Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ant944
Użytkownik
Postów: 38
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.09.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 13:30 |
|
|
ciachu napisał/a:
A dlaczego sami się w tym wszystkim pogubli?
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Pewnie jest zapotrzebowanie na oszczędne Porsche to robią żeby zarobić kolejne miliony... Oby tylko do benzynowych modeli nie dodawali instalacji gazowej gratis jak w Hjundaju
924 Turbo w częściach składam na sezon lato 09
911 na codzień |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 13:34 |
|
|
oby..
Swoją drogą jest jeden ważny powód dlaczego akceptuję taki stan rzeczy [cayenne].. wiadomo zresztą.. Porsche jedyna taka niezależna firma na świecie, a nie Ferrari-Fiat, Laborghini-Audi itd...
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ant944
Użytkownik
Postów: 38
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.09.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 13:56 |
|
|
Powiem Ci że nowoczesne Porschaki mają różne kwasy
1 Karygodny (dla mnie) to diesel w Cayenne i w ogóle całe to Cayenne
2 Tiptronik który sam zmienia biegi (nie masz odcięcia zapłonu skrzynia sama zmieni bieg pomimo zmiany manetkami)
3 PSM którego nie można całkowicie wyłaczyć
4 Automat w 911 tragedia... Rusza z dwójki,w wersji automatic samochód jedzie jak dupa wołowa...
924 Turbo w częściach składam na sezon lato 09
911 na codzień |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 14:03 |
|
|
lambo robi traktory i co ? czy one sa sportowe ? ale lambo to lambo...
porsche ma byc z natury sportowe, suvy i diesle w porsche to takie poczatki nakladanie mezczyznie makijazu i zakladania stanikow. Brudna marka sie robi. Niebawem beda robic town-car'y z silnikiem 1.4TDci
wiocha
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 14:06 |
|
|
Antek, nie przerażaj mnie
jeździłeś 944, 924, chwaliłeś, jeździsz 996, zacząłeś narzekać
zdejmuje plakat ze ściany chyba, że napiszesz coś miłego
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ant944
Użytkownik
Postów: 38
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.09.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 14:29 |
|
|
Powiem Ci że to niestety prawda.
996 jest fenomenalne przyspiesza jak dziki pali jak na te osiągi niewiele, ale już jak masz kontrolę trakcji to cytuję pana z salonu "w krytycznym momencie system i tak się włączy" to po co ten wyłącznik. Chyba dla przysłowiowego faceta po 40 który chce sie popisać przed swoją 20 letnią kochanką i spalic gumę ale tak żeby się przy okazji nie zabić... Tiptronic PORAŻKA ŻENADA TRAGEDIA. Samochód traci cały urok. To jest dobre w Mercedesach i tam to polecam ale w PORSCHE? Biedactwo męczy sie na niskich obrotach no bo nie da rady cały czas automatem zapier.... A jak w ręczne zmieniasz biegi to i tak automat sam zmieni jak będzie trzeba... EXTRA... Carrera 4 tiptronic którą testowałem to samochód dla EMERYTA który od czasu do czasu lubi sobie podnieść ciśnienie ale bez Viagry bo jedno i drugie razem już zabije... Wiesz Ciachu co sobie kiedyś kupie 924 gtr bo tam jedyną elektroniką jest zegarek a ma 275 koni...
Moja 911 nie ma kontroli trakcji napędu na 4 koła ani tiptronika i daje tyle adrenaliny że to poemat, 911 Carrera 4 s to pomyłka chyba że ktoś chce jeździć bokami po żużlu ( w sumie nawet i to nie bo psm ci na to nie pozwoli)
Tylko wersje gt3 gt2 i carrera gt mają całkowicie wyłączaną kontrole trakcji
Ja kocham 944 bo to moje pierwsze PORSCHE i uważam że jest piękne dużo ładniejsze od 996 i nie ma nawet ABS ... A 996 to furka na co dzień bo jest nowa i się nie będzie psuła a jeździ szybko i lata bokami po winklach ...rzekłem
924 Turbo w częściach składam na sezon lato 09
911 na codzień |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 14:41 |
|
|
porsche diesel to same początki - od traktora się zaczęło
a hybrydowe - ostatnio czytałem w naszym klubowym newsletterze, że już na początku XX wieku porsche zaprezentowało pierwszą hybrydę
Ant - bardzo ciekawy projekt z 931 - mógłbyś rozwinąć w osobnym wątku? z ogromną chęcią poczytam
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 02-03-2008 14:42 |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ant944
Użytkownik
Postów: 38
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.09.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 15:11 |
|
|
OK
924 Turbo w częściach składam na sezon lato 09
911 na codzień |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 02-03-2008 21:45 |
|
|
igor napisał/a:
a hybrydowe - ostatnio czytałem w naszym klubowym newsletterze, że już na początku XX wieku porsche zaprezentowało pierwszą hybrydę
hybrydę w panamerze zapowiadają na koniec przyszłego roku...
