie się podoba. Ale nie podoba mi się ten sposób. Jakoś to na druciarstwo wygląda, nitownica i łazienkowy silikon.
Ale ja się nie znam :-)
1989 944 2.7AT |
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 14-10-2016 21:13 |
|
|
Jak chcesz polecieć naprawdę grubo to poszerz 944
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 s na szeroko |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 15-10-2016 11:51 |
|
|
zdjęcia w tym wątku są straszne, chyba po to żeby nie pokazać jak auto oszpecił
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|