Autor |
968 CS |
Przemek1234
Użytkownik
Postów: 513
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 14.03.11 |
Dodane dnia 28-11-2015 14:10 |
|
|
Gdybym miał wybór między 968 CS a 911 z podobnego okresu to wybieram 68
http://petrolicious.com/articles/man-machine/just-because-remembering-porsche-s-ultimate-front-engined-sports-car
924 '80 2.0 było
944 '86 2.5
944 '89 S2
981 '13 2,7 |
|
Autor |
RE: 968 CS |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 28-11-2015 15:52 |
|
|
Pod dwoma warunkami, - kierownica w 68 bedzie po prawidłowej stronie ,-911bedzie w zwykłej wersji bo jezeli rs, rsr lub turbo zdradziłbym 68 na ich rzecz. i jeszcze jedno lata produkcji zazębiaja sie z 993 i wtedy wybór nie taki prosty.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 968 CS |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 28-11-2015 16:02 |
|
|
no a ja 928 GTS
968 to super auta - szkoda że ich tak mało na rynku. Parę lat temu myslałem że własnie na 968 się przesiądę po 924 (ale mi sie cyferki poprzestawiały ) - ciekawy jestem czy też z czasem ich ceny poszybują?
ja myśląc teraz o zakupie miałbym poważny dylemat pomiędzy 968 a 944 turbo - jak myślicie - który lepiej rokuje pod kątem utrzymania/zwiększenia wartosci?
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 28-11-2015 16:45 |
|
Autor |
RE: 968 CS |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 28-11-2015 17:03 |
|
|
968 cs są już w chorych cenach ale chętnie bym przytulił
Vip3r cs będzie lepsze inwestycyjnie ale trzeba 10 euro więcej wyłożyć
Ostatnio co zaglądam na mobile czy autoscaut to zawał .
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: 968 CS |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 28-11-2015 17:28 |
|
|
Mam nadzieję, że jak minie moda na klasyki to transaxle trochę potanieją.
|
|
Autor |
RE: 968 CS |
Przemek1234
Użytkownik
Postów: 513
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 14.03.11 |
Dodane dnia 28-11-2015 20:40 |
|
|
tona napisał/a:
Pod dwoma warunkami, - kierownica w 68 bedzie po prawidłowej stronie ,-911bedzie w zwykłej wersji bo jezeli rs, rsr lub turbo zdradziłbym 68 na ich rzecz. i jeszcze jedno lata produkcji zazębiaja sie z 993 i wtedy wybór nie taki prosty.
podpisuję się pod tym
924 '80 2.0 było
944 '86 2.5
944 '89 S2
981 '13 2,7 |
|
Autor |
RE: 968 CS |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 28-11-2015 21:03 |
|
|
vip3r napisał/a:
ja myśląc teraz o zakupie miałbym poważny dylemat pomiędzy 968 a 944 turbo - jak myślicie - który lepiej rokuje pod kątem utrzymania/zwiększenia wartosci? 968 TS i wszysto jasne Najlepiej ori
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 28-11-2015 21:04 |
|
Autor |
RE: 968 CS |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 28-11-2015 21:19 |
|
|
Tak na szybko..w zwiazku z moim 'doktoratem' na temat CS- turboS turboRS- auta wielkich pasjonatow bo do czerwonego zostały zakupione recaro PP za grube pieniazki (nie wszystkie CS miały te fotele) Czarny tez ma przynajmniej odnawiane fotele i brak m030 czyli zwykłe hamulce (298mm) i brak spreżyn z tyłu. A 10kołE za CS to albo bajka albo naprawde zamierzchła historia.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 968 CS |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 28-11-2015 21:26 |
|
|
vip3r napisał/a:
no a ja 928 GTS
968 to super auta - szkoda że ich tak mało na rynku. Parę lat temu myslałem że własnie na 968 się przesiądę po 924 (ale mi sie cyferki poprzestawiały ) - ciekawy jestem czy też z czasem ich ceny poszybują?
ja myśląc teraz o zakupie miałbym poważny dylemat pomiędzy 968 a 944 turbo - jak myślicie - który lepiej rokuje pod kątem utrzymania/zwiększenia wartosci?
Najlepiej byłoby mieć kolekcję 968 (idealnie CS), 944 turbo S i 928 GTS - to co najlepsze z całej gamy transaxli.
A tak na serio to wybór między 944T a 968 jest trudny. Jeśli to miałoby być auto do kolekcji, do zostawienia w oryginalnym stanie to chyba jednak 968. Turbo zawsze będzie kusić osiągami i możliwością łatwej ich poprawy, dłubania, dmuchania itp...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 968 CS |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 28-11-2015 22:54 |
|
|
Pamietam, jak w 2005 kupilem 968 co prawda nie cs ale160tkm ksiazka serwisowa do konca ,kompletny wszystkie oslony ipt itd za 9keuro takie czasy nie wroca.
Odnosnie 951 vs 968 wybralem turbo ,kusilo wlasnie ta latwa poprawa osiagow o ktorej pisal Piterson.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Edytowane przez michal951 dnia 28-11-2015 22:55 |
|