Autor |
Różnica pomiędzy 924 a 924 turbo? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 04-06-2007 20:19 |
|
|
Jakie są różnice w silniku biorąc pod uwagę tylko wersję 2L... z tego co przeczytałem robiono wersję Turbo z 2L silnikiem, czym on różnił się od standardowej wersji?
Co do maski to chyba montowano taką z wycięciem po lewej patrząc od przodu... no i dodatkowe wloty powietrza pod emblematem. |
|
Autor |
RE: Różnica pomiędzy 924 a 924 turbo? |
wlochaty
Użytkownik
Postów: 343
Miejscowość: bydgoszcz
Data rejestracji: 24.01.07 |
Dodane dnia 05-06-2007 09:24 |
|
|
Turbo miały jeszcze inne zawieszenie i koła na 5 śrub, a takowy nosek z wlotami turbo mam w swoim, ale już takiego kupiłem
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232 |
|
Autor |
RE: Różnica pomiędzy 924 a 924 turbo? |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 05-06-2007 10:52 |
|
|
tez mialem taki nosek... przede wszystkim jest inny silnik, inna zawiecha, inne hamulce...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Różnica pomiędzy 924 a 924 turbo? |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 05-06-2007 17:30 |
|
|
silnik jest raczej ten sam tylko doprężony... tak mje sie wydaje sie mje
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Różnica pomiędzy 924 a 924 turbo? |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 05-06-2007 21:38 |
|
|
pozwolę sobie zacytować siebie samego (tekst z archiwów)
924 turbo zostało zaprezentowane w roku 1978, z zastosowaną turbosprężarką KKK, osiągało moc 170 KM (od 81 roku 177 KM). Zmieniono głowicę, zawory i zmniejszono stopień kompresji do 7,5:1. Samochód miał również zmienione detale nadwozia, charakterystyczne tylko dla tego modelu. Nad przednim zderzakiem i pod nim, oraz na masce, pojawiły się wloty powietrza niezbędne do chłodzenia wysilonej jednostki. 924 Turbo oferowane było z udoskonalonym zawieszeniem (wentylowane tarcze z przodu i z tyłu), oraz seryjnie montowanym tylnym spoilerem. Najczęściej lakierowane jednocześnie w dwóch kolorach. Auto przyspieszało od 0 do 100 km/h w 7 sekund, a strzałka prędkościomierza zatrzymywała się dopiero przy 225 km/h.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|