Autor |
RE: 924 na lawecie |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 08-10-2009 00:09 |
|
|
Właśnie. Tak z ciekawości jest możliwość zmiany w dowodzie masy własnej.
Podjechania na stację diagnostyczna taką wydmuszką i wynegocjowania wbicia w dowód np 950 kg ?? |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 08-10-2009 08:12 |
|
|
No to ja się nie muszę martwić czym przewozić mojego
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl
juha dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez juha dnia 08-10-2009 08:15 |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 08-10-2009 13:01 |
|
|
juha napisał/a:
No to ja się nie muszę martwić czym przewozić mojego
Juha - boskie...Kto Ci to pisał Musiałeś panience w komunikacji baaaaaardzo głęboko w oczy albo i gdzie indziej spojrzeć
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 08-10-2009 13:21 |
|
|
to wpis po weryfikacji wszystkich moich modyfikacji odchudzających auto
teraz nawet ze słabym silnikiem jeździ szybko
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl
Edytowane przez juha dnia 08-10-2009 13:21 |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 08-10-2009 13:25 |
|
|
http://moto.allegro.pl/item771256155_zolta_strzala.html
Jadak za małe pieniądze coś w sam raz z epoki .... |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 08-10-2009 22:04 |
|
|
Już oglądałem olo...był też fajny LT który był rówieśnikiem mojego prosiaka
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-10-2009 17:01 |
|
|
Już wcześniej znalazłem te lawety ale zapomniałem dodać, ponieważ ja przez
najbliższe kilka lat nie zrealizuje tego pomysłu, to może ktoś inny skorzysta?
DMC: 1450 masa własna: 250, czyli ładowność: 1200
http://www.allegro.pl/item759841624_laweta_orginal_aluminiowa.html
Wejdzie nawet 944 do 85 roku. Inne 944 przekraczają o 10kg, potem od 88 już o 60kg.
DMC: 1500 masa własna: 410, czyli ładowność: 1090
http://www.allegro.pl/item757977937_laweta_jednoosiowa_dmc_1500kg_netto_3700zl.html
Teoretycznie gorsza od tej poprzedniej i jeszcze tylko jedna oś, niby mniejsze
koszta, ale wydaje mi się, że dwie osie są bezpieczniejsze. 924 wejdzie na luzie,
ale fajnie mieć jednak trochę zapasu i móc legalnie zabrać coś cięższego o te 100kg.
No i czy taka aluminiowa jest godna polecenia?
Cena chyba przystępna
Problemu Jadaka to nie rozwiązuje, ale wydaje mi się że dla osób które mają
auta o DMC 2000 są idealne. Nawet DMC 2050 da radę to znieść. Chyba że ten
jeden kilogram to za dużo, teoretycznie musi być poniżej 3,5t.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 13-10-2009 17:03 |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 14-10-2009 11:53 |
|
|
Polecam jednak dwuosiową - stabilniejsza i bezpieczniejsza. Jednoosiową łatwiej źle wyważyć (nacisk na kulę haka nie powinien być większy niż 150kG) i zrobić kuku holownikowi po pierwsze a troszkę sobie po drugie ( przy źle wyważonej lawecie - jeśli jest większy nacisk do góry idzie przód i holownik gorzej reaguje na kierownicę a jeśli jest z FWD to i gorzej się zbiera, jeśli przeciążony jest tył lawety - ciągnie hak do góry - może się zerwać laweta, podobnie jak poprzednio - gorzej też się prowadzi) Dwuosiówka ma lepiej rozłożone ciężary po pierwsze a po drugie - jak się na nią wjeżdża - łatwiej dobrze ustawić auto.
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 10-11-2009 12:22 |
|
|
[img]http://www.utzon.se/bilder/both.jpg[/img]
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 na lawecie |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-11-2009 16:53 |
|
|
Hehe, ciekawy zestaw
Tylko pewnie niebezpieczny jeżeli chodzi o masy, już nawet nie mówię
nic o Policji. Chyba że w Szwecji jest inne prawo.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|