Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: 944 pomoc przy zakupie |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 15-03-2015 20:12 |
|
|
1. Moim zdaniem rynek jest niezmienny od 5 lat. 944 2.5 kosztuje mniej więcej od 10tys do 15tys, czasem ogłoszeń jest więcej (zima) czasem mniej (lato).
2. Jak tak swojego używam, bez obaw mogę ruszyć nim w dalszą podróż, choć wiadomo, że 100% gwarancji na bezawaryjną jazdę nigdy nie ma, ale to nawet w nowych autach.
3. Ja bym radził kupić w jak najlepszym stanie.
4. Przy max zniżkach w PZU 300zł OC/rok + składka roczna w Klubie PZMOT, aby mieć zniżkę na pojazdy zabytkowe w PZU, ja płacę 100zł, ale niektóre kluby mają niższe składki roczne.
5. moim zdaniem się nie opłaca
6. ja bym się nie bał USA i myślę, że nie wpływa to cenę, w dużo większym stopniu na cenę wpływa stan auta lub osobista wycena sprzedającego
|
|
Autor |
RE: 944 pomoc przy zakupie |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 16-03-2015 08:47 |
|
|
1. Może w DE osiągnięto już cenę jaką potencjalni kupujący są chętni zapłacić, więc ceny nieznacznie siadają... to możliwe, stare auta mają okresy gdzie rosną w cenę i gdzie tanieją... to naturalny proces. Być może kupujący też zaczynają wyraźnie dzielić auta na zadbane droższe, jak i zaniedbane dużo tańsze - ten podział nie występuje w PL u nas każdy to lalka i cukierek...
2. Jesli kupisz dobrą bazę to może Ci się uda mieć coś w miarę mało awaryjnego, ale z pewnością wymaga to dokładnego przejrzenia auta i wymiany elementów które mogą zawieść.
np. sprawdzenie i regeneracja alternatora, sprawdzenie łożysk, sprawdzenie sprzęgła, sprawdzenie całego układu chłodzenia, 30letnia chłodnica i nie zmieniana pompa wody mogę zatrzymać Ciebie wszędzie.
3. Nie masz garażu nie umiesz i nie robiłeś, czyli za wszystko będziesz płacił...
Jeśli nie masz kogoś kto Ci pomorze.
Uważaj, bo u nas każdy egzemplarz jest kolekcjonerski.
Kupic można do robienia całościowego coś co kosztuje 3tys. a takich nie znajdziesz... choć te parchy z angli w ogłoszeniach pewnie tyle kosztowały...
4. aż tak tanio nie jest... zazwyczaj koło 500zl ale to zależy też od Twojego wieku, zony dzieci...
regionu... w Warszawie stawki są np. z kosmosu, w lubelskim niskie, a i tak połowa lubelskiego jeździ do warszawy... więc sama rejonizacja jest bez sensu.
Jak się uda ze zniżką w PZU.... to może być naprawdę tanio.
5. Opłaca się rejestrować youngtimera jako zabytek?
NIE, NIE i jeszcze raz NIE
moim zdaniem na dziś dzień się nie opłaca, pomyśl o odsprzedaży takiego auta, jest skutecznie ograniczona do naszego rynku, który chwilowo nie ceni samochodów tak jak za granicą i jeszcze sporo wody upłynie zanim zacznie. Czy warto? jak spiszesz wszystkie za i przeciw to moim zdaniem nie, jak uwzględnisz, że Twoje auto mając 40 lat staje się pojazdem historycznym co też ma znaczenie w pewnych kwestiach jak np. OC ...
6. Jak jest z amerykańcami? Czy to naprawdę taka tragedia, że dopisanie "keine USA" w ogłoszeniu winduje cenę samochodu?
To zależy... dla kolekcjonerów może to mieć znaczenie i windować wartość.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 pomoc przy zakupie |
Stefan
Użytkownik
Postów: 48
Miejscowość: Elbląg
Data rejestracji: 09.03.15 |
Dodane dnia 16-03-2015 18:56 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:Być może kupujący też zaczynają wyraźnie dzielić auta na zadbane droższe, jak i zaniedbane dużo tańsze - ten podział nie występuje w PL u nas każdy to lalka i cukierek...
I teściu z teściową tylko do kościoła i sklepu jeździli
Bluebird Tomek napisał/a:
1. Moim zdaniem rynek jest niezmienny od 5 lat. 944 2.5 kosztuje mniej więcej od 10tys do 15tys, czasem ogłoszeń jest więcej (zima) czasem mniej (lato).
Więc to tłumaczy moje zdziwienie gdy sprawdziłem w styczniu
Dzięki za pomoc!
Czyli wiem na teraz że najważniejsze to kupić raczej sprawną bazę niż błyszczący eksponat, nie bać się amerykańskich modeli i trzymać z dala od konserwatora zabytków |
|
|
|
|