Postów: 3476 Miejscowość: Jelenia Góra Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 24-02-2009 07:27
Czy montowanie felg na 4-ry śruby w wersji turbo zdarzało się tylko w imporcie do USA czy w wersji Europejskiej też było coś takiego? Przeglądałem ostatnio ogłoszenia o 924 turbo w USA i spora część miała zwykłe zawieszenie z 924. W Europie takich nie widziałem. Zdaje się, że istniała dyskusja na temat pierwszych turbo, które to miały zawieszenie z 924 - ok 78/79 roku(?) no i jestem ciekaw czy to jest możliwe? Co myślicie?
Postów: 7461 Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 24-02-2009 12:56
Nie spora część, ale wszystkie miały zawieszenie ze zwykłego 24. Mniejsza moc,
więc stwierdzili, że wystarczą stare hamulce. Mało zakrętów, więc dobre będzie
stare zawieszenie
Natomiast wszystkie EU miały nowe zawieszenie, niezależnie od serii.
Postów: 1768 Miejscowość: Freie Stadt Danzig Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 24-02-2009 22:06
a czy to nie zależało od rocznika?
chyba do 79 puki miały wlew bez klapki wszystkie miały 4x108 z bębnami na tyle i tarczami z przodu a po 79 turbo dostało nowe hamulce które później trafiły do 44 i m471
może do wersji US później trafiły