Autor |
RE: nie da się? da się! :) |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 19-11-2011 13:09 |
|
|
hura!
tomo dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 2 |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 19-11-2011 13:10 |
|
|
przed i po.
tomo dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 3 |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 19-11-2011 13:11 |
|
|
.
tomo dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez tomo dnia 19-11-2011 13:12 |
|
Autor |
RE: 944 S2 [porada potrzebna] męskie decyzje |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 19-11-2011 13:23 |
|
|
A czy przypadkiem dolne gwinty nie sa fabrycznie wzmacniane stalowymi tulejkami? Czy gwint w aluminium wytrzyma? Nadlew ma duzo mniejsza wytrzymalosc od alumunium odlewanego cisnieniowo nawet jesli oryginalnie wstawek nie bylo...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 19-11-2011 13:26 |
|
Autor |
RE: 944 S2 [porada potrzebna] męskie decyzje |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 19-11-2011 14:19 |
|
|
tego to nie wiem, może gdzieś dotrę do informacji. Ale mam nadzieję, że nie. Gwarancję na to będę miał, ale wiadomo że nie o to chodzi bo szkoda zabierać się za to jeszcze raz.
|
|
Autor |
RE: 944 S2 [porada potrzebna] męskie decyzje |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 19-11-2011 14:43 |
|
|
z drugiej strony, to jak pamiętam tulejki mieli tam wstawiać, więc prawdopodobnie są tylko może nie jest to widoczne (jak widać na poniższym foto zaznaczyli to sobie).
Byłem tam na szybko tylko fotki porobić pod nieobecność osoby, która to wszystko robiła.
tomo dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez tomo dnia 19-11-2011 14:50 |
|
Autor |
RE: 944 S2 [porada potrzebna] męskie decyzje |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 19-11-2011 19:50 |
|
|
Z drugiej strony jak śruby nie było wcale i też się jakoś trzymało to teraz będzie tylko lepiej. Gratuluję męskiej decyzji i ratowania prosiaka.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: 944 S2 [porada potrzebna] męskie decyzje |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 19-11-2011 21:35 |
|
|
Mi nie chodzi o to, ze sie urwie podczas jazdy ale o to, ze gwint sie ukreci juz na etapie skrecania... Te sruby dokreca sie dosc mocno.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 944 S2 [porada potrzebna] męskie decyzje |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 28-11-2011 17:04 |
|
|
u spawaczy koszt zabawy 800zł, więc mogło być gorzej
michal928: odnośnie tulejek to okazuje się, że są obustronnie gwintowane i wkręcane.
Dają rok gwarancji, no zobaczymy...
teraz jeszcze chyba poszukam tarczy ze sprężynami bo moje obecne gumowe niby regenerowane ale z tą gumą to nigdy nie wiadomo.
|
|
Autor |
RE: 944 S2 naprawa bloku |
Bartosz_se
Użytkownik
Postów: 139
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.11.10 |
Dodane dnia 28-11-2011 18:48 |
|
|
Nie powinno być problemu z dokręceniem klucz dynamometryczny i w drogę nic się niestanie.Druga sprawa posmaruj gwint smarem miedzianym to się nie zapieka śruby co często zdarza się przy aluminium
A przy zdjęciu z półosiami to gdzie nie masz gwintu na tych śrubach ???
Obecnie:
BMW G31 M550D 19 rok
Było:
BMW E61 535D 04rok porobione na 400 KM
Mercedes C124 230CE 92 rok
BMW 730I 96 rok
Saab 9000 2.3 92 rok
Porsche 944 2.5 85 rok
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=3628 |
|
Autor |
RE: 944 S2 naprawa bloku |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 28-11-2011 19:47 |
|
|
Bartosz: chodzi Ci o te pierwsze zdjęcia z tylnymi półośkami? tam to się okazało, że dwie śruby były ułamane na pół i latało to luźno a myślałem, że po prostu gwint ukręcony.
Kupiłem nowy zestaw śrub i wszystko gra.
|
|