Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 22-07-2010 09:02 |
|
|
tak wygląda tył w 924
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 22-07-2010 09:02 |
|
|
A tak w 944
Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem takim porównaniem
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 22-07-2010 09:03 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 22-07-2010 09:10 |
|
|
Bluebird: jestes artystą porównań
każdy ma swoją opinie i niech tak zostanie
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 22-07-2010 12:06 |
|
|
Amen
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-07-2010 12:22 |
|
|
A ja bym to raczej przyrownal inaczej.
To jest 944:
[img]http://media.picfor.me/00111A50/cleavage-babes-green-blonde-busty-meny-deano1-sexy-keiths-pics-beauty-hot-women-sensual-nudes-Swim-Wear-girl-beautiful-non-nude-cleavage-g%C3%BCzellik-big-boobs-Luv-of-Women-Sexy-Pics-g%C3%BCzeller-dev-awesome-Sensuel-Women-tarun87_large.jpg[/img]
A to 924:
[img]http://www.pharmas.co.uk/blog/wp-content/uploads/2010/02/anorexic.jpg[/img]
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 12:40 |
|
|
To ostatnie zdjęcie to 944 Pitersona
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 22-07-2010 12:46 |
|
|
hahahaha
a tu poniżej mamy 3 x 951 i 1 x S2 :
[img]http://nicalbonic.blox.pl/resource/Grubaski.jpg[/img]
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
Edytowane przez drwal dnia 22-07-2010 12:47 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 13:16 |
|
|
Wampir: ja bym raczej powiedział, że 924 to pani z pierwszego zdjęcia przed operacją powiększania biustu .
Tylko niech nikt nie próbuje wrzucać odpowiednika 928 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 22-07-2010 15:39 |
|
|
hehe jak juz sie bawimy w porównania
924:
[img]http://forum.dutchbodybuilding.com/members/bascross-albums-beest-picture101-arnold-schwarzenegger-vince-gironda.jpg[/img]
944:
[img]http://s2.mcstatic.com/thumb/1117529/6211795/4/flash_player/1/1/a_muscle_mans_huge_arms_greg_valentino_talkin_with_dave_5.jpg[/img]
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 27-12-2013 13:21 |
|
|
hehe - przypomniał mi się ten temat to odgrzebię
przy okazji wracając na moment do tematu : dlaczego jest takie tanie...
zaczynam się zastanawiać czy faktycznie nadal można je nadac tanim...
skoro przyzwoite 924 powinno ok 10 tyś kosztować to ja porównać co innego za 10 tyś można teraz kupić to zaczynam się zastanawiać czy na pewno 924 może nadal być uznawane za tanie?
znów jeżdżę nim teraz na co dzień i próbujac go teraz porównać do innych aut w tej cenie trudno na chłodno i racjonalnie zobaczyć jego przewagę i uzastadnienie ceny...
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-12-2013 17:43 |
|
|
1. Nie ma się co załamywać z tymi cenami. Kiedyś 356 było tanie jak barszcz, wiele z nich rdzewiało swego czasu jako niechciany VW garbus w wersji sport, a teraz ceny nawet standardowych wersji poszybowały wysoko.
2. Inna sprawa to podejście do moto-zabytków w PL. Wprawdzie powoli się to zmienia ale nadal patrzy się na nie jak na stare strucle dla szajbusów, którzy pakują kasę w sarocia zamiast kupić sobie nowe auto. Tzw. "normalnym" nie mieści się to po prostu w głowach.
3. 924 jest jeszcze stosunkowo dużo i nie ma na ten model jeszcze wzglednego szału. Przyjdzie stosowny czas i rozpoczną się poszukiwania 100% oryginału w jak najlepszym stanie. |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 27-12-2013 18:15 |
|
|
Rzeczywiście 924 są pod tym kątem jakieś dziwne. W zasadzie każdy z zabytkowych konkurentów z tamtego okresu, jeśli jest zadbany i oryginalny szybciej zyskuje na wartości. Do cen 924 powoli zbliżają się borewicze, duże fiaty (nawet wczesne MR), za zadbanego golfa gti (2) bez tuningu również trzeba wyłożyć powyżej 10k.
Argument, że jest ich dużo do mnie nie przemawia - bo za zadbaną beczkę ludzie wykładają po 20k, a ostatnio dla kolegi kupiliśmy bardzo przyzwoitą 115tkę w ciekawym kolorze za 20k (i dalej uważam że to okazja) - auta na tym tle masowe.
Przeglądając za to Niemieckie oferty, można zobaczyć wyraźną dysproporcje cen, pomiędzy ciekawymi egzemplarzami a autami drugiego sortu. |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-12-2013 19:04 |
|
|
Wiązałbym to raczej z dawnymi wspomnieniami/marzeniami. Ktoś kiedyś miał lub chciał mieć i teraz wraca/zdobywa po latach golfa, borewicza, beczkę itd. więc ich ceny kształtują się odpowiednio u nas. Podobnie jest z syrenami, maluchami i innymi krajowymi wyrobami samochodopodobnymi z czasów PRL - czasów młodości wielu z nas. W DE pewnie jest podobnie - 924 zajmuje jakieś tam sentymentalne miejsce w życiorysie wielu jego byłych posiadaczy. Pomijam oczywiście (bo to już całkiem inna sprawa) kolekcjonerów/właścicieli wersji limitowanych 924.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 27-12-2013 19:07 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 27-12-2013 19:30 |
|
|
Niekoniecznie się z tym zgodzę. Dużych Fiatów, Golfów, Beczek jest jeszcze tyle że dla każdego coś się znajdzie (pozostaje właśnie kwestia ceny). Znaleźć jednak Porsche godne auta kolekcjonerskiego jest trudniej, a i tak ceny powyżej 10k, to rzadkość. Pokarzcie mi faceta który nie marzył o Porsche?, szczególnie wtedy gdy większość zmotoryzowanego społeczeństwa śmigała syrenami, maluchami? Zresztą i dziś można kupić je za dobre pieniądze (te fiaty itd.)- a mimo to cieszą się większą popularnością.
