Autor |
Duch przybiera materialną formę |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 19-07-2008 16:33 |
|
|
Ponieważ moje auto zaczęło ostatnio zyskiwać przydomek "kolejnego niedokończonego projektu" (chociaż tu pierwsze miejsce bezapelacyjnie należy się pilatusowi) chciałbym pokazać jedno zdjęcie (z wczoraj)
Kąty i wysokość ustawione tak jak chciałem więc jest dobrze - zawieszenie ukończone.
Auto zrobiło wczoraj 70 km o własnych siłach i po pierwszych jazdach już widać że różnica jest kolosalna w porównaniu do rzęcha jakim było 3 lata temu (a nawet klei się do drogi znacznie lepiej od S2). Jeszcze wymaga trochę dopieszczenia ale ogólnie jest dobrze. Tylko żal ze trzylitrówka powoli odchodzi na zasłużoną emeryturę
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
marecki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: piaseczno
Data rejestracji: 16.10.07 |
Dodane dnia 19-07-2008 18:18 |
|
|
tak trzymac !!!
ale chudziutki ten projekt - waży mniej niż 900kg? czuję że będzie zdrowo zapier.... na torze
Edytowane przez marecki dnia 19-07-2008 18:18 |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 19-07-2008 21:27 |
|
|
WOW! Będzie się działo!
Można liczyć na jakieś szczegóły? Specyfikacja będzie jeszcze na sezon 2008 czy już na 2009?
Z ciekawości spytam: klatka montowana we własnym zakresie czy gdzieś na zlecenie (np. w Ireco?)
S2 nie ma co skreślać zawczasu -> 2.5 na ukończeniu -> miejsce w warsztacie na kolejny projekt się zwolni...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 19-07-2008 22:41 |
|
|
Szczegóły powinny się pojawić w bliżej nieokreślonej przyszłości w dziale "moje auta". Klatka (właściwie półklatka) + blacharka robiona w Dobczycach (Siekierka). Na dzień dzisiejszy bardzo żałuję że nie poszedłem na całość i nie zrobiłem pełnej zgodnej z załącznikiem FIA. Sezon 2008 już prawie za nami więc raczej 2009. Brakuje jeszcze kilku rzeczy: na pierwszym miejscu LSD, maska z kompozytów, poliuretany albo uniballe (ale wtedy laweta) w zawieszeniu.
S2 czeka już tylko blacharka i malowanie. Ma być igła i oryginał bo z takim zamysłem ją kupowałem. No może dołożę do kompletu żółte KONI na przód |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
marecki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: piaseczno
Data rejestracji: 16.10.07 |
Dodane dnia 19-07-2008 22:49 |
|
|
piter ...zamawiam przejazdzkę - sezon obojetny jak nie masz fotela to mogę sę trzymać rur
ps. byle nie wydechów hehehhe
Edytowane przez marecki dnia 19-07-2008 22:50 |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 20-07-2008 15:00 |
|
|
No to będzie śmiganko może też się wciągnę na listę
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 20-07-2008 19:19 |
|
|
No ładne cacko
Fajnie by było je zobaczyć na Poznaniu
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 20-07-2008 23:02 |
|
|
Ja bym chciał zobaczyć na Berg Trophy w Nowym Sączu ... ale zawody odwołali
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 21-07-2008 12:15 |
|
|
W koncu uchylasz rabka tajemnicy :>
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 21-07-2008 12:26 |
|
|
ładnie ładnie
blady strach padł na klasę 2.5 n/a
teraz będziesz bil sie w klasie niżej
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 21-07-2008 15:58 |
|
|
To jest pomalowane akrylem czy baza a potem bezbarwny ? Czy kolor wybierałeś z palety kolorów "indian red" ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Duch przybiera materialną formę |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-07-2008 16:01 |
|
|
Nawet nie pytajcie o malowanie. Malowałem tam gdzie robiłem blacharkę i o ile to pierwsze zrobili super to malowanie tragedia... Poza tym spasowanie elementów z laminatu to kolejny drażliwy dla mnie temat. Blachę można wygiąć, laminat pozostawia gdzieniegdzie szpary z którymi nie za bardzo jest co zrobić... Ale w sumie auto ma być do ścigania i nie musi wyglądać idealnie (pewnie nie raz zdarzy się wycieczka poza drogę )
Kolor oczywiście Guards red, Indischrot, itp... Akryl, bez klaru, firmy od lakieru oczywiście nie pamiętam. Dla mnie najważniejsze że wyczyścili pozostałości kleju do wygłuszeń i pomalowali środek
Co do klasy to zapewne nie pozostanę w 2.5. Mam nadzieję że auto będzie jeździło na poziomie S2. Muszę go zważyć i shamować jak już dojdę do porządku z elektroniką |
|