Autor |
Czy warto ratować to 951?? |
Kamien
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Belgia
Data rejestracji: 31.10.23 |
Dodane dnia 27-01-2025 21:29 |
|
|
Siema kochani,
Jak to bywa przeglądam czeluści internetu w poszukiwaniu samochodów których i tak nie zamierzam kupić ale trafiłem na to strasznie skundlone 944 turbo, ale wiadomo.. Cena czyni cuda 
Niedługo przeprowadzam sie na chate gdzie będę mial ogromny garaz i mam sporo czasu i chęci. Zastanawiam się jak bardzo złym pomysłem moze byc taki projekt?
https://www.troostwijkauctions.com/pl/l/1989-porsche-944-turbo-A3-28107-19104
Na filmiku widac jak zle chodzi silnik, to moje główne zmartwienie bo progi i wnętrze sie ogarnie, ostatecznie pewnie cale auto bym polakierował.
Czy to rozrząd pokracznie ustawiony czy gora silnika juz poszła?
Ta smuga dymu to moze plyn chłodniczy kapiacy na kolektor wydechowy? Jest tam nad nim przewód, moze to on. No chyba ze glowica puszcza plyn, wtedy raczej nie ma o czym gadac.
Tak luźno dla sportu pytam bardziej doświadczonych kolegów, co o tym sądzicie??
1987 944 Targa 2.5
1990 W124 250d
1992 Eriba Touring Triton |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7479
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-01-2025 22:34 |
|
|
Czy ja wiem czy ten silnik chodzi źle. Szkoda, że nikt go nie przegazował. Pewnie stoi długo, odpalany na krótko i popychacze zaworów bez oleju. Napisali, że silnik po remoncie. Możesz poprosić o papiery z tego remontu.
Ten "dym" to pewnie tylko woda na wydechu.
Te progi to może tylko brud?
W tej cenie to bym się nie zastanawiał. Jakby Cię miał wyjść do 40k zarejestrowany w kraju to bym się w to pchał. Jakbyś kupił i chciał za tyle odsprzedać to pisz 
A jak nie zamierzasz licytować to też pisz.
Opcje:
139
Ogrzewanie lewego siedzenia
288
Układ mycia reflektorów
328
Radio Blaupunkt Bremen SQR 46
z ARI
340
Ogrzewanie prawego siedzenia
437
Siedzenie komfortowe, lewe,
elektryczna regulacja
501
Napis Turbo na błotniku
650
Zdejmowany dach, elektryczny
946
Obicia przednich siedzeń,
skóra/skóra/sztuczna skóra
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 27-01-2025 22:45 |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
kondzi
Użytkownik

