Postów: 3630 Miejscowość: Gdynia Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 28-04-2008 21:56
starsze tylnie blotniki(w sumie caly bok a nie tylko blotniki) mozna wyciac ze starszego modelu i wspawac w nowszy ze wzgledu na srednice otworu wlewu paliwa(w nowszym jest wieksza o ok.1.5cm),na odwrot juz nie no chyba ze chce sie wspawywac razem z nowym wlewem...
Damian: nic sie nie boj wszystko bedzie profesjonalnie zagumione,rdza nie bedzie miala prawa wyskoczyc...
Postów: 1768 Miejscowość: Freie Stadt Danzig Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 29-04-2008 20:39
przemek84 napisał/a:
starsze tylnie blotniki(w sumie caly bok a nie tylko blotniki) mozna wyciac ze starszego modelu i wspawac w nowszy ze wzgledu na srednice otworu wlewu paliwa(w nowszym jest wieksza o ok.1.5cm),na odwrot juz nie no chyba ze chce sie wspawywac razem z nowym wlewem...
a właśnie ja rezerwuje ten wlew z czerwonego już Ci chyba kiedyś mówiłem więc się teraz przypominam
Postów: 1768 Miejscowość: Freie Stadt Danzig Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 11-07-2008 11:37
czy 924 przypadkiem nie ma wlewu paliwa po drugiej stronie?
a moze to model na japonski rynek? ale wlew jest zawsze po przeciwnej stronie niz wydech
a moze ktos zrobil sobie taki tuning dla poprawienia symetrii i ma 2 klapki?
Postów: 1768 Miejscowość: Freie Stadt Danzig Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 12-07-2008 11:41
masz racje zdjecie musialo zosstac odwrocone a klamek nawet nie zauwazylem moja uwage przykul wlew i na nic innego nie patrzylem zaciski z przodu ma podrasowane