Autor |
924-reaktywacja |
SIARRA
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 10.05.09 |
Dodane dnia 14-05-2009 20:28 |
|
|
Panowie mam pytanie dotyczące naprawy nadwozia. Mam bardzo skorodowane progi i okolice "łap" wachaczy tylnych.
Czy wytępują jakieś zestawy naprawcze, gotowe do wspawania?
Czy ktoś z Was już to przerabiał?
Proszę o radę.
951 s'89 306 PS sprzedany :cry:
928 S4 '86 sprzedany
928 GT sprzedany
911 Targa '85 .....Lalunia sprzedana
924 '78
924 '81 |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
SIARRA
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 10.05.09 |
Dodane dnia 14-05-2009 20:45 |
|
|
Kolejny problem mam następujący. Do oleju przedostaje się benzyna.
Wtryskiwacze już spawdzałęm i są ok. Co może być przyczyną.
951 s'89 306 PS sprzedany :cry:
928 S4 '86 sprzedany
928 GT sprzedany
911 Targa '85 .....Lalunia sprzedana
924 '78
924 '81 |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-05-2009 21:23 |
|
|
z progami ostatnio ludzie zaczeli kombinowac i szukac jakichs reperaturek. Sam mialem wytlaczane przez jakiego znajomego blacharza za 200zl i prezentuja sie b.dobrze. Byla jedna sztuka sprowadzona z magazynu i fabryki ze szwecji ale zakonczyli juz produkcje i jej nie wznowia. Musisz poszukac okolicznych blacharzy bo na bank maja dojscia do ludzi ktorzy robia takei rzeczy na zamowienie.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 14-05-2009 21:53 |
|
|
jeżeli do oleju dostaje się benzyna to może być problem z pierścieniami tłokowymi Jedna rada sprawdz jakie masz ciśnienie
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
SIARRA
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 10.05.09 |
Dodane dnia 14-05-2009 22:02 |
|
|
silnik jest po remoncie. Pierścienie nówki. Ciśnienie jest ok.
951 s'89 306 PS sprzedany :cry:
928 S4 '86 sprzedany
928 GT sprzedany
911 Targa '85 .....Lalunia sprzedana
924 '78
924 '81 |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 14-05-2009 22:43 |
|
|
To może w takim razie jest to wina układu paliwowego? (Bo zakładam, że pracuje na wszystkich cylindrach) Może po prostu masz za bogatą mieszankę? A bogatą mieszankę może fundować źle skalibrowany WUR dający za niskie ciśnienie sterujące. Jest jeszcze rozdzielacz paliwa, z którym ja walczę obecnie.
Powodzenia!
P.S.
Aa czytałem gdzieś jeszcze, że jeśli auto jest eksploatowane zimą na krótkich trasach, to benzyna się ochoczo do oleju przedostaje.
Don't panic!
Edytowane przez miniver dnia 14-05-2009 22:45 |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 14-05-2009 23:09 |
|
|
Krotkie trasy, za bogata mieszanka, lejace wtryskiwacze, moze piaty wtrysk przepuszcza...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 924-reaktywacja |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-05-2009 23:55 |
|
|
progi - zarówno w S-ce jaki i teraz w turbo chłopaki mi zakładają lekko przerobione progi od jakiegoś MB. Postaram się popytać w weekend na czym to dokładnie polega. W każdym razie - spełnia funkcję należycie! |
|