Postów: 1569
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 28-01-2025 09:49 |
|
|
Tak jak qbak pisze, chodzi jak traktor bo stal długo i popychacze klepią. U mnie jak postoi kilka miesiecy to dobie 15 minut je slychac zanim sie wyciszą.
Ogólnie auto trupowate i nie warte zeby je przywracać do stanu fabrycznego - za drogo to wyjdzie, lepiej kupic od razu ładne. Ale jesli chcesz miec po prostu fajne auto do jezdzenia, którego ze tak powiem nie szkoda, to dobra opcja. Mechanicznie to nie sa jakies bardzo skomplikowane auta, 8 zaworów w głowicy tez na koszty Cie nie narazi zbytnie. Tak wiec wszystko zalezy od tego czego oczekujesz finalnie od tego auta.
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
Kamien
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Belgia
Data rejestracji: 31.10.23 |
Dodane dnia 28-01-2025 18:11 |
|
|
Dzieki wielkie za pomoc chlopaki!
Nie wiedzialem ze popychacze tak lubia klepac, u mnie nigdy nie zaznalem tego fenomenu, chociaz moze to dlatego ze nawet w zime ja regularnie odpalam, no i stoi zawsze w garazu.
Sadze ze te progi gnija od srodka ale podejme rekawice, ogolnie pracowac przy autach lubie rownie bardzo co nimi jezdzic wiec nie ma problemu.
Myslalem o wymianie mojej wycackanej 944 na to 951, bo wlasnie nie byloby mi jej szkoda upalac, poza tym mialbym turbo w cenie 924 Oczywiscie to poczatek wydatkow ale mniejsza o to, takie mamy hobby!
Te grzane dupy kusza, az sie prosi na daily.
Bede licytowal, chociaz nie jestem jedyny i nie mam za duzego budzetu, zobaczymy.. Dom aukcyjny bierze 19%, a cena minimalna nadal nie osiagnieta takze musze trzymac nerwy na wodzy i moze sie uda, koniec za 1.5h
1987 944 Targa 2.5
1990 W124 250d
1992 Eriba Touring Triton |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
BartekG
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Konin
Data rejestracji: 14.04.22 |
Dodane dnia 28-01-2025 18:41 |
|
|
Czy ktoś licytuje to auto ??
BartekG
Było 986 2,7, manual, EU
Jest i jeszcze długo będzie 911 - 996.2 C2, manual, EU |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
BartekG
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Konin
Data rejestracji: 14.04.22 |
Dodane dnia 28-01-2025 18:44 |
|
|
Ok , nie widziałem ostatniego wpisu 
Kamien - a co masz za 944 ? Chęnie dowiem się więcej jak byś miał sprzedawać.
BartekG
Było 986 2,7, manual, EU
Jest i jeszcze długo będzie 911 - 996.2 C2, manual, EU |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
Kamien
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Belgia
Data rejestracji: 31.10.23 |
Dodane dnia 28-01-2025 18:49 |
|
|
Oprocz mnie jeszce 2 osoby poki co licytuja, ale mam troche doswiadczenie z aukcjami, zacznie sie robic goraca na koniec prawdopodobnie.
Mam Targe w Maraschino Rot z wisniowym wnetrzem (skory) w ktorej jestem totalnie zakochany. I chyba z rok temu obiecalem zdjecia wrzucic na forum i na tym sie skonczylo Ale mam caly czas z tylu glowy, obiuecuje sobie ze w koncu znajde czas tutaj zalozyc watek. Poki co nie mam nawet zdjec za bardzo
1987 944 Targa 2.5
1990 W124 250d
1992 Eriba Touring Triton |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
BartekG
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Konin
Data rejestracji: 14.04.22 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:03 |
|
|
Fakycznie konfiguracja PETARDA Gratuluje auta.
Widzę że cena tego TURBO już szybuje. A minimalna jesczze nie osiągnięta.
BartekG
Było 986 2,7, manual, EU
Jest i jeszcze długo będzie 911 - 996.2 C2, manual, EU |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
BartekG
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Konin
Data rejestracji: 14.04.22 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:08 |
|
|
Twoja oferta wygrała ??
Minimalana nie złapana - ciekawe czy spzredajacy ooda go za tą wylicytywaną cenę.
BartekG
Było 986 2,7, manual, EU
Jest i jeszcze długo będzie 911 - 996.2 C2, manual, EU |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
Kamien
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Belgia
Data rejestracji: 31.10.23 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:10 |
|
|
Ja juz odpuszczam, dalem 7200, lacznie z kosztami to 8550 eur, moj budzet to bylo 9k takze jakbym mial przebic to juz bym go przekroczyl.
Ciekaw jestemn ile wlasciciel sobie zyczy za nia. Moze beda licytowac dalej i sie dowiemy 
Wczoraj poszla za 15k eur piekna 996 z niskim przebiegiem, osiagajac cene minimalna, takze czasem da sie cos znalezc. Fakt ze miala przod przerobiiony na 997, ale dla mnie to akurat plus, a bylo to schludnie ogarniete.
1987 944 Targa 2.5
1990 W124 250d
1992 Eriba Touring Triton |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
Kamien
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Belgia
Data rejestracji: 31.10.23 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:12 |
|
|
O wow faktycznie wygralem! Wlasciciel ma 48h na podjecie decyzji czy akceptuje moja oferte, takze trzymam kciuki przed 2 dni!
1987 944 Targa 2.5
1990 W124 250d
1992 Eriba Touring Triton |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
kondzi
Użytkownik

Postów: 1569
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:40 |
|
|
Grubo 
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
BartekG
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Konin
Data rejestracji: 14.04.22 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:52 |
|
|
Gartuluję - ja też trzymam kciuki 
Daj znać - pewnie w czwaret będziesz już wiedział więcej
BartekG
Było 986 2,7, manual, EU
Jest i jeszcze długo będzie 911 - 996.2 C2, manual, EU |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
BartekG
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Konin
Data rejestracji: 14.04.22 |
Dodane dnia 28-01-2025 20:56 |
|
|
Czy ktoś z Was , orientuke się jak wygląda ściąganie aut z BE czy NL - sa tam jakieś dokumenty, o które trzeba "walczyć" ?
Przeleciałem tak na szybko ten portal i ceny może nie zabijają , ale sa raczej w tych dolnych granicach.
BartekG
Było 986 2,7, manual, EU
Jest i jeszcze długo będzie 911 - 996.2 C2, manual, EU |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7479
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 28-01-2025 22:11 |
|
|
Gratulacje 
Teraz dopiero zauważyłem, że Ty mieszkasz niedaleko sprzedającego Czyli raczej auta nie zobaczymy jeżeli uda się kupić?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
kondzi
Użytkownik

Postów: 1569
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 29-01-2025 17:40 |
|
|
BartekG jak pojechałem po GTSa swojego, to dostalem tablice zjazdowe (napisane markerem na kartonie) oraz papierowy i plastikowy (jak dowód osobisty) dowód rejestracyjny (cz1 i cz2 to sie chyba nazywało). Do tego ubezpieczenie rzjazdower1; ważne iles tam dni, bo na kołach wracałem.
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: Czy warto ratować to 951?? |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1094
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 06-03-2025 15:37 |
|
|
Jaki jest finał tego tematu ? Czy udało sie kupić 944 Turbo w cenie osiągniętej na aukcji ?
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|