A co do cayenne - w sumie mam do niego mieszane odczucia...z jednej strony prosię...z drugiej jakieś takie nie takie...Wnętrze mi sie podoba, gdybym miał nadmiar kasy i szukał auta rodzinnego - poważnie bym się zastanowił...TO samo tyczy panamery...Przy czym w obu, podobnie jak w 996 drażni mnie jedo - światła a'la boxter. Jakoś nigdy od samego początku mi nie leżały. Mam wrażenie, że położenie świateł od 993 "wybiło zęby" jedenastce...Tak, że moja bezwarunkowa miłość do firmy kończy sie na 964. Potem jest słabość, ale bez "miękkich kolan".
W każdym razie, pamiętająć o tym co ortodoxi mówili o 914 i 924 daleki jestem od mówienia, ze coś nie jest prawdziwym Porsche...świat się zmienia, motoryzacja też( co do argumentu, zę lambo nie robi suv-ów - fakt, nie robi...bo sparzyli się na LM-02 które było klasyczną terenówką klasy Hummera - jeśli nie wierzycie to poszukajcie - swego czasu Lambo to była ulubiona terenówka arabskich szejków). A Porsche jest. Kiedyś omal nie stało się własnością VW, teraz to VW jest w dużej części własnością Porsche...i niech tak zostanie.
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 22:11 |
|
|
a ja tam nie wiem co się czepiacie. Takie są prawa rynku. Dzięki temu porsche trwa (i zapewne przetrwa) jako marka samodzielna, jak ktoś zauważył.
924 też było wielką profanacją i do dziś właściciele "prawdziwych" prosiaków się z 924ki podśmiewają.
Cayenne to nie porsche? Ma wspaniałe osiągi, wspaniałą stylistykę (nie jest wyciosane z kloca drewna jak wszelkie suvy typu x5, tuareg) Mimo gabarytów wygląda lekko i... szybko. Wnętrze typowo porschowskie. A że jest sporo wyższe? Dla mnie jest najpiękniejszym autem z klasy "pseudo terenówek". Wiem rzecz gustu, ale teksty typu dla mnie ten model to nie jest porsche jest po prostu dziecinne.
Te auta to dzieła sztuki, tak samo jak np. albumy muzyczne. Jeżeli artysta wyda w czyimś mniemaniu gorszy album to znaczy, że to nie jego dzieło? Litości...
Co do wyłączania kontroli trakcji... Pewnie na forum mamy samych mistrzów kierownicy pokroju Stirlinga którzy jeżdżą swoimi sprzętami wyłącznie po torze skutecznie przekraczając wszelkie prawa fizyki...
Kończy się to jak skończyło się w pewnym ferrari kilka dni temu.
Niestety dzisiejsze porschaki dramatycznie odbiegają osiągami od naszych poczciwych 924, 944 i żeby nad nimi zapanować niestety zdecydowana większość kierowców będzie potrzebowała TC...
Panowie, więcej dystansu. Mniej Top Gear...
|
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 02-03-2008 22:19 |
|
|
Damian napisał/a:
Panowie, więcej dystansu. Mniej Top Gear...
Co ty chcesz od Top Gear Ten program jest rewelacyjny, a to że faworyzują głównie Brytyjskie super sportowe autka, typu Aston Martin to nic dziwnego bo to w końcu ich produkt narodowy. Tak samo jak programy Niemieckie chwalą Niemieckie maszyny. My Polacy niestety nie mamy się czym pochwalić , nie mamy ani Porsche, ani Astona Martina, nie mamy nawet już Poloneza. Po drugie ich spojrzenie na Porsche jest pozytywne, nawet Hammond ma 911 i jest wielkim fanem Porsche, ale Porsche jest jakby nie było bardziej komercyjnym samochodem niż Aston, a oni lubią autka niszowe
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 23:11 |
|
|
eee.. chyba Damianowi chodziło o coś innego z tym Top Gear
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
ant944
Użytkownik
Postów: 38
Miejscowość:
Data rejestracji: 08.09.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 23:18 |
|
|
Damian napisał/a:
Co do wyłączania kontroli trakcji... Pewnie na forum mamy samych mistrzów kierownicy pokroju Stirlinga którzy jeżdżą swoimi sprzętami wyłącznie po torze skutecznie przekraczając wszelkie prawa fizyki...