Nie pomijałbym tu aspektu już wcześniej poruszanego - czyli łatki jaką ma 924 (choć 3/4 społeczeństwa i tak pewnie nie rozróżni 924 od Auta Mickiewicza).
Osobiście uważam, że 924 to bardzo dobry stosunek ceny do produktu, na pewno lepszy niż PF125, 126 czy borewicz, a mimo to ciągle są mało warte.
Co do spostrzeżenia twojego Mad - a propos sentymentu w DE, to chyba również niekoniecznie. Tam po prostu rynek dłużej się układał, za ładne 924 -5k i mamy auto z niskim przebiegiem, a taką beczkę czy /8 w stanie do dopracowania.
Podobnie sprawa ma się z Asconą MK1 (czyt. A) - moim zdaniem świetne auto i nie doceniane. Te w idealnym stanie można mieć za 3-4k Euro, a nowsze modele są droższe, choć dużo im brakuje.
Edytowane przez mojojojo13 dnia 27-12-2013 19:54 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-12-2013 21:05 |
|
|
Co do łatki - kiedyś podobnie było z 914, model długo nie uznawany przez fanów marki za Porsche. Powoli się to zmienia ale "wiele wody musiało upłynąć". Stopniowo doceniane będzie 924 ale jeszcze nie teraz - może za min. 20 lat. Tymczasem myślę że warto cieszyć się że 924 jest wciąż tanie w zakupie i utrzymaniu.
Co do Porsche - większości marka kojarzy się i kojarzyła wyłącznie z modelem 911 i żadnym inny więcej. Te "inne" były traktowane co najwyżej jako ciekawostki.
Co do sentymentów - rzeczywiścnie niekoniecznie ale "między innymi". Dlatego poldek, "fiaciki" i inne takie z epoki znajdują amatorow bo znane są ze wspomnień taty, dziadka lub wujka. Skoro jest zapotrzebowanie to i ceny robią się odpowiednie, bo ktoś wyczuł odpowiednią koniunkturę. Tak będzie kiedyś z 924, ale jeszcze nie teraz.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 27-12-2013 21:07 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 30-12-2013 17:21 |
|
|
dobre juz nie takie tanie
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 14-03-2019 08:53 |
|
|
Tak sobie przeglądam forum. Tu posty z 2010-2013 odnośnie cen 924 i porównując aktualny rynek to 924 przybrał i przybiera na wartości. Za 4-5 tys szrot do całkowitej odbudowy, jezdne do prac garażowych 10 - 15, no i reszta powyżej 15 tys. Oczywiście mowa o zwykłym 924. Kręcę się ostatnio za sensownym 924, w pojęciu dla mnie sensowne to wczesne 924 bo klasycznie lub jakimś 924s ze względu na właściwości jezdne. Ceny nie są już tak,, przystępne,, bo np 924s przegania cenowo? podstawowe 944. Jakie Wasze spostrzeżenia? Moje że tanie już było i tańsze już nie bedzie.
Edytowane przez kecaj73 dnia 14-03-2019 09:01 |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 14-03-2019 09:01 |
|
|
wiesz - wszystko idzie w górę
pamiętam czasy (Boże jak ten czas leci) kiedy za 25-30 kupowało się 944S2 i to było mega drogo a teraz ... teraz 25 za 944 to dobra cena - prawie okazja
aut ubywa, bardzo dużo poszło na części i nie przetrwało krasztestów ...
jak kupowałem swoje pierwsze 924 w 1996 roku to dałem za nie 7 tys PLN w 2010 kupowałem obecne 924 i też dałem za nie 7 kPLN a było w stanie bardzo ładnym.. to że one drożeją to chyba normalne - pokaz mi teraz w ogłoszeniach ładne 924 na sprzedaż kiedyś takich ogłoszeń było 20 - 25 a teraz 1-3.
Ale jedno za ile są ogłaszane a drugie ile czasu wiszą w ogłoszeniach i za ile idą finalnie ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 14-03-2019 13:33 |
|
|
ja pamiętam 928 pod płotami za grosze
914 spojrzeć się nie chciało
a 944 czy 924 to obciach było mówić ze to porsche
może za stary jestem ... |
|
Autor |
RE: dlaczego 924 jest tak tanie? |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 15-03-2019 06:23 |
|
|
no i dlatego teoria mowi ze jak 914 nikt nie chciał i gniły na potęgę po kontach a teraz ładne 914 to 100 kPLN - to dobrze to rokuje 924 .. może nie 100 ale przyzwoite 20 - 30 będą kosztować.
Z drugiej strony koszty utrzymania auta w dobrym stanie też rosną (lakier, blacha - to już są wydatki znaczne ) to niby dlaczego skoro remont to 30kpln to dobre auto ma kosztować 10 ?
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|