Kończy się to jak skończyło się w pewnym ferrari kilka dni temu.
Niestety dzisiejsze porschaki dramatycznie odbiegają osiągami od naszych poczciwych 924, 944 i żeby nad nimi zapanować niestety zdecydowana większość kierowców będzie potrzebowała TC...
Dzisiejsze Porsche nadal nie potrzebują TC i TC nie pomoże w niczym jak nie ma wprawy i wyobraźni a tego właśnie mamy przykład na f360 które w system kontroli trakcji jest wyposażony w standardzie... Uważam że większość systemów które są w samochodzie przy treningu jazdy i umiejętnościach kierowcy nie są potrzebne... Jeśli kupujesz samochód który w 5s ma 100km/h a w 15s 200 km/h to czy ma TC czy nie zanim zaczniesz wciskać gaz powinieneś sporo potrenować bo fura ma tyle mocy że i przy 150 potrafi pociągnąć bokiem... Ja nie lubię jak samochód myśli za ciebie ( pomaga zmieniać biegi, jak zarzuci to pomaga odzyskać kontrole itp.) i nie dlatego że tiptronik jest wolniejszy bo nie jest i z TC też można szybciej brać zakręty ale dlatego, że prawdziwa męska jazda dająca satysfakcję i adrenalinę jest bez systemów. A z carrerą 4s w tiptroniku to pewna osoba miesiąc po zdaniu prawka sobie radzi... Zresztą i 996 w manualu i bez PSM można jeździć powoli kwestia ile wciskasz gazu... I tylko proszę niech nikt z właścicieli Porsche nie krytykuje szybkiej jazdy...
924 Turbo w częściach składam na sezon lato 09
911 na codzień |
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 02-03-2008 23:47 |
|
|
Miałem nic nie pisać w tym temacie, ale co tam...
Jak dla mnie Porsche w ostatnich latach schodzi na psy. Od samego początku była to firma produkująca auta sportowe - i przez wiele lat siłą napędową było dążenie do perfekcji, nowatorskie rozwiązania, sukcesy w sporcie - jednym słowem PASJA. Popatrzcie jakie w poprzednich dekadach niesamowite Porsche powstawały (choćby 904-910, 917, 934-936, 956) i jakie odnosiły sukcesy! A ostatnie 10 lat - posucha.
Od pewnego czasu (dla mnie było to pojawienie się Boxstera i zaraz potem 996) dla koncernu liczą tylko pieniądze. Wypuszczanie kolejnych modeli nie z myślą o przetrwaniu jako niezależny producent tylko o zarobieniu kolejnych milionów. Porsche przestaje być firmą ekskluzywną, jeszcze kilka lat (i kilka modeli) i stanie się takim trochę lepszym BMW.
|
|
Autor |
RE: Porsche Diesel - stalo sie |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 03-03-2008 16:59 |
|
|
Piterson wyjales mi to z ust! Kazda marka moze robic co tam sobie przeciez chce, ale nie oszukujmy sie Cayenne to lipa. Mialem okazje jechac tym czyms kilka razy, rozne modele. Lipa...Najnizszy model pierwszej generacji bez wypasu - porazka! To jechac nie chcialo nawet jako zwykly dupowoz.
Diesel ok, Golf Porsche ok, limuzyna Porsche ok. Ale ja tam nowego sobie nie kupie. Zawsze myslalem o Porsche ze to marka wlasnie prowadzona z Pasja i przede wszystkim tradycja, a tu tylko pieniazki i nic wiecej. Ktos powie normy spalin - Koenigsegg jakos potrafi, a Porsche? Szkoda fajnej marki, dobrze ze jest w czym wybierac do 93r. A co do diesla - takie rzeczy sie planuje latami, nie miesiacami. Kupili VW by robic auta w wiekszych liczbach - proste.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|